2109
صدای قلب جنین‌تان را با این اپلیکیشن‌ها بشنوید

صدای قلب جنین‌تان را با این اپلیکیشن‌ها بشنوید

1397/04/06 بازدید80060

اپلیکییشن My Baby Heart Rate Record.er برای خانم های باردار
 
  • سیستم‌عامل:IOS
  • حجم: 35.1 مگابایت
موافقید که در دوران بارداری یکی از هیجان‌انگیزترین اتفاقات ممکن شنیدن صدای قلب نوزاد است؟ این اپلیکیشن چنین امکانی را برای پدر و مادرها فراهم می‌کند. البته این اپلیکیشن به خانم های باردار این امکان را می‌دهد که صدای قلب جنینشان را در شبکه‌های اجتماعی هم به اشتراک بگذارند. جالب است بدانید که برای شنیدن صدای قلب نوزاد غیر از گوشی تلفن همراه به‌وسیله پزشکی دیگری نیاز ندارید. البته توصیه می‌شود که ابتدا گوشی تلفن همراه را بر روی Airplane mode قرار دهید و سپس آن را روی شکمتان بگذارید تا به‌این‌ترتیب اشعه‌ی گوشی در نزدیکی جنین قرار نگیرد. ضمن اینکه بهتر است در محیطی آرام و ساکت با این اپلیکیشن کارکنید.

نکته‌هایی که خانم های باردار باید بدانند:

لازم است خانم های باردار هنگام نصب این اپلیکیشن دو نکته را در نظر بگیرند:
  • این اپلیکیشن نمی‌تواند مانند یک پزشک حرفه‌ای ضربان قلب جنین شمارا تشخیص دهد؛ بنابراین برای اطمینان از سلامت جنین معاینات دوره‌ای را در طول دوران بارداری حتماً دنبال کنید.
  • اگر در ماه‌های اولیه بارداری هستید به کمک این اپلیکیشن نمی­توانید صدای قلب جنین را بشنوید. پس عجله نکنید! کمی صبر داشته باشید تا جنین بزرگ‌تر شود و بعد از اپلیکیشن استفاده کنید.

اپلیکیشن My baby heart rate


اپلیکیشن Baby Heartbeat Listener برای شنیدن صدای قلب جنین
 
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم:4.96 مگابایت
در دوران بارداری این اپلیکیشن به خانم های باردار و همسرانشان کمک می‌کند که به صدای قلب نوزاد گوش دهند، آن را ضبط کرده و سپس در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. اگر تلفن همراه شما از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند این اپلیکیشن مناسب شماست. با نصب این اپلیکیشن یک سرگرمی جالب را برای خودتان و خانواده ایجاد می‌کنید. کافی است یک هدفون داشته باشید. هر زمان که دلتان خواست می‌توانید آن را به گوشی متصل کرده، صدای قلب جنین را بشنوید، ضبط کنید و در صورت تمایل در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. البته حواستان باشد که در این مورد هم دستگاه را بر روی حالت airplane mode قرار دهید تا امواج تلفن همراه سلامت جنین شمارا هرچند به‌صورت محدود تهدید نکند.

یادتان باشد که کیفیت صدایی که از قلب جنین می‌شنوید به عوامل زیر بستگی دارد:
  • اینکه جنین چندماهه است. به‌طورمعمول تقریباً از هفته 30 به بعد صدای قلب جنین قابل‌تشخیص است.
  • وضعیت جنین در شکم مادر. بهتر است گوشی در پشت جنین قرار داشته باشد. گاهی اوقات وضعیت جنین در رحم مادر به گونه است که صدای قلب او با این اپلیکیشن به‌سادگی شنیده نمی‌شود. اگر بعد از چند بار امتحان کردن اپلیکیشن صدایی نشنیدید، مأیوس نشوید. چند هفته بعد دوباره امتحان کنید تا وضعیت جنین تغییر کرده باشد.
  • کیفیت میکروفون گوشی هم در این زمینه تأثیرگذار است. اگر به دنبال شنیدن صدای باکیفیتی هستید بهتر است که مدل گوشی شما بالاتر باشد.
  • کار با اپلیکیشن شنیدن صدای قلب جنین را در یک محیط آرام و بی‌صدا انجام دهید.
نکته: به خانم‌های باردار پیشنهاد می‌شود که قبل از شنیدن صدای قلب جنین، این اپلیکیشن را ابتدا با قلب خودشان امتحان کنید. بعد از شنیدن صدا و آشنایی با طرز کار آن، به دنبال شنیدن صدای قلب جنین باشند.
 
