2109
تاثیر روغن ماهی در تقویت سیستم ایمنی جنین

تاثیر روغن ماهی در تقویت سیستم ایمنی جنین

1394/01/20 بازدید343

 به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پزشکان استرالیایی شواهدی بدست آوردند که نشان می‌دهد زنان بارداری که در این دوران از کپسول‌های روغن ماهی مصرف می‌کنند شرایطی برای فرزندانشان فراهم می آورند که پس از تولد سیستم ایمنی قوی‌تری داشته باشند.

متخصصان استرالیایی بر این باورند که مصرف اسیدهای چرب اشباع نشده موجود در روغن ماهی در طول دوران بارداری در پیشگیری از آلرژی، بیماری‌های قلبی عروقی و متابولیک در کودکان موثر است.

«سوزان پرسکات» متخصص ارشد این مطالعه گفت: نتایج بدست آمده در این بررسی تایید می‌کند روغن ماهی برای تقویت سیستم ایمنی نوزاد مفید است.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، نتایج تحقیقات پیشین که در این دانشگاه انجام گرفت حاکی از آن بود که روغن ماهی در تقویت رشد جنین و کاهش خطر سقط جنین تاثیرگذار است.

منبع: ایسنا

 

 

ارسال نظر شما

login captcha
سلام دوستان روغنها بسیار بسیار در سلامتی موئثر هستند در صورتی که علاقه دارید در مورد روغنهای سالم مانند روغن کنجد، روغن کنجد و کانولا و روغن زیتون اطلاعات بسیار خوبی بدست آورید میتوانید از سایت http://www.delvinfood.com دیدن کنید در این سایت اطلاعات بسیار کامل و خوبی در این موارد وجود داره

پربازدیدترین ها

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
11999 بازدید

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
12086 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
10419 بازدید