2109
از حمایت ترانه علیدوستی تا خبر داغ شاهرخ استخری

از حمایت ترانه علیدوستی تا خبر داغ شاهرخ استخری

1397/06/07 بازدید5919
نی نی سایت: از اینستاگرام چه خبر این هفته بیشتر درباره قربان صدقه رفتن‌های پدر و مادرهاست. پدر و مادرهای ستاره که عکس‌های فرزندانشان را به اشتراک گذاشته‌اند و از عشق به آنها گفته‌اند. البته بعضی از بازیگران محبوب تلویزیون و سینما هم عکس‌هایی از کودکی‌شان به اشتراک گذاشته‌اند و یکی از آنها هم از آمدن فرزند دوم خبر داده است. پس اگر می‌خواهید از حال و هوای این هفته اینستاگرام با خبر شوید این مطلب را از دست ندهید.

ترانه علیدوستی و حنای دوچرخه سوار

بازیگر محبوب سینما و تلویزیون که بعد از چند سال بازی در سریال شهرزاد حالا وقت بیشتری برای دخترش دارد با انتشار عکسی از دوچرخه سواری دخترش حنا نوشته است:« مامان پشتته.» ترانه علیدوستی همچنین با انتشار عکسی از نرگس کلباسی نوشته:« نرگس کلباسی اشتری بلافاصله بعد از آن زلزله‌ی دلخراش به کرمانشاه رفت و هنوز هم آنجاست. با کمک گروه زحمتکش و البته خود مردمی که یکشبه خانه‌هایشان را از دست داده بودند، کار بازسازی چهار روستا را به دست گرفت. با برنامه‌ریزی و مدیریت، بدون کمترین خودنمایی و تبلیغ، با رعایت شفافیت در زمینه تراکنش‌های مالی و کمک‌های مردمی، و مهم‌تر از همه‌ی این‌ها به دلیل اعتماد مردم به او، توانست با بازسازی روستاها مردم زیادی را به زندگی برگرداند. چندین خانه‌ی نوساز تیم کمپین او افتتاح و به صاحبانشان داده شده، و خانه‌های دیگر همه دارند مراحل نهایی را می‌گذراند.حیف است من‌ برایتان تعریف کنم؛ سری به صفحه اینستاگرام او بزنید و ماجرا را با جزییات و از اول دنبال کنید. فقط همین قدر بگویم که نرگس، همان روزهای اول، وقتی سرپناه و نان و آب هم در روستاهایشان محل بحران بود، یاد فضای بازی کردن بچه‌ها هم بود. حالا باور کنیم یا نه، در پایان راه است. کمک‌های مردم هرگز در این مدت قطع نشده، اما شرایط زندگی مردم سخت‌تر شده و چهار روستا نگران کم شدن کمک‌ها هستند.من اما نیستم. کار بزرگشان اگر‌ تا حالا شدنی بوده، این قدم آخر هیچ است. به خصوص با چالشی که خودشان طراحی کرده‌اند: پنج‌هزار تومان بهشان کمک کنید، و از پنج نفر بخواهید همین کار را بکنند. بیایید باعث شویم‌ قبل سرد شدن هوا، باقیمانده مردم روستا هم به خانه‌هایشان برگردند. اگر مایل به دانستن جزییات مالی هستید، توضیحات مستند نرگس در صفحه‌ی خودش مدام به روز می‌شود. شماره کارت خودش هم روی عکس هست. مهم‌ترین دلیل برای کمک به نرگس، امید دادن به آنهایی‌ست که دوست دارند مثل او باشند و خود را تنها می‌بینند. فارغ از نقشش در کرمانشاه، سرگذشت خودش را جستجو کنید و بخوانید. آدم یاد می‌گیرد زندگی بخشیدن می‌تواند از هیچ آغاز شود، و با دست‌های خالی. »

شاهرخ استخری و یک خبر خوب

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها با سریال دلداده از شبکه سوم سیما دیده می‌شود خبر خوبی برای طرفدارانش در اینستاگرام دارد. او با انتشار عکسی از دخترش پناه نوشته:« سلام عيد همگى مبارك... ديگه از وقتى پناه خانم پيج خودشون رو دارن مثل اينكه من نميتونم هيچ خبر جديدى بهتون بدم چون اونجا زودتر لو ميره... يه سر حتما به پیجش بزنید.» اگر سری به صفحه پناه در اینستاگرام بزنید هم متوجه این خبر خوب می‌شوید. این صفحه توسط همسر شاهرخ استخری اداره می‌شود و البته خبر خوب همین جاست. « اميدوارم حالتون امروز يه جور عجيب غريبى خوب باشه يا يه دفعه خوب بشه. خدا كنه امروز يه دفعه يه اتفاق خيلى خيلى خوب بيوفته براتون و يكى از آرزوهاتون برآورده بشه .عكس و ديدين؟معلوم بود يا نبود ؟ اون جوراب‌هاى فسقلى كه تو دست دلبر نشون دهنده اين بود كه ما داريم ٤ نفر ميشيم؟ يه عضو جديد به جمع ٣ نفر خانواده ما قرار اضافه بشه. خيلى خودم و كشتم عكس خوشگل و مثلا خلاقانه اى بگيرما. امروز روز عيد با خودمون گفتيم شايد امروز روز مناسبى باشه كه به شما هم خبر بديم كه پناه خانوم داره خواهر دار ميشه. راستشم بگم خيلى فكر كرديم كه گفتنش كار درستيه يا نه .خودتون ميدونين چرا ديگه. ديدين كه بگى هزارتا حرف. نگى هم همين طور. اما نميدونم چرا احساس كردم اصلا نميشه به شما نگيم. شما همراه‌هاى هميشگى مايين. مگه ميشه ندونين. مگه ميشه محبتهاى شمارو فراموش كنم تا امروزمهربونياتون و دعاهاى خيرتون و نه هيچ وقت فراموش نميكنم. هيچوقت.»

رضا صادقی و تیارا و ویانا

رضا صادقی از آن دسته از ستاره‌هایی است که صفحه اینستاگرامش بیشتر به دخترانش تعلق دارد تا خودش. صادقی خواننده مشکی پوش پاپ هر چند روز یک بار عکسهایی از دخترانش می‌گذارد و قربان صدقه شان می‌رود. او این بار عکسی از دو دخترش تیارا و ویانا به اشتراک گذاشته و طبق معمول نوشته:« دختر بال مامان و باباشه.»

امیر جعفری و سلطانش

امیر جعفری بازیگر محبوب سینما و تئاتر و تلویزیون که طرفداران زیادی هم در اینستاگرام دارد این بار تولد پسرش آیین را با چند بیت عاشقانه و البته عارفانه تبریک گفته او نوشته:« سلطان منی سلطان منی، وندر دل و جان ایمان منی، یک جان چه بود صد جان منی، هم شاه منی هم ماه منی ، هم لعل منی هم کان منی. تولدت مبارک پسرم.»

برزو ارجمند و عکس یهویی

این جور که پیداست و البته خود بروز ارجمند هم توضیح داده این بازیگر هیچ‌وقت عکس یهویی به اشتراک نگذاشته اما حالا یک عکس یهویی با پسرش انداخته و آن را منتشر کرده است. برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در کپشن این عکس نوشته:« من تا حالا عکس یهویی نذاشته بودم اینم عکس یهویی من و جانیار.»


شیلا خداداد و پسرش

شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون که مادر دو بچه است هرچند وقت یک بار صفحه اینستاگرامش را با عکس‌های سامیار و ساتین به روز می‌کند. او این بار عکسی از خودش و سامیار به اشتراک گذاشته و درباره این عکس توضیح داده:«قشنگترین حس زندگیم.»

محسن کیایی و رز زیبا

محسن کیایی بازیگر محبوب سینما و تئاتر چند ماهی است که پدر شده. او لذت و شادی این روزهایش را با انتشار عکس‌هایی از دختر زیبایش رز به اشتراک می‌گذارد. کیایی که این روزها مشغول بازی در سریال ساخت ایران دو است با انتشار عکسی نوشته:«نعمت دختر داشتن.»

 

مهدی سلطانی و یادی از گذشته

مهدی سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها سریال پدر را در تلویزیون دارد، عکسی از اولین سال زندگی‌اش به اشتراک گذاشته و در کپشن آن نوشته:« فرا رسیدن شهریور بر شما و بویژه شهریوری‌های عزیز مبارک و یکم شهریور روز پزشک بر پزشکان شرافتمند خجسته باد. و سپاس از ابراز مهربونی‌های بیکرانتون. مواظب خودتون باشید. اولین عکس زندگیم در ۶‌ماهگی.»

هومن سیدی و همه زندگی

هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینما این روزهایش فقط با یک نفر خاص می گذرد با دخترش. سیدی عکسی از خودش و دخترش به اشتراک گذاشته و درباره آن نوشته:« تمام من،روزها با تو میگذرد. ایمانم به خداوند برای دادن توعشق و نقطه ضعفم در زندگی تا تو هستی همه چیز برایم کامل است.»

شبنم مقدمی و سال بلند باران

شبنم مقدمی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون و تئاتر که چندی پیش فیلم پر فروش خجالت نکش را روی پرده داشت، عکسی از کودکی‌اش را به اشتراک گذاشته و درباره آن نوشته:« به ياد آر! سال ِ بلندِ باران و سالِ كوچك ِ شادماني را به ياد آر! سالي كه تمام ِ روزهايش را تنها كودكی می‌توانست يكی يكی بشمرد و هرگز به "جمعه"نرسد ! آن سال ِ سبز ِ باران ريز را به ياد آر! به ياد آر و باور كن كه دست هايم را، در ازدحام ِ يك شب ِ مشكوك...ربوده‌اند...عكس، منم در حوالي ِ سه سالگی. پشت ِ عكس مهر خورده "عكاسی ِ شاه آباد"، متن، تكه ای ست از منظومه ي بلند ِ"به همين سادگي"، سروده‌ی "سيد علی صالحی".»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها