2109
مطمئن ترین لوازم آرایشی را از کجا بخریم

مطمئن ترین لوازم آرایشی را از کجا بخریم

1400/06/31 بازدید843

در واقع در جواب سؤالی مانند: "مطمئن ترین لوازم آرایشی را از کجا بخریم؟" باید گفت اعتبار در یک فروشگاه اینترنتی مثل خانومی که سال‌هاست به عنوان یکی از برترین آنلاین شاپ‌های عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته شده، اتفاقی نیست. این اعتبار حاصل ساعت‌ها فکر، تحقیق و آزمایش است، تا امروز از میان صدها برند گوناگون از محصولات آرایشی و بهداشتی چیزی در حدود 250 برند برتر و اصیل را شناسایی و محصولات کاربردی آن را برای فروش در قفسه‌های مجازی فروشگاه در اختیار خریداران محترم در سراسر کشور همراه با تخفیف‌های جذاب قرار دهد. اما موضوع دیگری نیز در این بین است. این روزها سودجویان زیادی وجود دارند که با شناسایی محصولات اکثراً خارجی مرغوب و مورد پسند بازار، محصولات تقلبی بی‌کیفیت را جایگزین آن‌ها می‌کنند. برای غلبه بر این موضوع دو راه وجود دارد:

  1. خرید لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی از فروشگاه‌های معتبر و معروف و هم‌خوانی بارکدها با سایت محصول مورد نظر.
  2. خرید محصولات مشابه باکیفیت ایرانی که امکان تقلب و جایگزینی برند با آن‌ها بسیار بسیار کم است.

در همین راستا در این مطلب سعی کردیم تا با معرفی دو برند مطرح ایرانی به شما برای انتخاب محصولی باکیفیت و مطمئن کمک کنیم. همچنین در کنار آن، به معرفی کرم ضد آفتاب به‌عنوان کاربردی‌ترین و مورد نیازترین محصول روزانه برای آقایان و خانم‌ها پرداخته‌ایم که مطمئناً می‌تواند نخستین خرید شما طی بررسی دو برند مذکور بوده و در سبد کالای شما قرار گیرد. با ما همراه باشید.

محصولات لافارِر

لافارر یک بِرَند ایرانی باکیفیت و مشابه با محصولات خارجی است که تحت نظر لابراتوارهای بین‌المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار با بهره‌گیری از متد روز اروپا و استفاده از متخصصین باتجربه و حرفه‌ای در سال 1388 ثبت شد. محوریت کار این برند همیشه در زمینه برطرف کردن مشکلات پوستی و در کنار آن محصولات بهداشتی فراوانی نیز به بازار عرضه کرده است. لافارر سال‌هاست که به جهت مرغوبیت محصولاتش صادرات فراوانی به کشورهای حوزه خلیج فارس، آفریقا و اروپای شرقی دارد. عمده‌ترین محصولات کمپانی بزرگ لافارر مربوط به محصولات مرتبط با پوست است. در زیر با برخی از این محصولات آشنا می‌شویم:

مراقبت‌های پوستی

  • محصولات مرتبط با شست‌وشوی صورت، شامل ژل‌های لایه‌بردار و تمیزکننده صورت با تنوع چهار نوع پوست و البته فوم شست‌وشوی پوست خشک و حساس.
  • آرایش پاک‌کن و میسلار واتر صورت که دارای تنوع چهارگانه پوستی هستند و به‌راحتی آرایش و گرد و غبار روی صورت را پاک می‌کنند.
  • ماسک‌های صورت که چربی اضافی و جوش‌های ریز پوستی را از بین می‌بردند و منافذ پوستی را تمیز می‌کنند.
  • مرطوب کننده‌ها و آبرسان‌های صورت و دست
  • کرم ضد آفتاب برای پوست‌های خشک، معمولی، چرب و مختلط
  • ضد چروک صورت که با فرمول ویتامین C از پیری زودرس جلوگیری می‌کند.
  • ترمیم کننده‌ها و بازسازی کننده‌های پوستی
  • تونرهای صورت
  • ضد لک و روشن‌ کننده‌های پوست صورت که از پیری پوست جلوگیری می‌کند.
  • کرم‌ها و لوسیون‌های بدن با خاصیت ضد درد و خنک کننده
  • ژل‌های ضد تَرَک پا

مراقبت‌های مو

  • انواع شامپوها شامل: شامپوهای بدون سولفات برای موهای کراتین شده و رنگ شده، شامپوهای روزانه، شامپوهای ضد شوره، شامپوهای ترمیم کننده، شامپوهای آبرسان و شامپوهای ضد ریزش
  • ماسک موهای داخل حمام و پس از حمام با مواد مغذی عالی
  • کرم‌های ترمیم کننده مو
  • سرم‌ها و تونیک‌های ضد ریزش برای انواع موها
  • اسپری‌ها و حالت‌دهنده‌های مو

