2769
معرفی بهترین مارک براش های آرایشی

معرفی بهترین مارک براش های آرایشی

1403/03/20 بازدید152

فرقی نمی‌کند که حرفه‌ای باشید یا مبتدی! هیچ چیز به اندازه براش با کیفیت و استاندارد، ظاهری تمیز، آراسته و طبیعی به آرایش صورت شما نمی‌بخشد. یک براش حرفه‌ای به راحتی در دستانتان قرار می‌گیرد، نرم و سبک است و مواد آرایشی را در کمترین زمان روی صورت محو می‌کند. اهمیت این موضوع باعث شده است تا در دنیای زیبایی امروز انواع براش‌های آرایشی برای صورت، چشم‌ها، گونه‌ها و حتی ابروها طراحی شود! در این مطلب به معرفی بهترین مارک براش های آرایشی می‌پردازیم و برخی از برندهای مطرح در این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم:

بهترین مارک براش آرایشی چیست؟

در سال‌های اخیر برندهای مختلفی نسبت به تولید براش‌های آرایشی اقدام کرده‌اند. براش‌هایی که کیفیت و کارایی متنوعی دارند و بسته به مدل، جنس و الیاف به کار رفته، با قیمت‌های گوناگون در بازار به فروش می‌رسند. گرچه پیدا کردن بهترین مارک براش میکاپ در میان گزینه‌های موجود در بازار کمی سخت و دشوار است، اما برخی از بهترین و شناخته شده‌ترین برندهای تولید کننده براش شامل موارد زیر می‌شوند:

بهترین مارک براش آرایشی برای افراد مبتدی: برند بی اچ کازمتیکس

اغلب آرایشگران و متخصصان زیبایی با نام بی اچ کازمتیکس به خوبی آشنا هستند. برندی آمریکایی که به طور تخصصی در زمینه طراحی براش‌های آرایشی متنوع فعالیت می‌کند. بسیاری بی اچ کازمتیکس را بهترین برند براش آرایشی معرفی می‌کنند! چرا که اغلب براش‌های این برند طراحی ارگونومیکی دارند و بهترین انتخاب برای حرفه‌ای‌ها و یا افرادی که به تازگی آرایش کردن را شروع کرده‌اند به حساب می‌آیند. 

از جمله محبوب‌‎ترین براش‌های آرایشی بی اچ کازمتیکس، فن براش یا براش بادبزنی این برند است که برای پخش کردن پودر برنزر یا هایلایتر روی استخوان گونه، چانه و تیغه بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این براش سر باریک و در عین حال عرض زیادی دارد و به‌طور یکنواخت مواد آرایشی را روی نقاط دلخواه صورت پخش می‌کند. براش بادبزنی بی اچ کازمتیکس همچنین از الیاف نرم و منعطف تشکیل شده است و با وجود کیفیت بالا، با قیمت مقرون به صرفه و مناسب عرضه می‌شود. 

بهترین مارک براش آرایشی برای پخش کردن سایه: برند لولا

لولا یکی دیگر از برندهای محبوب و شناخته شده در زمینه تولید براش‌های آرایشی است. کاربرد براش های آرایشی این برند بیشتر از هر چیز در زیباتر نشان دادن چشم و پلک‌ها خلاصه می‌شود. در حقیقت لولا به دلیل طراحی و تولید براش‌های تخصصی آرایش چشم به شهرت و محبوبیت جهانی رسیده است. 

براش‌های آرایش چشم لولا از فیبرهای نازک مویی تشکیل شده‌اند و به دلیل ماندگاری بالا، قابل استفاده برای سایه‌های خیس و خشک هستند. این براش‌ها تراکم و فشردگی بالایی دارند و می‌توانند با انتقال اغلب رنگدانه‌‌های سایه روی پلک، رنگی عمیق و قوی در پشت چشم ایجاد کنند.

به جز براش‌های پخش سایه، برند لولا با طراحی براش‌های مخصوص خط چشم تلاش کرده است تا آرایش را برای تمام افراد به ویژه مبتدی‌ها به راحتی امکان پذیر نماید. براش خط چشم لولا از جمله براش‌های محبوب و همه کاره این برند است که بافت بسیار نرم و لطیفی دارد و با داشتن یک سری نوک تیز و خمیده، برای کشیدن انواع خط چشم مانند خط چشم‌های دنباله دار و خط چشم‌های قرینه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل ایجاد خطوط دقیق و بی‌نقص می‌توان از این محصول برای کشیدن در ابروها نیز کمک گرفت.

بهترین برند براش آرایشی

بهترین برند براش آرایشی برای پخش کردن کرم پودر: برند مک

مک از آن دسته برندهایی است که سابقه طولانی و البته درخشانی در زمینه طراحی محصولات آرایشی باکیفیت دارد. برند آمریکایی که با تولید انواع براش حرفه ای میکاپ توانسته است طرفداران بسیاری در سراسر دنیا بدست آورد. براش‌های آرایشی مک تنوع بسیار بالایی دارند که محبوب‌ترین آنها شامل براش‌های کرم پودر و رژگونه می‌شوند.

براش‌های کرم پودر و رژگونه مک شکل پهن و بافت متراکمی دارند و بدون گلوله کردن یا ماسیدن مواد آرایشی، کرم پودر و رژ گونه را به طور یکنواخت روی پوست پخش می‌کنند. این براش‌ها همچنین از الیاف مصنوعی با کیفیت ساخته شده‌اند و با داشتن بافت نرم و متراکم به خوبی انواع مواد آرایشی پودری و کرمی را به خود جذب می‌کنند. 

