2109
فراخوان مسابقه مقاله‌نویسی

فراخوان مسابقه مقاله‌نویسی

1395/06/13 بازدید704

نی نی سایت: بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با همکاری بنیاد نمایش کودک و در استقبال از صد سالگی این هنر، همایش «صد سالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران» را در قالب مسابقه مقاله‌نویسی برگزار می‌کند.
در فراخوان همایش «صد سالگی تئاتر کودک و نوجوان ایران» آمده است که موضوع مقالات در راستای شعار جشنواره «نمایش مهر، بر صحنه کودکی» باید فقط پژوهشی باشد و به بررسی بخشی از تاریخچه تئاتر کودک در ایران بپردازد. بنابراین همایش، پذیرای مقالات آموزشی نخواهد بود. همچنین ستاد جشنواره به جهت سهولت کار هنرمندان و پژوهشگران، پذیرای مقالات به شکل کامل بوده و ارسال موضوع و یا چکیده اثر برای شرکت در مسابقه ضرورت ندارد.

فراخوان این بخش شامل ۳۹ موضوع پیشنهادی برای ارائه مقاله در این مسابقه است که پژوهشگران و علاقمندان می توانند با مطالعه دقیق فراخوان از آن بهره ببرند. مهلت ارسال مقالات تا تاریخ اول آبان‌ماه اعلام شده و آثار برگزیده اول تا سوم در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد. به هر یک از برگزیدگان جوایز نقدی و لوح تقدیر تعلق خواهد گرفت. مقالات برگزیده نیز در یک کتاب منتشر و در ایام جشنواره چاپ و رونمایی خواهد شد.

همایش در تهران و با حضور پژوهشگران، هنرمندان و استادان دانشگاه برگزار خواهد شد. زمان و مکان برگزاری همایش پس از جشنواره است که تاریخ آن اعلام خواهد شد. مقالات باید به‌ صورت فایل word و pdf همراه با رزومه چند خطی نویسنده و تلفن‌های تماس به آدرس ایمیل theatrekoodak۱۰۰@gmail.com ارسال شود. بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با دبیری شهرام کرمی آذر ماه ۱۳۹۵ در شهر همدان برگزار می شود.


منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16496 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11654 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4707 بازدید