2109
«من نفرت‌انگیز»، انیمیشنی سراسر خنده

«من نفرت‌انگیز»، انیمیشنی سراسر خنده

1396/07/17 بازدید572
اگر مخاطب قسمت‌های قبلی انیمیشن «Despicable Me» بوده­ باشید، حتما با «مینیون‌ها»، «گرو»، دخترهای خاصی که به فرزندی پذیرفته و ‌همسرش «لوسی»، آشنا هستید و دوست دارید بدانید این بار درگیر چه ماجرایی می‌شوند.
«Despicable Me»، به نام‌های «من نفرت‌انگیز»، «من شرور» و «من عنق» ترجمه شده که معروف‌ترین ترجمه آن «من نفرت‌انگیز» است. این انیمیشن محصول شرکت «Illumination Entertainment» است اولین کار بلند آن همین «من نفرت‌انگیز» است و می‌توان گفت با «مینیون‌ها» مشهور شد. حال بعد از گذشت هفت سال از ساخت اولین قسمت «من نفرت‌انگیز» و دو سال از آخرین محصول‌ این شرکت یعنی «مینیون‌ها»، «من نفرت‌انگیز 3» از چند ماه پیش راهی بازار انیمیشن شده؛ کارتونی که هم‌چنان مثل قسمت‌های قبل سرگرم‌کننده است و صحنه‌های متنوع و گاه موزیکال آن، چشم مخاطب را به صفحه‌ تلویزیون خیره نگه می‌دارد. البته بیشتر مخاطبان قدیمی «من نفرت‌انگیز»، سومین قسمت این مجموعه را نسبت به قسمت‌های قبلی ناموفق ارزیابی کرده‌اند اما از نگاه مخاطب‌های دیگر، این انیمیشن بسیار سرگرم‌کننده است و می‌تواند بیننده را پای تلویزیون میخ‌کوب نگه دارد.

داستان از چه قرار است؟

«گرو» و «لوسی» که حالا دیگر برای یک شرکت ضد تبهکاری کار می‌کنند در چند عملیات که برای دستگیری «بالتازار» طراحی شده بود، شکست می‌خورند و از کار بی کار می‌شوند. حالا آن‌ها خانواده‌ای بی‌پول هستند که باید برای ادامه‌ زندگی خود فکر کنند. مینیون‌ها از «گرو» می‌خواهند حالا که بیکار شده، دوباره به شرارت و تبهکاری روی بیاورد اما او نمی‌پذیرد و مینیون‌ها هم به عنوان اعتراض او را ترک می‌کنند. اما در این میان ماجرای تازه‌ای زندگی او را تغییر می‌دهد؛ نامه‌ای از طرف کسی که خود را برادر «گرو» معرفی می‌کند. حالا گرو باید در اولین فرصت به دیدن «درو» برود تا ببیند برادر داشتن چه مزه‌ای دارد.

انیمیشنی برای دبستانی‌ها

این انیمیشن برای رده سنی 7 سال به بالا ساخته شده است و صحنه‌های سرگرم‌کننده آن برای کودکان کوچک‌تر مناسب نیست. پررنگ‌ترین هدف سازندگان «من نفرت‌انگیز 3» سرگرم کردن و گاه خنداندن مخاطب است و برای دیدن این کارتون فقط کافی است یک کاسه پر از ذرت بو داده جلوی فرزندتان بگذارید. البته شخصیت «بالتازار»، که در دهه 80 میلادی چهره‌ تلویزیونی معروفی بوده و حالا به تبهکاری حرفه‌ای و شکست‌ناپذیر تبدیل شده، تلاشی است که شرکت «Illumination Entertainment» برای جذب مخاطب بزرگسال انجام داده تا پدر و مادر هم با فرزند خود در تماشای این کارتون همراه شوند که تا حدی هم موفق بوده است.

صحنه هایی از این انیمیشن را در ویدئوی زیر ببینید:
 
 

بخند اما به خانواده‌ات کمک کن!

درست است که کارتون «من نفرت‌انگیز 3» صرفا سرگرم‌کننده و خنده‌دار به نظر می‌رسد، اما تا آنجا که در توان داشته است، مفاهیمی چون عشق به خانواده و تلاش برای کمک به اعضای خانواده را در خود گنجانده است. یکی از ماجراهای فرعی که در این انیمیشن به آن پرداخته شده، تلاش «لوسی» است برای اینکه بتواند مادر واقعی دخترها بشود و آن‌ها او را «مامان» صدا کنند. او مثل یک مادر واقعی برای نجات دخترها، خود را به آب و آتش می‌زند و جان خود را به خطر می‌اندازد اما درست لحظه‌ای که انتظار ندارد متوجه می‌شود که در دل بچه‌ها به عنوان مادر پذیرفته شده است و این برای «لوسی» تمام موفقیت است.



از سوی دیگر بغض و کینه‌ای که بالتازار از «گرو» و «هالیوود» دارد باعث می‌شود که او به سمت تبهکاری برود و برای گرفتن انتقام دست به هر کاری بزند . این کارتون در عین حال که صرفا کمدی به نظر می‌رسد و فضای به شدت فانتزی آن خیره‌کننده است، مدام این مسأله را گوشزد می‌کند که خانواده محترم است و باید برای بقای آن تلاش کرد.
در کل اگر از مقایسه «من نفرت‌انگیز 3»، با قسمت‌های قبلی آن دست برداریم، قطعا می‌توانیم از آن به عنوان اثری سرگرم کننده با جذابیت‌های بصری بالا یاد کنیم؛ کارتونی که در حین تماشای آن بارها و بارها صدای خنده‌‌ فرزندتان را خواهید شنید و حتی در موقعیت‌هایی خود شما را هم به خنده وامی‌دارد.

از دیگر پیشنهادات انیمیشنی نی‌نی سایت:

با تماشای این انیمیشن به دنیای احساسات سفر کنید

ارسال نظر شما

login captcha

قشنگ بید حق مردارم ضایع نکرد!!!😂😂😂😂

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16433 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11610 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
4016 بازدید