بهداشت فردی

  • دستمال‌های مرطوب آرایشی با خاصیت آنتی باکتریال که برای پاک کردن آرایش و یا هر نوع آلودگی از روی پوست مناسب هستند.
  • ژل‌های بهداشتی بانوان به دو صورت نیوپی و پمپی که برای تمیز کردن و رفع بوی بد واژن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

محصولات سریتا

برند دیگری که قصد معرفی آن را داریم، برند محبوب و باکیفیت سریتا است. سریتا یکی از برندهای تخصصی کمپانی پارس آزما طب است. این برند به‌صورت کاملاً تخصصی در حوزه سلامت و مراقبت از مو فعالیت می‌کند. این برند محبوب و تخصصی سال‌هاست که در همایش‌های علمی و سمینارهای تخصصی حوزه مراقبت مو شرکت کرده و با نامی مطرح در واقع رقیبی برای برندهای خارجی مشابه محسوب شده است. استفاده از تکنولوژی‌ها و دانش به‌روز دنیا در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی، همچنین استفاده از مواد گیاهی باعث شده تا برند سریتا اعتبار فراوانی در خصوص محصولات مراقبت از مو در بین خانم‌ها و آقایان کسب کند. اما یکی از مهم‌ترین موفقیت‌های امروز برند سریتا ساخت محصولات برای افراد درگیر بیماری پسوریازیس است. بنابراین اگر در اطراف خود دوستی را می‌شناسید که درگیر این بیماری پوستی است، حتماً محصولات سریتا را به او معرفی کنید. در  زیر به برخی از محصولات سریتا اشاره می‌کنیم:

  • محصولات با خاصیت درمانی مانند شامپوهای ضد شوره، ضد ریزش و تقویت کننده
  • محصولات مرتبط با پسوریازیس شامل کرم و شامپو
  • محصولات زیبایی مو شامل سرم‌های دو فاز، ماسک موها، سرم‌ها و اسپری‌های نرم کننده مو، فوم کاشت مو و شامپو برای موهای رنگ زده و کراتین

همچنین سریتا به تازگی لاین جدیدی با عنوان محصولات مرتبط با مژه و ابرو شامل تقویت کننده مژه، سرم احیا کننده ابرو و کرم ابرو به بازار عرضه کرده است.

 کرم ضد آفتاب: یاوری همیشگی

مطمئناً می‌دانید که کرم ضد آفتاب برای مصرف روزانه تا چه حدی مهم و حیاتی است. کرم ضد آفتاب یک محصول بهداشتی و در برخی مواقع جز لوازم آرایشی نیز محسوب می‌شود که از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید مانند اشعه فرابنفش محافظت می‌کند. این محصول مانع لکه و چروک پوستی شده همچنین در آینده از بیماری‌های پوستی نظیر سرطان پوست جلوگیری می‌کند. توصیه ما به شما این است که حتی در روزهای ابری نیز از این محصول استفاده کنید. کرم ضد آفتاب در دو نوع خارجی و ایرانی و در دو گونه فاقد رنگ و هم‌رنگ پوست وجود دارد که می‌توان از مدل دوم به‌عنوان محصولی آرایشی مانند کرم پودر نیز استفاده کرد. بنابراین به‌نظر می‌رسد خرید یک کرم ضد آفتاب معتبر و باکیفیت چقدر با اهمیت است. پس با یک سرچ ساده در میان محصولات معتبر آنلاین شاپ "خانمی" که اکثراً دارای تخفیف‌های بسیاری جذابی نیز هستند، کرم ضد آفتاب مناسب پوستتان را پیدا کنید.

توصیه آخر

توصیه ما برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب به شما این است که در انتخاب این محصولات به نوع پوست و یا نوع موی خود دقت کنید و سپس محصول متناسب با مو یا پوست خود را انتخاب کنید. در زیر به‌صورت خلاصه و اجمالی به معرفی انواع پوست می‌پردازیم:

  1. پوست خشک: احساس خشکی مدام، پوسته پوسته شدن و خارش
  2. پوست چرب : احساس چربی و درخش در T صورت
  3. پوست مختلط: چرب در ناحیه T و خشک یا معمولی در ناحیه گونه و فک
  4. پوست حساس: پوستی معمولاً قرمز، دارای التهاب و خارش
  5. پوست معمولی: پوست نه خشک است و چرب، بهترین نوع پوست

همچنین موها نیز به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  1. موهای معمولی
  2. موهای چرب
  3. موهای خشک و شکننده
  4. موهای فر
  5. موهای رنگ شده
  6. موهای کراتین شده

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها