2709
از نبات شاهرخ استخری تا خاطره تلخ هومن سیدی

از نبات شاهرخ استخری تا خاطره تلخ هومن سیدی

1398/08/08 بازدید29591
بیایید برایتان از داستانهای عاشقانه پدر ها و دخترها بگوییم. یکی از نوازش دخترش کیف کرده و یکی دیگر گفته حالا با داشتن او زندگی اش دیگر هیچ کم و کسری ندارد و عیش مدام است. نی نی سایتگرام این هفته مثل همیشه قسمتی از عشق پدر و مادرهاست که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

رضا صادقی و ویانا خانم

پدر و مادرها به هر روش و کلک و حیله ای متوسل می شوند تا فرزندشان مواد غذایی مفید بخورد. برای همین هم اصلا بعید نیست که با سرنگ به کودکشان آب میوه بدهند. رضا صادقی در صفه اینستاگرامی که برای دخترانش تیارا و ویانا ساخته این عکس را منتشر کرده و نوشته:« اینم مدل ویانا خانوم برای آب میوه خوردن.»

هومن سیدی و خاطرات تلخ کودکی

یک خبر تلخ می تواند غمها و خاطرات گذشته را یادآوری کند. خاطراتی که هیچ وقت از یاد نمی رود و هیچ راهی هم برای فراموشی آنها نیست. خبر این بود. هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینما با انتشار عکسی از دوران کودکی اش نوشته:« برای مدیر اول دبستانم. چند روز پیش خواندم پسرکی در مدرسه سیلی جانانه ای نوش جان کرده از معلم باسواد و با تدبیر و آینده نگرش که باعث شده طفلک گناهکار راهی اتاق جراحی شود تا شاید با کوکی نه چندان موفق پرده گوشش را ترمیم کنند. یاد روز اول مدرسه ام افتادم که مادرم مرا به مدرسه رساند و رفت .همه در انتظار آمدن معلم بودیم ،کودکان شادی میکردند و ابزار تحصیلشان را به سمت و سوی پرت میکردند،و من جهان خودم را ترسیم کرده بودم،با گونیا نارنجی که مادرم برایم خریده بود،گونیا به چشمانم چسبیده بود و من از تغییر رنگ دنیا مبهوت بودم،آنقدر از دنیا واقعی فارغ شده بودم که متوجه صدای خانم مدیر درشت هیکلم نشدم ،تا به خود بیایم چنان سیلی نوش جان کردم که تا سالها صورتم به سمتی متمایل میشد. جالب است فکر میکردم این اتفاق ها زمان زیادی است که تکرار نمیشود اما با شنیدن خبر کودک یزدی متوجه شدم هنوز ریشه آموزشی دچار مشکل است.»

امیر مهدی ژوله و گندم

شاید در نگاه اول این پست یک عکس معمولی و پدر و دختری در آینه آسانسور را نشان بدهد اما واقعیت حتما چیز دیگری است. امیر مهدی ژوله بازیگر و نویسنده سینما با انتشار این تصویر حال خوبش را به اشتراک گذاشته تا همه بدانند:« آنکس که تو را دارد از عیش چه کم دارد.»

عمو پورنگ و آرامش محض

بعضی ها هم این شکلی به آرامش می رسند. اینکه چند دقیقه ای دل یک بچه بیمار را خوش کنند تا برگردند به زندگی. به زندگی که حقشان است فقط در آن بخندند و بازی کنند و شاد باشند. داریوش پورضیایی عمو پورنگ محبوب بچه ها با انتشار این ویدیو نوشته:« هر کسی یه جور به آرامش میرسه ، منم با این بچه ها به آرامش می رسم. جدا چه لذتی داره باهاشون همبازی میشی و سربه سرشون میذاری و کلی میخندن. خدا همه تون رو شفا بده خوشگلهای من.»
 
 

 
شاهرخ استخری و نبات مظلوم

چهره یک کودک شیطون که نگذاشته شب قبل پدر و مادرش بخوابند قطعا همین شکلی است. اما این شب نخوابیدنها هم برای مادر شیرین است درست مثل معنی نام دخترش. همسر شاهرخ استخری در پیجی که برای دخترانش نبات و پناه ساخته عکسی به انتشار گذاشته و درباره تجربه های زندگی اش نوشته :« من ديشب تا صبح نخوابيدم يه جورايى .يعنى خيلى موقع ها اينطورى ميشه ، چون نبات شبا زياد بيدار ميشه ، پناهم دقيقا همينطورى بود . سر پناه هيچ تجربه اى نداشتم نميدونستم اين شب بيدار شدنا كى تموم ميشه . اصلا تموم ميشه يا نه . از ندونستن و بى تجربگى برام سختتر بود. اما الان نه الان ميدونم تهش كجاست . حالا تو زندگيامونم هزاربار از اين اتفاقا ميوفته به شكلهاى مختلف . سختيهايى كه ما چون تجربشو نداريم و باهاشون اشنا نيستيم فكر ميكنيم تموم نشدنين و ميتونن مارو از پا در بيارن .اما واقعا اينطورى نيست .خلاصه ميخوام بگم كه با دونستن و اگاهى و تجربه ، مشكلات و سختيها تو شرايط يكسان و ميتونيم راحتتر پشت سر بذاريم . اسم اين عكس هم ميخوام بذارم ، نبات مظلوم نما. ادم اصلا ميبينش دلش براش هلاك ميشه اما هيچكس از يه ثانيه بعدش خبر نداره که.»

نیما کرمی و نوازشهای نیل

این نوازش از هزار و یک ماساژ و مدیتیشن و انواع متدهای استراحت بهتر است. برای اینکه دست نوازشگر دستی است که با همه وجودت می‌توانی حسش کنی و دوباره جان تازه ای بگیری. برای همین هم هست که نیما کرمی مجری تلویزیون در توضیح این عکس نوشته:« بهترین نوازش دنیا.»   

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها