2109
کجا برویم که به بچه‌ها خوش بگذرد؟

کجا برویم که به بچه‌ها خوش بگذرد؟

1396/10/06 بازدید5124
برای اینکه بتوانید در تعطیلات آخر هفته ساعات خوشی را در کنار خانواده سپری کنید باید کمی زودتر به فکر برنامه‌ریزی باشید چون اگر بدانید قرار است به کجا بروید انتخاب‌های متنوع و زمان بیشتری برای لذت بردن خواهید داشت. این بار هم مجموعه‌ای از پیشنهادها پیش روی شماست تا شما با توجه به شرایط و سلیقه خانواده و بچه‌ها برای روزهای انتهای هفته یک تفریح درست‌وحسابی تدارک ببینید. به علاوه می‌توانید پیشنهادهای آخر هفته دیگر را در اینجا ببینید.

به شهر دایناسورها بروید/ پارک ژوراسیک تهران

اصلاً نترسید چون این پارک به‌عنوان یک پارک موضوعی برای ایجاد اوقاتی سرشار از شادی و آموزش برای وقت‌گذرانی سودمند، طراحی‌شده است. درواقع مجموعه‌ای بی‌نظیر از دایناسورها و دیگر حیوانات متحرک در قالب بوستانی زیبا آماده میزبانی از شماست و شما امکان بازدید از ۳۰ نماد حیوانات متحرک و ۳۰ نوع از انواع دایناسورها در ابعاد واقعی و در فضایی سبز و طبیعی خواهید داشت. ژوراسیک پارک که در سعادت‌آباد، میدان بهرود، انتهای بلوار شقایق واقع‌شده همه‌روزه از ساعت 9 الی 19 با همراهی برنامه‌های آموزشی، علمی، تفریحی می‌تواند لحظات شادی را برای کودکان رقم بزند.

در بوستان لاله نمایش ببینید/ نمایش کودک آرزوهای بافتنی

داستان کلاف بافتنی‌ای که دیگر شاد نیست و در بازی‌های دوستانش شرکت نمی‌کند. او چیزی در سر دارد که نمی‌تواند به دیگران بگوید؛ برای همین نمی‌خواهد بافته شود. این خلاصه داستان نمایش آرزوهای بافتنی اثر تقدیر شده بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است که این روزها در بوستان لاله در حال اجراست. آرزوهای بافتنی به کارگردانی کبری مالمیر و نویسندگی فرهاد اسماعیلی همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها ساعت ۱۷ در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود. پس دست بچه‌ها را بگیرید و باهم پای تماشای آرزوی یک کلاف بافتنی بنشینید.

نمایشی شاد و موزیکال برای کودک و نوجوانان/نمایش داروگ و گربه نوازنده

داروگ اسم قورباغه‌ای بسیار ریز است که روی درخت‌ها ساکن هست و آزارش هم به کسی نمی‌رسد و موقع بارش باران روی درخت آواز می‌خوانند و اهالی محل خواندن این قورباغه‌ها را خوش‌یمن می‌دانند. این داستان بامزه کافی است تا یک گروه نمایشی پرهیجان نمایشی موفق را برای فرزندان شما اجرا کنند. نمایش داروگ و گربه نوازنده به نویسندگی و کارگردانی سیمین امیریان و با حضور محمدرضا علیمردانی را آخر همین هفته در تالار هنر از دست ندهید. این نمایش شاد ساعت 19 اجرا می‌شود و برای رده سنی 6 سال به بالا مناسب است.

تجربه بازی با ماسه و لمس طبیعت/ سرزمین ماسه

اگر می‌خواهید چند ساعت شور و هیجان را به فرزند خود هدیه کنید این پیشنهاد را از دست ندهید. چند ساعت تفریح و بازی با ماسه‌ها در محیطی شاد و متفاوت برای لمس طبیعت حتماً روحیه شما و کودکتان را تازه می‌کند. سرزمین ماسه مجتمع تجاری، فرهنگی و رفاهی مگا مال شهرک اکباتان همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب قابل‌استفاده برای کودکان ۳ تا ۹ سال و کودکان زیر ۳ سال همراه با والدین است.
 

دوستی بچه‌ها با حیات‌وحش/کارگاه لمس حیوانات

این پنج‌شنبه می‌توانید یک اتفاق متفاوت را تجربه کنید. چون قرار است روز 7 دی‌ماه کارگاهی برای کوچولوها و مامان‌ها برای برقراری ارتباط بهتر با حیات‌وحش و لمس واقعی حیوانات در شهر شاپرک برگزار شود. البته در همین ابتدا به شما اطمینان می‌دهیم که كلیه حیوانات کانون زیر نظر متخصصین دامپزشکی دانشگاه تهران بوده و دارای شناسنامه و گواهی بهداشت هستند.
جغد، اردک، روباه، خرگوش، لاک‌پشت، مار، کبوتر، ایگوانا و خارپشت همه حیواناتی هستند که می‌توانید با شرکت در این کارگاه از نزدیک آن‌ها را لمس کنید. راستی باباهاي عزيز هم مي‌توانند همراه كوچولوهایشان در این کارگاه حضور پیدا کنند.

ارسال نظر شما

login captcha

سلام

خیلی خوبه که در تهران این جور جاها مثل سرزمین ماسه و... هست. بچه هایی که در شهرستان هستند به طور طبیعی با این موارد سر و کار دارند


پربازدیدترین ها