2109
لوازم ماساژ با کیفیت از کجا بخریم؟

لوازم ماساژ با کیفیت از کجا بخریم؟

1396/08/21 بازدید2624
لوازم ماساژ مناسب و با کیفیت در موفقیت شما در استفاده از ماساژ امری مهم و اجتناب ناپذیر است. پس انتخاب درست و دقیق لوازم ماساژ برای ماساژ که کاری عملی و یا به عبارتی کار با دست ها است، مهم و ضروری است. با خرید لوازم ماساژ می توان در فضای خانه یا مکان های مخصوص ماساژ که مردم بسیاری را در سال به خود جذب می کند، در مسیر نایل شدن به خواسته های ما که مبتنی بر انجام ماساژ برای ایجاد آرامش و رفع خستگی های روزانه است، حرکت کند.

انواع روغن ماساژ

در این بین برای کسب و کارهای مرتبط با ماساژ ایجاد روابط مناسب با مشتریان تنها به کیفیت لوازم ماساژ شما بستگی دارد، به عبارتی بر خورداری از لوازم ماساژ حرفه ای از یک سو جهت جذب مشتریان و از سویی دیگر به کار شما وجه و شخصیت می دهد که نتیجه آن احترام دو طرفه بین شما و مشتریان شما خواهد بود. پس خدمات شما مبتنی بر ارائه بهترین لوازم ماساژ به مشتریان در جهت رونق کسب و کارتان است. در این راستا خرید روغن ماساژ امری اجتناب ناپذیر است. استفاده از روغن ماساژ مرغوب و طبیعی می تواند باعث افزایش کیفیت ماساژ و همچنین مایه جوانسازی و زیبایی پوست می شود.

انواع سنگ ماساژ

احساس وصف ناشدنی یک جسم سخت و گرم بر روی پوست بدن، تا روزها در خاطره انسان باقی می ماند، مطمئنا از خود خواهید پرسید که آن چست که تا این اندازه روح را نوازش می کند؟ جواب ساده است، سنگ ماساژ. بر خورداری هر چه بهتر از لوازم ماساژ به غیر از کاربرد های مختلف آنها در صنعت ماساژ باعث ایجاد تنوع و حس تازگی و شادابی بیشتر نیز می شود، برای مثال سنگ ماساژ با کاربردی ساده که در دمای معینی در داخل آب گرم قرار داده می شود تا سنگ داغ شده و آن را در مناطق حساس بدن قرار می دهند. مطالعات نشان می دهد که سنگ ماساژ گرم در جهت رفع استرس و افسردگی کمک شایانی می کند و همچنین باعث افزایش شل شدگی و کشش در عضلات نیز می شود.

انواع تخت ماساژ

ماساژور های حرفه ای بدون داشتن تخت ماساژ مطمئنا کار خود را شروع نخواهند کرد، در واقع لازمه شروع یک ماساژ حرفه ای داشتن یک تخت ماساژ مناسب است. جنس بدنه تخت ماساژ باید نرم و با کیفیت باشد تا شخص ماساژ گیرنده احساس راحت و خوبی داشته باشد، ارتفاع آن قابل تنظیم باشد تا شخص ماساژور به راحتی بر کار مسط باشد. همچنین بهتر است تخت ماساژ دارای قسمت نگهدارنده صورت نیز باشد تا احساس راحتی بیشتری به فرد منتقل شود. تخت ماساژ یکی از موارد مهم در خرید لوازم ماساژ است.
 

انواع شمع ماساژ

در خرید لوازم ماساژ به طور قطع داشتن یک روغن ماساژ مناسب و معطر که در دل خود هم نقش زیبایی پوست و هم در جهت درمان و تسکین دهدگی پوست را داشته باشد هم امری مهم و ضروری است. یک شمع ماساژ که از لوازم ماساژ به شمار می آید، برای عملکرد بهتر ماساژ و القای احساس بی نظیر لمس پوست و همچنین راحتی برای انجام تکنیک های ماساژ و دستکاری بهتر لایه های زیرین پوست در جهت دستیابی به عمق ماهیچه و عضلات می باشد، امری مهم است.
 
 

انواع کرم و ژل ماساژ

به عبارتی ماساژ به مانند هر هدف دیگری نیاز به ابزار های مرتبط با خود دارد، در واقع انجام ماساژ در عصر مدرن به دلیل آنکه بر علم استوار است، به موضوعی تخصصی و حرفه ای بدل شده است. نمی توان از کسانی که در این حرفه مشغول به کار هستن یا کسانی که ماساژ را بر بدن خود احساس کرده اند، پرسید که لذت ناشی از ماساژ بدون برخورداری از لوازم مناسب آن از جمله، روغن های طبیعی و معطر ماساژ به مانند شمع ماساژ ، لوازمی همچون تخت ماساژ ، کرم ها و لوسیون های ویژه ماساژ و حتی استفاده از سنگ ماساژ ، میسر نمی باشد. به عبارتی کار حرفه ای نیاز به لوازم ماساژ حرفه ای نیز دارد. در این بین استفاده از کرم و ژل ماساژ می تواند در جهات درمانی و آرامش بخشی نقش به شدت موثری داشته باشد.
 
 

لوازم جانبی ماساژ

 
انتخاب و خرید لوازم ماساژ مناسب، راهی برای ایجاد لحظاتی ماندگار و خیال انگیز خواهد بود بر همین اساس جستجو مکانی برای تهیه لوازم ماساژ که بر طرف کننده نیاز های ما باشد، کاری سخت شده است. تنوع زیاد در محصولات و برند های مختلف بازار و صرف زمان زیادی برای گشت وگذار در بازار در جهت یافتن لوازم ماساژ مورد نظر، کاری خسته کننده و بیهوده خواهد بود. پس چرا از یک سایت فروشگاهی معتبر، لوازم ماساژ مورد نیاز خود را خریداری نکنیم، در این راستا پیلتن شاپ piltanshop.com بزرگترین و نخستین فروشگاه اینترنتی مرتبط با لوازم ماساژ است که سابقه طولانی در ارائه محصولات در این حوزه داشته و توانسته گامی بلند در مسیر نیاز ها و خواسته های مخاطبان خود بردارد. این سایت فروشگاهی بازه ای از محصولات مرتبط با ماساژ را در خود دارد که با دسترسی آسان، خدمات پرداخت مناسب، خدمات پس از فروش، خرید تلفنی و تحویل محصول تا درب منزل، شما را نسبت به خرید محصول مورد نیازتان راهنمایی و پشتیبانی می کند. جهت بررسی و مشاوره با کارشناسان مجرب ما در پیلتن شاپ از طریق شماره تماس: 86081348-021 و یا تلگرام فروش @sales_piltanshop تماس حاصل فرمایید.
 
 

ارسال نظر شما

login captcha

من کل وسایل ماساژ رو از جاینتا استور خریدم 

خیلی از قیمتاشون راضی بودم 

سلام،من خیلی دنبال سنگ ماساز و شمع ماساز خوب بودم جایی رو پیدا نکردم 

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16415 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11603 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3817 بازدید