2109
روغن نعنا برای درمان زودانزالی آقایان

روغن نعنا برای درمان زودانزالی آقایان

2 هفته پیش بازدید490

درمان زود انزالی

برای درمان زودانزالی می‌تونید از عرق نعنا استفاده کنید. یکی دیگر از خواص این روغن افزایش لذت جنسیه. افرادی که حساسیت دارویی دارن، جهت درمان زودانزالی خود می‌تونن از این روغن استفاده کنن. در این مقاله به بررسی فواید روغن نعنا می‌پردازیم.

علائم زود انزالی

زودانزالی در آقایان نشانه چیه؟

زودانزالی با عنوان انزال پیش از موقع و انزال زودرس نیز شناخته می‌شه. این مشکل در برخی از مردان پیش میاد. زمانی که آقایان کنترلی روی آزادی آب منی نداشته باشن، دچار زودانزالی می‌شن. این مشکل تاثیرات بسیاری بر روی جنبه‌های روانی و روابط جنسی داره. در ادامه بعضی از نشانه‌ها و علل زودانزالی رو در آقایان مورد بررسی قرار می‌دیم.

نشانه‌های زودانزالی

مردانی که مشکل زودانزالی دارن، رابطه جنسی کوتاهی رو تجربه می‌کنن. این مشکل باعث ایجاد اضطراب، نگرانی و افسردگی در مردان می‌شه. با وجود زودانزالی، مشکلات بسیاری از جمله عدم رضایت شریک جنسی و ناخوشایندی جنسی برای فرد پیش خواهد آمد.

دلایل زودانزالی

زودانزالی دلایل متعددی داره. بعضی از علت‌های روانی زودانزالی اضطراب، استرس و افسردگیه. سطح بالای هیجان، حساسیت بیش از حد در ناحیه تناسلی از علل فیزیکی هستن که باعث ایجاد زودانزالی در آقایان می‌شن. از علل زیستی این مشکل می‌تونیم به عدم تعادل سطح هورمون‌ها و تحریکات جنسی ممتد و شدید اشاره کنیم. از انواع درمان‌های گیاهی می‌تونید برای  از بین بردن زودانزالی استفاده کنید‌. استفاده از روغن نعنا یکی از درمان‌های گیاهی به حساب میاد. با مصرف این روغن به راحتی می‌تونید این مشکل رو حل کنید.

روغن نعنا برای زودانزالی در مردان

در صورت استفاده مرتب و صحیح از روغن نعنا جهت درمان زودانزالی، بهترین نتیجه رو خواهید گرفت. در کنار روغن نعنا می‌تونید از روغن‌های دیگری مثل روغن زیتون، روغن آووکادو برای درمان مشکل خود استفاده کنید. با این حال روغن نعنا نسبت به سایر روغن‌ها تاثیر سریع‌تری بر روی درمان زودانزالی داره. آقایان با مصرف این روغن به صورت منظم، احساس بی‌حسی که در ناحیه تناسلی خود دارن رو مجدد به دست خواهند آورد. از دیگر فواید مصرف روغن نعنا می‌تونیم به تقویت عضلات و عروق خونی اشاره کنیم. عضلات لگن تاثیر بسیاری در درمان زودانزالی دارن. بنابراین با انجام حرکات ورزشی می‌تونید عضلات این ناحیه رو تقویت کنید. 

فواید روغن نعنا در رابطه جنسی

برای افزایش لذت در رابطه جنسی می‌تونید به مصرف روغن نعنا بپردازید. این روغن از فواید بسیاری برخورداره. علاوه بر مردان، زنان هم برای افزایش لذت جنسی در رابطه می‌تونن، به مصرف این روغن بپردازن. تا اینجای مقاله با فواید روغن نعنا برای درمان زودانزالی آشنا شدیم. در ادامه به بررسی فواید این روغن برای رابطه جنسی می‌پردازیم.

افزایش میل جنسی

یکی از مهم‌ترین فواید روغن نعنا، افزایش میل جنسی در مردان و زنانه. این روغن عطر خاصی داره که جذابیت جنسی و تحریک‌پذیری رو زیاد می‌کنه.

درمان عفونت ناحیه تناسلی در زنان

درمان عفونت در ناحیه تناسلی زنان،‌ یکی دیگه از فواید روغن نعنا به حساب میاد. این روغن از خاصیت ضدعفونی کنندگی برخورداره که سبب کاهش علائم عفونت در زنان می‌شه.

تحریک سلول‌های عصبی

مردان برای تحریک سلول‌های عصبی می‌تونن از روغن نعنا استفاده کنن. با تحریک سلول‌های عصبی، حس لذت در طی رابطه جنسی بیشتر خواهد شد. ترکیبات فعالی که در این روغن وجود دارن، باعث تحریک سلول‌های عصبی می‌شن.

ترشح هورمون‌های جنسی

همونطور که گفته شد از روغن این گیاه برای درمان زودانزالی استفاده می‌شه. افزایش ترشح هورمون‌های جنسی یکی دیگه از فواید این روغنه. بوی خوب و خاص این روغن در ترشح هورمون‌های جنسی نقش پررنگی داره. بوی خوش این روغن باعث افزایش جذابیت جنسی افراد می‌شه. به همین خاطر هم زنان و هم مردان می‌تونن برای افزایش جذابیت جنسی خود از این روغن استفاده کنن.

درمان زود انزالی

عناصر مغذی در روغن نعنا

در ترکیبات روغن نعنا عناصر مغذی بسیاری مانند امگا 3، پتاسیم، آهن و انواع ویتامین‌های وجود داره. این ترکیبات تاثیر بسیاری در افزایش میل جنسی دارن.

فعال شدن گردش خون

برای فعال شدن گردش خون خود می‌تونید از روغن نعنا استفاده کنید. افزایش گردش خون در اندام مردانه، باعث تحریک نعوظ و افزایش لذت در آقایان می‌شه.

طریقه مصرف روغن برای درمان زودانزالی

نحوه استفاده از روغن نعنا برای درمان زودانزالی بسیار راحته. آقایان قبل از رابطه جنسی می‌تونن این روغن رو استفاده کنن. استفاده از این روغن، قبل از برقراری رابطه، اثرات مفیدی در تاخیر و کنترل انزال داره. این روغن رو می‌تونید به صورت تکی یا با روغن کنجد استفاده کنید. قبل از نزدیکی این روغن رو روی آلت تناسلی خود بمالید. بعد از گذشت مدتی می‌تونید این روغن رو به صورت کامل بشویید. دقت داشته باشید که قبل از برقراری رابطه این روغن رو از روی آلت تناسلی خود به صورت کامل بشویید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها