2109
آواز شیرین علیرضا قربانی و چالش بطری نبات استخری

آواز شیرین علیرضا قربانی و چالش بطری نبات استخری

1398/04/19 بازدید4615
بهانه زندگی، شیرینی زندگی، آواز قشنگ زندگی و...زندگی پدر و مادرها با بچه ها شیرین تر می‌شود، برای همین هم هست که از فرزندانشان این طوری تعریف می‌کنند و قربان صدقه می‌روند و عکسشان را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند. نی نی سایتگرام این هفته پر است از عکسهای دخترها که پدر و مادرها روزشان را تبریک گفته‌اند. البته چالش در بطری و پرکاشن نوازی یک هنرمند نوپا را هم داریم.

علیرضا قربانی و آواز شیرین

علیرضا قربانی خواننده محبوب عکسی از دخترش آواز منتشر کرده و روز دختر را تبریک گفته است. او در این عکس چند نصیحت پدرانه و البته شاعرانه هم دارد:« آوازِ شیرین من، امروز روز توست. جادو باش، قوی باش، باوقار باش، دفتر شعر خیام و مولانا را بخوان. نور چشمان ما باش. تو و همه دختران، شاهکارهای خلقت هستید. دختران فروغ عشق نسل فردایند. بر دستانشان بوسه میزنم. روز دختر فرخنده.»

محمد معتمدی و نوازندگی فربد

از این شور و اشتیاق هیچ چیزی بعید نیست. شاید چند سال دیگر فربد کنار پدرش بنوازد یا حتی با او همخوانی هم بکند. محمد معتمدی خواننده محبوب ویدیویی از نوازندگی پسرش فربد به اشتراک گذاشته و نوشته:« فعلا که حسابی رفته توی حس نوازندگی پرکاشن.»
  
 


شاهرخ استخری و چالش با نبات

هر چند وقت یک بار یک چالش جدید در اینستاگرام مد می شود. یکی از این چالشها باز کردن در بطری با پاست. حال در این ویدیو می توانید هنرنمایی نبات خانم استخری را تماشا کنید که خیلی دقیق در بطری شیرش را باز می کند. البته شاید یک پیام دیگر هم داشته باشد مثلا نه به شیر خشک یا چالش دعوت به خوردن شیر مادر.
  
 


بهاره رهنما و مهمترین بهانه زندگی

بهاره رهنما بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون به مناسبت تولد حضرت معصومه(ع) و روز دختر عکسی از کودکی دخترش پریا منتشر کرد ه و از مهمترین بهانه زندگی، مادر و معلمش نوشته است:« فکر می کنم مهمترین بهانه ی زندگی ام، همین "جانِ جهانم" است،همین دختری که سالهاست به زندگی من رنگ و روی تازه ای داده."پریا"یی که از او بسیار آموختم...به نظر من بعضی چیزها به قول قدیمی ها از پَر قنداق می آید. تو از پر قنداق مادر بودی، معلم بودی، از من بزرگتر بودی، عاقل تر بودی، خوشحالم که دارمت،خوشحالم که بهانه ی جمع کردن دفتر شعرم شدی، خوشحالم که بهانه ی ساخت اولین فیلم مستندم شدی، خوشحالم که بهانه ی بودنم هستی و به تو افتخار میکنم، به صدای هر نت فلوتت، به هر ساخته ی ذهن خلاقت و به صدای آسمانیت افتخار میکنم دخترم. روز دختر رو به تو که یکی از بهترین دختران جهانی تبریک میگم.»

منوچهر هادی و روز دختر پیدر

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون و همسر یکتا ناصر هر چند وقت یک بار یک عکس بامزه از دخترش سوفیا منتشر می‌کند. او این بار بهانه خوبی برای این کار دارد. چه روزی بهتر از روز دختر. هادی با انتشار این عکس ضمن تشکر از همسرش نوشته:« روز دختر مبارک. ممنون یکتای عزیز. دختر پیدر روزت مبارک عزیزم.»

شیلا خداداد و دختر کوچولو

شیلا خداداد بازیگر سینما هم یکی از هنرمندانی است که روز دختر را با انتشار عکسی تبریک گفته . خداداد با یک جمله خیلی کوتاه همه احساسش را نشان داده. او درباره این عکس ساتین نوشته:« دختر کوچولو روزت مبارک.»

شبنم مقدمی و فرشته هیولا

شبنم مقدمی بازیگر محبوب سینما این بار ازعکسی از فرشته هیولا به اشتراک گذاشته. البته فرشته‌ای که با او در سریال هیولا همبازی است و نقش دخترش را بازی می‌کند. مقدمی درباره این عکس نوشته:« گمان نمی‌کنم این روزا کسی از بیننده‌های سریال «هیولا» باشه که عاشق ِ این زیبای کوچک ِ باهوش نباشه...تمام طول ِ فیلمبرداری من بهش می‌گفتم «فرشته»...شبیه ِ فرشته‌هاست...می‌گفتم بال هاتو کجا می‌ذاری می‌آی سر ِ صحنه ؟ اصلا مگه فرشته‌ها می‌تونن بال‌هاشونو از پشت‌شون بردارن ، بعد دوباره بذارن سرجاش!؟ هر بار نخودی خندید و هربار من دلم آب شد...برای مانیا و همه‌ی بچه‌های این سرزمین آرزوی شادی و آرامش دارم...و آینده‌ای روشن .»

فاطمه گودرزی و تولد با بچه های بی سرپرست

سوپرایز همیشه خوب است دیگر چه برسد به اینکه این سوپرایز از طرف بچه‌های بی‌سرپرست باشد. فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون صفحه اینستاگرامش را با ویدیویی از جشن تولدش با کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست به روز کرده است. او درباره این ویدیو نوشته:« امروز کنار بچه های بدسرپرست و بی سرپرستی که نتونستن عشق و محبت والدینشون رو مثل خیلی از بچه های دیگه تجربه کنن، بودم و با تمام عشق من رو سورپرایز کردن و تولدم رو قبل از روز تولدم جشن گرفتن.به معنای واقعی من رو سورپرایز و غرق عشق و محبتشون کردن، عشقی که در دلشون همیشه لبریزه.»
  
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16330 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11567 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2836 بازدید