2109
فراخوان اهدای اسباب‌بازی به بیمارستان‌ کودکان

فراخوان اهدای اسباب‌بازی به بیمارستان‌ کودکان

1397/08/20 بازدید260

نی نی سایت: جشنواره ملی اسباب‌بازی همه ساله در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون ‍پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. به همین مناسبت چهارمین فراخوان اهدای اسباب‌بازی برای تجهیز اتاق بازی بیمارستان‌های کودک هم منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان، هم‌زمان با روزهای برگزاری چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری، کودکان و بزرگ‌سالان می‌توانند با اهدای اسباب‌بازی‌های نو یا سالم به یاری کودکان بیمارستانی بشتابند. گروه «سلامت و هنر» با حضور در غرفه، هدایای نقدی و غیرنقدی را دریافت می کنند. گروه «سلامت و هنر» برگزار کننده مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی برای کودکان بیمار است و در نخستین دوره‌ی جشنواره ملی اسباب‌بازی با هدف توجه بیش‌تر به کودکان بیمارستانی فراخوانی را منتشر کرد. در این فراخوان ضرورت توجه به ابعاد روانی کودکان عنوان و به تاسیس اتاق‌های بازی در بیمارستان‌ها تاکید شده بود. پس از انتشار این فراخوان و در دور نخست، اقلام زیادی مشتمل بر اسباب‌بازی و لوازم آموزشی گردآوری شد. با توجه به استقبال عموم گروه سلامت و هنر در سال دوم و سوم برگزاری جشنواره نیز حضور داشت و چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز میزبان این گروه فرهنگی هنری است.
خیران، خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان می‌توانند در تاریخ ۲۶ تا ۳۰ آبان از ساعت ۹ تا ۱۹ ضمن بازدید از جشنواره اسباب‌بازی در این امر فرهنگی شرکت کنند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16420 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11606 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3912 بازدید