2109
تضمین ارزان ترین قیمت صندلی آرایشگاهی

تضمین ارزان ترین قیمت صندلی آرایشگاهی

3 هفته پیش بازدید79

قیمت خرید صندلی آرایشگاه بر اساس نیاز خریداران متفاوت می‌باشد. از آن جایی که تنوع وسیعی بین انواع صندلی‌ های آرایشگاه وجود دارد نیاز شما می‌تواند به صورت مستقیم بر روی قیمت خرید موثر باشد.

توجه داشته باشید اگر بخواهید یک صندلی آرایشگاه سرشور را تهیه کنید قیمت آن از یک صندلی Vip ارزان تر می‌باشد. این مورد به آن منظور نمی‌باشد که ارزش صندلی سرشور پایین است بلکه ابعاد، اندازه، ارتفاع و مواد سازنده صندلی Vip نسبت به دیگر انواع صندلی ها بیشتر و بهتر می‌باشد.

به طور کلی قیمت صندلی آرایشگاهی بر اساس عوامل گسترده ای مشخص می‌گردد. از پایه های صندلی گرفته تا کیفیت دوخت و جنس صندلی همه این موارد جز عوامل موثر بر قیمت هستند و در قیمت گذاری صندلی آرایشگاهی به آن توجه می‌شود.

بهتر است برای اطلاع از قیمت روز انواع صندلی آرایشگاه در کسری از ثانیه وارد سایت صنعت نواز شوید و از لیست قیمت روز این محصول مطلع گردید.

انواع صندلی آرایشگاه

شاید تمامی‌انواع صندلی های آرایشگاهی در دید عامه مردم در یک دسته بندی کلی صندلی آرایشگاه قرار بگیرند اما کارایی، کاربرد و همچنین شکل ظاهری که دارند متمایز از یکدیگر می‌باشد در نتیجه می‌توان بر این اساس، انواع صندلی های آرایشگاه را در دسته بندی های خاص تقسیم کرد در ادامه به چند نمونه از پرکاربردترین انواع صندلی های آرایشگاه اشاره خواهد شد.

صندلی Vip

یکی از بهترین انواع صندلی آرایشگاهی که می‌‌تواند در هر سالنی به خوبی بدرخشد، صندلی Vip است. این نوع از صندلی ها دارای جک پدالی و برقی هستند که این جک‌ ها باعث می‌شود کار برای آرایشگر راحت تر انجام شود.

صندلی سرشور

همانطور که از نام این نوع صندلی‌ ها مشخص است برای شستن موی سر پس از کراتین، رنگ کردن و... استفاده می‌شود؛ این نوع از صندلی ها از پایه و یک کاسه برای ریختن آب تشکیل شده است.

صندلی سرشور دارای انواع مختلفی چون سرشور خوابیده، سرشور مبله و ایستاده می‌باشد. در بین انواع صندلی‌ های سرشور، صندلی سرشور مبله از کیفیت و راحتی بیشتری برخوردار است.

صندلی میکاپ

صندلی میکاپ فرق کوچکی با انواع صندلی‌ های آرایشگاه دارد و آن نیز این است که این صندلی دارای پشتی مناسبی است که با کمترین مشکل سر و گردن مشتری کاملا روی این پشتی قرار می‌گیرد و این عمل باعث می‌شود از حرکات اضافه جلوگيری شود و کار آرایشگر تمیز تر و راحت تر انجام شود.

صندلی تابوره

صندلی تابوره نیز از الزامات یک سالن آرایشگاهی محسوب می‌شود. این نوع از صندلی برای اصلاح موی سر مورد استفاده قرار می‌گیرد و به جهت ساختاری که دارد باعث می‌شود آرایشگر احساس راحتی بیشتری بر روی کار داشته باشد.

صندلی آرایشگاه چیست و چه کاربردی دارد؟

صندلی آرایشگاه یکی از انواع صندلی های پر کاربرد در آرایشگاه ها می‌باشد این نوع صندلی ها به جهت انواع مختلفی که دارند کاربردهای گسترده‌ای را نیز پوشش می‌دهند‌.

اگر به فکر راه اندازی سالن آرایشی هستید جای انواع صندلی آرایشگاه در سالن شما خالی می‌باشد پس حتما خرید صندلی آرایشگاه را در اولویت قرار دهید.

صندلی آرایشگاهی نمونه‌ای از صندلی ها هستند که دارای یک پشتی کوچک بوده که این پشتی قابلیت تنظیم در جهات مختلف را دارد و در حین استفاده باعث می‌شود آرایشگر و همچنین مشتری  احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

اگر قصد راه اندازی سالن را دارید و یا حتی به فکر تعویض صندلی های سالن خود هستید در گام اول نیاز است انواع صندلی آرایشگاه را بشناسید و در نهایت بر اساس نیاز، خرید خود را اولویت بندی کنید. برای شناخت بیشتر انواع صندلی های آرایشگاه  لازم است در ادامه با ما همراه باشید.

خرید با قیمت ارزان

برای خرید ارزان باید نکات مهمی‌ را مورد توجه قرار دهید. صندلی آرایشگاهی جز آن دسته از محصولات می‌باشد که در کیفیت های مختلفی تولید می‌شود به همین جهت نباید کیفیت آن را نادیده گرفت.

کیفیت بالا صندلی آرایشگاه باعث می‌شود بتوانید در طولانی مدت بدون خرابی از این صندلی ها استفاده کنید. بهترین مرکز برای خرید و فروش انواع صندلی های آرایشگاه سعی می‌کند بدون کاهش کیفیت، محصول را با روشی مستقیم عرضه گرداند تا قیمت محصول با کاهش رو به رو شود.

از کجا صندلی آرایشگاه را بخریم؟

سوال مهمی‌که در این میان وجود دارد این است که از کجا صندلی آرایشگاه را خریداری کنیم؟ برای اینکه خرید ارزان اما باکیفیت را تجربه کنید لازم است از مراکز معتبر و رسمی‌چون صنعت نواز اقدام کنید. از ویژگی‌ های این مرکز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب
  • تضمین قیمت
  • تضمین کیفیت
  • وجود گارانتی

برای اطلاعات از قیمت خرید، لیست قیمت، روش های خرید و... کافی است از طریق سایت رسمی‌آنلاین صنعت نواز اقدام کنید یا با مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها