2109
آخر هفته‌ای رمضانی در ارومیه، تهران و مشهد

آخر هفته‌ای رمضانی در ارومیه، تهران و مشهد

1397/03/02 بازدید1766
ماه رمضان است و روزها بلند؛ پس برای اینکه کمی بیشتر به خودتان خوش بگذرانید از فرصت استفاده کنید و ساعت‌های بعد از افطار را کنار دوستان و عزیزانتان شیرین‌تر کنید. در این ماه همه‌ شهرها شب‌های روشن و سرزنده‌ای دارد و امکانات تا خود سحر برای شما فراهم است تا کلی انرژی بگیرید و تفریح آخر هفته‌ متفاوتی را تجربه کنید. در ماه مبارک رمضان مراکز تفریحی و بوستان‌ها در سراسر شهر تمام نیمه‌شب شلوغ و پرجنب‌وجوش است. پس به دلِ نشاط بزنید و لذت ببرید.

همراه بچه‌ها تفریح کنید / جشنواره «ماه بهشت» در باغ‌موزه قصر تهران

اگر برای شرکت در یک جشن سرتاسری همراه صدها نفر همشهری دیگر آماده هستید باغ‌موزه قصر در خیابان شریعتی، خیابان پلیس میزبان شماست؛ یعنی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با برگزاری جشنواره ماه بهشت همه‌روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۶ تا ۲۴ با اجرای طرح گردشگری شبانه با کلی برنامه متنوع شامل جشن و مسابقه‌های ورزشی از شما دعوت می‌کند تا این شب‌ها را در کنار هم خاطره‌انگیزتر کنید. در این جشنواره شبانه برنامه‌های میدانی ازجمله پرفورمنس آرت، سیلورمن‌ها، حضور تن‌پوش‌های عروسکی و عروسک‌های غول‌پیکر، بازی‌های بومی محلی، آموزش بازی با گل و ساخت سفال و برنامه‌های ویژه تفریحی‌ورزشی هم با حضور خود شما اجرا می‌شود. پس ماه بهشت را برای تفریح آخر هفته از دست ندهید.

باغ موزه قصر در ماه رمضان- ماه بهشت

یک خوش‌گذرانی دوستانه و تفریحی / بولینگ در لگوسیتی مشهد

اگر دوست دارید آخر هفته‌ خود را متفاوت و در فضایی پر از هیجان سپری کنید به سراغ بولینگ بروید چون مجموعه شهر آجری یا لگوسیتی مشهد در محیطی مهیج و سرشار از نشاط شب‌های ماه رمضان تا 2 بامداد میزبان شماست. البته شما در این شهر آجری علاوه بر بولینگ می‌توانید پا در یک شهربازی مهیج بگذارید و ساعت‌ها از اعماق وجود از شادی بخندید و فریاد بزنید. ماشین کوبنده، سورتمه، دربی، ایرهاکی، ماجراجویان، بسکتبال تمام همه‌ی تفریحات هیجان‌انگیزی است که بد نیست برای تفریح آخر هفته و تعطیلات برنامه‌ریزی و یک دل سیر بازی کنید. این شهربازی در بلوار جانباز- تقاطع فرامرز عباسی و بلوار جانباز مشهد منتظر شماست.

بولینگ لگو سیتی مشهد

بازارچه‌ای با طعم مهربانی برای تفریح آخر هفته/ بازارچه خیریه فروش غذا در ارومیه

قرار است روز پنج‌شنبه 3 خرداد در خیابان دانشکده، مرکز خرید دانشکده شهر ارومیه بازارچه خیریه بزرگ فروش غذا به نفع بیماران مبتلابه سرطان برگزار شود. بازارچه‌ای که پر از خوردنی‌های طبیعی و خوشمزه از دست رنج کدبانوهای ایرانی است. از انواع آش و غذاهای سنتی تا شیرینی و شربت‌های خانگی که عطر آن هرساله جمعیت زیادی را به سمت این بازارچه سوق می‌دهد. پس برای اینکه امسال از این دورهمی خوشمزه و هیجان‌انگیز جانمانید. پنج‌شنبه از حوالی ساعت 5 عصر می‌توانید این بازارچه را برای گردش، خرید و تماشای هنر بانوان خوش‌ذوق انتخاب و برای افطار از این خوراکی‌ها استفاده کنید. علاوه بر این با حمایت ویژه‌ خود از بیماران سرطانی در این بازارچه حتماً حال بهتری را تجربه خواهید کرد.
 
بازارچه خیریه برای کمک به سرطانی ها در ارومیه

تجربه‌ای جدید برای تفریح / کلوپ ماهیگیری تهران

می‌خواهیم هیجان‌انگیزترین باشگاه ماهیگیری را به شما پیشنهاد کنیم تا این آخر هفته با لذت صد برابر ماهیگیری را تجربه کنید. درواقع تجربه‌ای جدید برای یک تفریح ورزشی برای علاقه‌مندان به ماهیگیری است. این روزها کلوپی در دریاچه چیتگر، همت غرب، خیابان کاشان جنوبی، میدان موج، قسمت ماهیگیری رفت‌وآمد زیاد است؛ آن‌هم به خاطر منظره بسیار کم‌نظیر بخصوص در زمان طلوع و غروب آفتاب. البته ۳۲ جایگاه ماهیگیری هم دارد. شما می‌توانید در اینجا علاوه بر آموزش مقدماتی و ساده ماهیگیری با اجاره‌ وسایل موردنیاز اوج هیجان و آرامش را با ماهیگیری تجربه کنید. پس یک تفریح آخر هفته به‌یادماندنی بسازید و این روزها این کلوپ را با تخفیفاتی که برای روز و شب‌های ماه رمضان در نظر گرفته‌اند، از دست ندهید.

جشنواره ماهیگیری تهران

مهمان مردم سیستان و بلوچستان باشید / شب‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان در برج میلاد

در یک اتفاق بی‌نظیر و جالب از 1 تا 5 خرداد مردم تهران مهمان سفره‌های افطار مردمان مهمان‌نواز سیستان و بلوچستان خواهند بود. البته این مهمانی تنها به افطار ماه رمضان خلاصه نمی‌شود و اجرای موسیقی محلی، شاهنامه‌خوانی، نقالی، معرفی آیین‌های محلی، پخت غذا‌های سنتی و نمایش ظرفیت‌های متنوع گردشگری و آداب‌ورسوم استان از بخش‌های این شب‌های فرهنگی است. پس اگر می‌خواهید با موسیقی محلی، غذا‌ها و شیرینی‌های سنتی، ورزش‌های بومی و محلی، اجرای زنده سفال، حصیر و هنر‌های سنتی سیستان و بلوچستان از نزدیک آشنا شوید حتماً آخر هفته سری به برج میلاد بزنید و مهمان این مردمان دوست‌داشتنی و زندگی پر رمز و رازشان باشید تا برنامه تفریح آخر هفته شما متفاوت باشد.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16420 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11606 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3912 بازدید