اپلیکیشن بارداری Baby Heartbeat Listener.



 
  • سیستم عامل: IOS، اندروید
این اپلیکیشن در سال 2018 موفق شده جایزه یکی از بهترین اپلیکیشن های سال را از آنِ خود کند. اگر جزو خانم های بارداری هستند که دلتان می‌خواهد زیبایی‌های این دوران را بهتر ببینید، این برنامه را بر روی گوشی‌تان نصب کنید. علاوه بر این، اپلیکیشن Pregnancy + می‌تواند برای پدران و پدربزرگ‌ها هم به‌طور اختصاصی فعال شود. در کنار این به شما می‌گوید که در هر هفته از بارداری وضعیت جنین شما به چه شکل است، اندازه‌اش چقدر است، چه شکلی است و در این زمان باید به چه نکاتی توجه داشته باشید. به‌هرحال یکی از اپلیکیشن هایی است که خانم های باردار در سراسر دنیا به‌شدت طرفدارش هستند و از داشتن آن درگوشی تلفن همراهشان استقبال می‌کنند. اگر کمی به زبان انگلیسی آشنایی دارید از امکانات مختلف آن استفاده کنید.
 

اپلیکیشن بارداری برای دوران بارداری

ارسال نظر شما

login captcha

سلام،از کجا دانلود کنم

چطور دانلود کنم؟ نمیشه.

روی ایپد نصب نمیشه ؟؟😓😓😓

دانلود کردم نشد

@mamane_heliya

این اپلیکیشن در هفته های آخر بارداری بهتر جواب می دهد.  باید گوشی را از سمت پایین، جایی که میکروفن های انتهای گوشی وجود داره، روی شکم بگیرید و البته قبلش گوشی را روی حالت flight mode قرار بدید. اپلیکیشن صدا را ضبط می کند و بعد می توانید بشنوید

بلد نيستم باهاش كار كنم

با سیستم عامل آندروید نمیشه؟ 

@نینااا

توی مقاله زده میشه

ولی من ios دانلود کردم اصلا برنامه کار نمیکرد

@نینااا

اپلیکیشن baby Heartbeat listener بر روی سیستم عامل اندروید قابل نصب است فقط اگر در مراحل نصب از شما درخواست کرد پولی پرداخت کنید، از این بخش صرف نظر کنید تا از این مرحل عبور کند و اپلیکیشن نصب شود. بعد از نصب گوشی را از سمت پایین جایی که میکروفون ها وجود دارد، روی شکم قرار بدید 

@nooshin

در هفته های آخر بارداری بهتر نتیجه می گیرید. گوشی رو از سمت میکروفون های پایین روی شکم قرار بدید و دکمه ضبط را نگه دارید. البته به وضعیت جنین در شکم هم بستگی دارد اگر نتیجه نگرفتید چند هفته بعد دوباره امتحان کنید تا با تغییر وضعیت جنین، امکان شنیدن صدای قلب فراهم شده باشد

من دانلود کردم ولی به هیچ وجه قابل استفاده نبود پولی بود

@nooshin

برای سیستم IOS پولی نیست برای اندورید هم اواسط نصب گزینه ای میاد که به نظر میرسه پولیه ولی از این بخش صرف نظر کنید و به نصب ادامه بدهید نیازی به پرداخت پول نیست و اپلیکیشن خودش نصب می شود 

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16241 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11522 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2631 بازدید