2109
در آسمان و زمین تفریح کنید!

در آسمان و زمین تفریح کنید!

1396/09/22 بازدید487
برای مقابله با خستگی طول هفته هیچ چیز به اندازه یک برنامه‌ریزی درست و هوشمندانه انرژی از دست رفته شما را باز نمی‌گرداند؛ آن هم در کنار بچه‌ها که به خاطره انگیز شدن همه اتفاق های زندگی شما کمک می­کنند. این هفته هم با چند پیشنهاد ویژه و هیجان انگیز با شما هستیم تا شاید کمی از دغدغه‌های روزمره فارغ شوید و هیجان را به روز و ساعت های آخر هفته خود تزریق کنید.

1. آدرنالین خون خود را بالا ببرید/ پاراگلایدر زندیه

آقایان و خانم‌ها! اگر می‌خواهید پروازی به یادماندنی را برای اولین بار تجربه کنید به شما توصیه می‌کنیم این پیشنهاد را از دست ندهید چون پرواز با پاراگلایدر با امنیت بالا همراه خلبان حرفه‌ای و دارای گواهینامه هیجان‌انگیزترین اتفاقی است که می‌تواند برای آخر همین هفته شما رقم بخورد. این پرواز بی‌نیاز به آموزش و تحت پوشش بیمه بر فراز دریاچه چیتگر و اتوبان کرج خواهد بود. پس تا دیر نشده برای آخر همین هفته از تخفیف استثنایی یک جلسه پرواز در سایت تخفیفان استفاده کرده و پروازی به یادماندنی با پاراگلایدر را تجربه کنید.

2. موسیقی به سبک بچه‌ها/ کنسرت گروه کودک زنبورک

شعر و ترانه بهترین وسیله برای آموزش به کودکان است؛ به ویژه وقتی به شکل کنسرت در محیطی شاد برگزار شود. گروه موفق و محبوب زنبورک قرار است در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته ترانه‌هایی پرتحرک و با نشاط شامل اشعاری با مضامین فانتزی و رویاگونه برگزار کنند تا کودکان سوار بر بال‌های خیال خود همراه با بادبادک به آسمان بروند، بلندپروازی کنند و همراه ریتم و موسیقی به صورت غیرمستقیم و داستان‌وار مفاهیم زیادی را آموزش ببینند. این فرصت را از دست ندهید و به صورت آنلاین از سایت ایران کنسرت برای خرید بلیط دست به‌کار شوید.
 

3.رویاهایتان را به آسمان بفرستید/ جشنواره بزرگ ساخت و پرواز بادبادک‌ها

این یک فرصت تکرار نشدنی است چون قرار است همراه یک جمع بزرگ تعداد زیادی بادبادک را با هم به پرواز درآورید. اولین جشنواره بزرگ ساخت و پرواز بادبادک‌ها ویژه شهروندان شهر تهران و به صورت خانوادگی برگزار می‌شود. البته ناگفته نماند که در این جشنواره به برترین بادبادک‌های دست ساز شما هم جوایز نفیسی اهدا می­‌شود. تنها شرط شرکت در این جشنواره این است که روز چهارشنبه 22 آذر ساعت 14 در محل پارکینگ باغ پرندگان واقع در اتوبان بابایی شرق حضور داشته باشید. برای دیدن یک آسمان پر از بادباک‌های رنگارنگ این روز متفاوت را از دست ندهید.

4. جمعه با ماه و ماهی/کنسرت حجت اشرف زاده

حجت اشراف زاده به اندازه کافی آهنگ محبوب در لیست کارهای خود دارد که لذت شنیدن زنده آن شما را برای رفتن به کنسرت این خواننده ترغیب کند. قرار است این جمعه کنسرت باشکوه این خواننده در سالن همایش های برج میلاد تهران در دو سانس برگزار شود. بنابراین اگر می خواهید قطعات خاطره‌انگیز و زیبایی مانند «ماه و ماهی» و «شال» را به صورت زنده بشنوید کنسرت حجت اشرف‌زاده را از دست ندهید. این را فراموش نکنید که این کنسرت پر از برنامه‌های غافلگیر کننده همراه با مهمانان ویژه خواهد بود که حتما خاطره‌سازی شما را لذت بخش‌تر خواهد کرد.

5. لذت تماشای این فیلم را از دست ندهید/فیلم سینمایی آینه بغل

اگر نگاهی به فروش روزهای نخست اکران این فیلم انداخته باشید خواهید دید که آینه بغل با جمعی از بازیگران خوشنام و محبوب بهانه‌های خوبی برای تماشایی بودن دارد.فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی با بازی محمدرضا گلزار، جواد عزتى، يكتا ناصر، نازنين بياتى و بهاره رهنما که یک کمدی موقعیتی و خوش آب و رنگ است به علاوه تیتراژی که امیرعباس گلاب آن را اجرا کرده است. پس آخر این هفته می‌توانید برای تماشای آینه بغل زمان بگذارید و لذت ببرید.
 

6. دستپخت کودکتان را بخورید/جشن دونات‌های رنگی

این جشن جشنی شیرین و خوشمزه برای بچه هاست تا درست مثل آشپزهای حرفه‌ای از شیرینی آشپزی لذت ببرند.کارگاه درست کردن دونات‌های رنگی که مناسب گروه سنی 6 سال به بالاست روز جمعه 24 آذرماه ساعت 11 در مجموعه شاپرک واقع در تقاطع بزرگراه رسالت و بزرگراه شهید باقری برگزار می شود. پس برای ثبت یک روز در کنار خاطره‌های خوش فرزندتان جشن دونات‌های رنگی را هم اضافه کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16491 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11644 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4615 بازدید