2109
خانم‌ها، این اپلیکیشن‌ها را روی موبایلتان نصب کنید

خانم‌ها، این اپلیکیشن‌ها را روی موبایلتان نصب کنید

1397/01/29 بازدید2203
این روزها تلفن‌های همراه برای بیشتر خانم‌ها یک دستگاه همه‌کاره هستند که قابلیت‌های زیادی را در خودشان جای‌داده‌اند؛ از شیر مرغ تا جان آدمیزاد! خودتان که بهتر می‌دانید، دنیای بزرگی از اپلیکیشن های کاربردی مختلف در اختیار ما است تا برای بهبود سبک زندگی‌مان از آن‌ها کمک بگیریم و از تکنولوژی برای داشتن زندگی بهتر استفاده کنیم؛ اما ممکن است همه این قابلیت‌ها را نشناسیم و از وجود مبارکشان بی‌خبر باشیم! مثلاً در دنیای مجازی اپلیکیشن هایی طراحی‌شده‌اند که کاربران اصلی آن‌ها فقط خانم ها هستند و می‌توانند پاسخگوی بخشی از نیازهای خانم ها باشند. آن‌ها را می‌شناسید؟ اگر پاسخ شما منفی است همین‌جا چند نمونه از کاربردی ترین این اپلیکیشن ها را به شما معرفی می‌کنیم تا به سراغشان بروید و اگر حجم گوشی‌تان اجازه می‌دهد، آن‌ها را به‌سرعت نصب کنید.

موضوع: قرص یادت نره!
سیستم‌عامل: اندروید، IOS
حجم:49.7
قیمت: رایگان

اگر جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که با خوردن قرص‌های ضدبارداری مشکل‌دارید و گاهی مصرف این قرص‌ها را فراموش می‌کنید، این اپلیکیشن کاربردی به دردتان می‌خورد. درواقع اپلیکیشن my pill هرروز به شما یادآوری می‌کند که «قرص یادت نره»! در روزهایی هم که نباید قرص مصرف کنید اپلیکیشن شمارا به حال خودتان رها کرده و یادآوری را کنار می‌گذارد. علاوه بر این مشخص می‌کند که شانس پیشگیری از بارداری شما چقدر است و چه زمان لازم است به پزشک مراجعه کرده یا روش پیشگیری‌تان را تغییر دهید.



موضوع: تأمین امنیت خانم‌ها
سیستم‌عامل: اندروید، IOS
حجم: 51.6 مگابایت
قیمت: رایگان
این اپلیکیشن کاربردی توسط یکی از دانشجویان دانشگاه میشیگان طراحی‌شده و به خانم‌ها کمک می‌کند وقتی قرار است خودشان را پیاده به مقصدی برسانند، از بابت امنیتشان در طول مسیر مطمئن شوند؛ اما چطور؟ اگر این اپلیکیشن را روی گوشی تلفن همراهتان نصب می‌کنید کافی است مسیرتان را بر روی نقشه مشخص کرده و سپس یکی از افراد لیست تماس تلفن همراهتان را به‌عنوان «همراه» مشخص کنید. سپس از روی مسیر به راهتان ادامه دهید. اگر در طول مسیر مشکلی برایتان پیش آمد- مثلاً موبایلتان به زمین افتاد، به‌موقع به مقصد نرسیدید یا حادثه دیگری اتفاق افتاد- یک پیغام برایتان می‌آید که اوضاع خوب است؟ درصورتی‌که شما بعد از 15 ثانیه به این پیغام پاسخی ندهید، اپلیکیشن بوق هشدار را به موبایلِ «همراه» شما منتقل می‌کند تا از شما خبر بگیرد و از بابت سلامتتان مطمئن شود.



موضوع: یادآوری زمان پریود خانم ها
سیستم‌عامل: اندروید، IOS
حجم:99.2 مگابایت
قیمت: رایگان

اگر می‌خواهید به‌عنوان یک خانم سورپرایزهای ماهانه نداشته باشید، این اپلیکیشن کاربردی رایگان را حتماً نصب کنید. اپلیکیشن Clue به شما اجازه می‌دهد که سیکل ماهیانه‌تان را فراموش نکنید و بدانید که چه زمان قرار است پریود شوید. علاوه بر این نشانه‌های عادت ماهیانه را به شما گوشزد می‌کند و برای بارداری هم بخش‌هایی را در نظر گرفته است. طراحی ساده این اپلیکیشن سبب شده که خانم های زیادی در سراسر دنیا طرفدارش باشند. علاوه بر این در مقایسه با اپلیکیشن های مشابه در زمان موعود با یک فریاد بلند «پریود» شمارا اعلام نمی‌کند. ضمن اینکه از روی نام این اپلیکیشن هیچ‌کس متوجه نمی‌شود که به چه منظور آن را روی گوشی تلفن همراهتان نصب‌کرده‌اید و لازم نیست آن را داخل یک فولدر، مخفی کنید!



موضوع: انتخاب لاک مناسب
سیستم‌عامل: اندروید،IOS
حجم:135.4 مگابایت
قیمت: رایگان
شک دارید که چه رنگ لاکی به شما دست بیشتر می‌آید؟ این اپلیکیشن این امکان را برایتان ایجاد می‌کند تا رنگ‌های مختلف لاک را بدون نگرانی و نیاز به پاک کردن، روی ناخن‌های دست خودتان امتحان کنید. با انتخاب این اپلیکیشن جالب هرگز از بابت انتخاب رنگ اشتباهی افسوس نمی‌خورید. اگر جزو خانم های عاشق لاک هستید، این اپلیکیشن برایتان کاربردی است. حتی اگر چندان اهل لاک زدن نیستید هم این اپلیکیشن می‌­تواند در انتخاب رنگ لاک مناسب پوست شما، کمک­‌کننده باشد.



درصورتی‌که تصمیم دارید که به‌عنوان یک خانم پرمشغله امروزی، بی‌نظمی و بدقولی را کنار بگذارید و به یک خانم منظم و مرتب تبدیل شود، در اولین گام به شما توصیه می‌کنیم که این اپلیکیشن کاربردی را نصب کنید. اپلیکیشن Evernote درزمینهٔ ایجاد نظم و ترتیب بسیار کمک‌کننده است و فضایی برای نوشتن ایده‌ها، کارهایی که باید انجام دهید، فعالیت‌های روزمره و... قرار می‌دهد تا بتوانید مشغله‌هایتان را دسته‌بندی کنید. اگر همواره در آرزوی داشتن یک منشی خصوصی بوده‌اید، این اپلیکیشن کاری شبیه یک منشی را برایتان انجام می‌دهد و بسیار کاربردی است.

ارسال نظر شما

login captcha

اینجا لیست کامل اپلیکیشن های پریود و تخمک گذاری رو نوشته


من اپلیکیشن opi رو قبل از سفرم  ریختم رو موبایلم و کلی به دردم خورد.

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16420 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11606 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3912 بازدید