2109
#دوشنبه‌ها با نی‌نی سایت بخوانید

#دوشنبه‌ها با نی‌نی سایت بخوانید

1397/05/08 بازدید401

کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی

  • ترجمه: فاطمه محمدی
  • راوی: مهرداد اسکویی
  • مدت‌زمان کتاب صوتی: 1 ساعت و 47 دقیقه
  • تعداد فصل:4
  • ناشر صوتی: نوین کتاب گویا
  • سال انتشار کتاب صوتی:1392
  • قیمت کتاب: 16 هزار تومان

در دوران بارداری یا روزهای بعد از زایمان گاهی اوقات ممکن است رگه‌هایی از افسردگی به سراغ خانم های باردار بیاید. شاید از این موضوع مضطرب و نگران شوند که چطور باید فرزندشان را تربیت‌کرده و چه‌کار کنند تا کودک رشد و آگاهی خوبی داشته باشد. به نظر می‌رسد که اولین پله برای تربیت فرزند خوب این است که خود مادر آگاه باشد.پس نه ماه بارداری
زمان مناسبی است تا بر روی خودتان کارکنید و در بعضی از زمینه‌ها دیدگاهتان را تغییر دهید. البته همیشه لازم نیست که برای داشتن آگاهی بیشتر کتاب های ریزودرشت روانشناسی بخوانید. گاهی یک داستان کوتاه هم می‌تواند دیدگاه شمارا به بخشی از زندگی تغییر دهد. کتاب «جاناتان مرغ دریایی» یک داستان کوتاه و کم‌حجم است که چندساعته تمام می‌شود اما می‌تواند در زندگی شما تأثیرگذار باشد و کاری کند که نسبت به راه و سبک زندگی و آنچه می‌خواهید به فرزندتان آموزش دهید بیشتر فکر کنید. کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی هم برگرفته از متن کتاب بوده و در کتابفروشی ها دیده می‌شود. اگر حوصله کتاب خواندن ندارید به این داستان کوتاه گوش دهید.

کتاب جاناتان مرغ دریایی چه درس‌هایی را به خانم های باردار یاد می‌دهد؟

داستان ازاین‌قرار است که جاناتان یک مرغ دریایی است که دلش نمی‌خواهد مانند سایر مرغ‌های دریایی زندگی کند. پدرش به او می‌گوید که هدف از پرواز به دست آوردن غذا است اما جاناتان به این فکر می‌کند که فقط برای پر کردن شکمش به فکر پرواز کردن نباشد و به ماهیت پرواز توجه کند. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد که پرواز در ارتفاعات مختلف را تجربه کند و متفاوت از سایرین زندگی کند. درواقع جاناتان می‌تواند به خانم های باردار یاد بدهد که قرار نیست همه کودکان مانند هم زندگی کنند. شاید فرزندی که قرار است به دنیا بیاورید ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته و دلش بخواهد جور دیگری زندگی کند. پس پروبال او را از همان دوران کودکی نبندید و سعی نکنید روش زندگی خودتان را به او القا کنید. کودکان هم باید برای پرواز و جست‌وجو درزمینهٔ های مختلف آزاد باشند. قرار نیست زندگی ناتمام ما را دنبال کنند. کاری کنید که خودشان باشند و آزادانه انتخاب کنند.
علاوه بر این کتاب جاناتان مرغ دریایی به شما یاد می‌دهد که چطور می‌توانید از چارچوب‌های ذهنی‌تان فاصله بگیرید و زمینه‌های تازه‌ای برای زندگی فردی و خانوادگی‌تان ایجاد کنید.

جاناتان و مرغ دریایی

در دوران بارداری به شکست از زاویه دیگری بنگرید

کتاب جاناتان مرغ دریایی نسبت به شکست هم دیدگاه جالبی دارد که می‌تواند برای خانم ها در دوران بارداری مفید باشد. همه ما ممکن است درزمینهٔ های کوچک یا بزرگ شکست‌هایی را تجربه کنیم. جاناتان به راهش ادامه می‌دهد و در این راه چندین بار شکست می‌خورد اما مأیوس نمی‌شود. هر بار مصمم‌تر می‌شود تا به هدف برسد و هرگز منتظر تشویق‌های دیگران نیست. این موضوع می‌تواند زمینه رشد مساعدی را در دوران بارداری فراهم کرده و خانم های باردار را برای داشتن سبک زندگی بهتر و سالم‌تر آماده کند.

کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی چه مشخصاتی دارد؟

کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی، بر اساس نوشته ریچارد باخ، نویسنده معروف آمریکایی تولیدشده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این نویسنده خلبان است و به همین دلیل به پرواز و سرعت‌های مختلف هنگام پریدن آشنایی دارد. راوی از زبان جاناتان به شما می‌گوید که حقیقت زندگی را پیدا کنید و برای رسیدن به رؤیاهایتان راهی بسازید. دوران بارداری زمان خوبی است تا با گوش سپردن به نوشته‌های این کتاب یا خواندن آن، همگام با تولد فرزندتان، خودتان هم تولدی دوباره داشته باشید.
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16505 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11659 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4801 بازدید