2109
تکرار مجدد سمینار رایگان کیفیت زندگی

تکرار مجدد سمینار رایگان کیفیت زندگی

1396/04/03 بازدید294

هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار                  کس را وقوف نیست که انجام کار چیست(حافظ)

در مورد شادی و شاد زیستن تعاریف بسیاری وجود دارد. بسیاری از فیلسوفان، نویسندگان و شعرا، دانشمندان و مشاهیر بزرگ دنیا هرکدام با دیدگاه و جهان‌بینی خود، شادی و غم و رنج را تعریف کرده‌اند.
روانشناسان نیز در سال‌های گذشته تحقیقات فراوانی در مورد انسان و شادی و غم انجام داده‌اند. امروزه روانشناسی با بررسی و تحقیقات گسترده در این مورد خاص نتایج بسیار جالبی را مطرح می‌کند.
نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد انسان‌های زیادی حتی باوجود امکانات خوب و گسترده و دستیابی به موفقیت‌های مهم باز هم در زندگی شاد نیستند از طرفی  بررسی افرادی که در سطح بالایی از سلامت روان و بهزیستی قرار دارند نشان می‌دهد که این افراد در زندگی خود به یک معنی و مفهومی بالاتر دست پیدا کرده
اند و توانستهاند از زندگی خود لذت ببرند. پاسخ به این سوال که چرا انسان امروز شاد نیست و اصولا چطور می‌توانیم در زندگی کیفیت ایجاد کنیم و هزاران پرسش دیگر همه و همه مواردی هستند که در روانشناسی مثبت‌نگر به آن اشاره می‌شود.
علیرضا صدیق منش، روانشناس و مدیر کلینیک نی‌نی سایت ضمن بیان این مطالب بالا می
گوید: "در مجموعه سمینارهای کیفیت زندگی به  کیفیت رابطه فرد با فرد، فرد با سازمان، همسران و والدین با فرزندان و مهمتر از همه کیفیت رابطه فرد با خودش پرداخته می‌شود."
در اولین سمینار کیفیت زندگی که پنجشنبه گذشته برگزار شد، به معرفی کلی این سمینار و آموزش‌های لازم جهت قدم برداشتن در راه تجربه یک زندگی باکیفیت پرداخته شد.
این سمینار بنا به درخواست برگزارکنندگان و استقبال شرکت‌کنندگان در روز یکشنبه 4 تیرماه 96 تکرار خواهد شد. این سمینار از جمله سمینارهای رایگان نی
نی سایت است و برای شرکت در آن نیاز به پرداخت هیچ هزینهای نیست.

مکان: فودکورت مرکز خرید پالادیوم (تهران، 
خیابان مقدس اردبيلي، بعد از ميدان الف، جنب کوچه عروضي)
زمان: یکشنبه 4 تیرماه ساعت 11 تا 15

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16298 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11554 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2226 بازدید