2109
با نرم افزار Messenger Kids دیگر نگران موبایل فرزندتان نباشید

با نرم افزار Messenger Kids دیگر نگران موبایل فرزندتان نباشید

1396/12/16 بازدید447

نی نی سایت: اگر از وابستگی فرزندتان به موبایل و گوشی تلفن همراهش دلخورید و دوست دارید حداقل سر میز شام آن را کنار بگذارد، یک نسخه از نرم افزار Messenger Kids که توسط گوگل طراحی شده، دانلود کنید و خودتان بدون دردسر، موبایل او را از راه دور خاموش کنید!
البته این روزها که جوان‌ها و نوجوانان ساعات طولانی موبایل به دست هستند و تقریبا به گوشی تلفن همراه شان معتاد و وابسته شده‌اند، نگرانی دیگر والدین، محتویات گوشی موبایل فرزندشان است. اما در این مورد هم می‌توان از همین نرم افزار Messenger Kids استفاده کنید.
برای استفاده از این برنامه کافیست والدین یک حساب کاربری گوگل روی موبایل فرزندشان ایجاد کرده و برنامه Messenger Kids را روی گوشی خود بریزید و برای مدت یک هفته تا یک ماه تمام برنامه ها و نرم افزارهای مورد استفاده فرزند زیر 13 سال خود را، که دور از چشم شما از آنها استفاده می‌کند، بررسی کنید و در صورتی که احساس می‌کنید برای سن او نامناسب است یا در کل محتوای نامناسبی دارد، می‌توانید آن نرم افزار را قفل کنید! حتی با این برنامه می‌توانید از موقعیت مکانی فرزندتان هم آگاه شوید.
البته اطلاع از برنامه های مورد استفاده به شرط آنلاین بودن کودک امکان‌پذیر است اما شما می‌توانید با استفاده از برنامه Messenger Kids گوشی موبایل فرزندتان را قفل کنید و اگر ساعات خاصی برای این کار روی برنامه تعریف کرده باشید، دیگر نیازی به آنلاین بودن نیست و هروقت زمانش برسد، گوشی فرزندتان به طور خودکار قفل خواهد شد.
البته طراحان گوگل تاکید کرده‌اند که برای استفاده از این برنامه، به هیچ وجه نباید قصد جاسوسی و کنترل گری نداشته باشید و تمام تلاش‌تان را برای احترام به حریم خصوصی فرزندتان به کار ببرید؛ این برنامه صرفا برای رفع نگرانی‌های موجه والدین طراحی شده است و نباید از آن برای سرک کشیدن در دنیای فرزندتان سوءاستفاده کنید!

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

2 هفته پیش
|
16518 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4975 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11669 بازدید