خوشبختانه براش‌های مک به راحتی قابل شستشو با آب و سایر مواد شوینده هستند و با استفاده طولانی مدت، موهای خود را از دست نمی‌دهند. خبر خوب دیگر این است براش‌های آرایشی این برند بدون تست حیوانی تولید شده‌اند و به دلیل طراحی منحصر به فرد خود می‌توانند برای افراد مبتدی و حرفه‌ای مورد استفاده قرار بگیرند.

بهترین مارک براش میکاپ برای آرایش لب‌ها: برند سوییت رز

برای تمام افرادی که به دنبال براش‌ آرایشی ارزان قیمت و در عین حال باکیفیت هستند، براش‌ سوییت رز انتخابی مناسب و ایده‌ال است. براش‌هایی با وزن سبک، کاربرد آسان و استفاده راحت که بدون کمترین هدر رفت، مواد آرایشی را روی نقاط دلخواه پخش و فیکس می‌کنند. 

براش‌های مخصوص آرایش لب سوییت رز از جمله محصولات پرطرفدار این برند به حساب می‌آیند که با داشتن سری‌های نوک تیز و خمیده، خطوطی بی‌عیب و نقص را روی لب‌ها ترسیم می‌کنند و به آنها جلوه‌ای برجسته و جذاب می‌بخشند. این براش‌ها بافت نرم و ابریشمی دارند و بدون خراش دادن پوست به پخش کردن مواد آرایشی کمک می‌نمایند.

بهترین برند براش برای آرایش‌های پودری

بهترین برند براش برای آرایش‌های پودری، برند ریل تکنیک

لازم نیست تا برای داشتن آرایشی تمیز و طبیعی به سراغ گرانترین ست براش رفت و یا از محصولاتی استفاده کرد که قیمت بسیار بالایی داشته باشند. تنوع بالای برای خرید لوازم آرایشی اصل  باعث شده است تا حتی بهترین و معتبرترین برندها نیز با تولید محصولات مقرون به صرفه و اقتصادی، امکان آرایش حرفه‌ای را برای تمام افراد مهیا کنند. نمونه این برندها ریل تکنیک است که ضمن طراحی براش‌های آرایشی باکیفیت و متنوع، آنها را با قیمت‌های ارزان و اقتصادی در بازار جهانی عرضه می‌کند.

گرچه اغلب محصولات این برند آمریکایی معروف و کاربردی هستند، اما شهرت اصلی این برند برای تولید ست‌های براش آرایشی است که به پخش کردن مواد پودری مثل برنزر، رژگونه، پنکیک و فیکساتور کمک می‌کنند. این ست‌ها از برس‌های نرم، گرد و متراکم تشکیل شده‌اند و امکان آرایشی بی‌ عیب و نقص با انواع پنکک و رژگونه را به خوبی فراهم می‌نمایند.

جالب است که بدانید ریل تکنیک در فرایند تولید براش‌های خود از ترکیبات موثری مانند آلومینیوم استفاده کرده است. بدین ترتیب براش‌های این برند وزن سبکی دارند، به راحتی در دست قرار می‌گیرند و محصولات آرایشی را بدون گذاشتن لک یا بزرگ‌تر نشان دادن منافذ باز، به خوبی روی پوست پخش می‌کنند. 

بهترین مارک براش برای آرایش چشم: برند سیگما

اجازه دهید تا حسن ختام این مقاله را با براش‌های برند سیگما به اتمام برسانیم. برند محبوب آمریکایی که برای انواع آرایش، براش‌های تخصصی و منحصر به فرد طراحی کرده است و تنوع بالای محصولاتش باعث شده است تا طرفداران بسیاری در سراسر دنیا داشته باشد.

از جمله محبوب‌ترین براش‌های سیگما، براش‌های مخصوص آرایش چشم این برند هستند که در انواع مختلف سر گرد، نوک تیز، پهن، متراکم، نازک، مویی و فشرده تولید شده‌اند. نقطه قوت این براش‌ها موهای نرم و لطیف آنها است که بدون ایجاد خط و خطوط هرگونه سایه پودری، شاین دار و خیس را به خوبی در پشت پلک پخش می‌کنند. براش‌های سیگما همچنین عمر طولانی دارند و می‌توانند تا سال‌ها پای ثابت آرایش‌ شما باشند. به دلیل وزن سبک این براش‌ها می‌توان آنها را به راحتی در دست گرفت و با کنترل و دقت نسبت به کشیدن سایه‌های خطی و فانتزی اقدام کرد.

سوالات متداول

کدام برند بهترین براش‌های آرایشی را برای افراد مبتدی تولید می‌کند؟

برند بی اچ کازمتیکس با تولید براش‌های سبک و ارگونومیک، آرایش برای افراد مبتدی را به راحتی امکان پذیر می‎نماید.

براش‌های آرایشی مک چه ویژگی‌هایی دارند؟

این براش‌ها از الیاف مصنوعی با کیفیت ساخته شده‌اند و با داشتن بافت نرم و متراکم، به خوبی انواع مواد آرایشی پودری و کرمی را روی پوست پخش می‌کنند.

شهرت برند ریل تکنیک بیشتر از هر چیز برای تولید چه محصولی است؟

بیشتر شهرت این برند به تولید ست‌های براش آرایشی است که برای پخش کردن مواد پودری مثل برنزر، رژگونه، پنکیک و فیکساتور طراحی شده‌اند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
2759

پربازدیدترین ها