2109
اصول ارسال پیامک های تخفیف به مشتریان

اصول ارسال پیامک های تخفیف به مشتریان

1402/12/20 بازدید236

همه سازمان‌ها زمان‌هایی را برای تخفیف به مشتریان خود در نظر می‌گیرند. در این زمان باید به روش‌های مختلف این تخفیف را به گوش مشتری‌های خود برسانند. شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات در وبسایت و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بخش مهم از این اطلاع‌رسانی را بر عهده می‌گیرند.

پیامک‌های تبلیغاتی روش سریع و مقرون به صرفه‌تری برای تبلیغات به حساب می‌آیند. شما به کمک آن‌ها می‌توانید به راحتی با مشتری‌های خود ارتباط بگیرید و تخفیف‌های خود را برایشان ارسال کنید. بیایید در ابتدا ببینیم پیامک تبلیغاتی چیست و چطور باید از آن استفاده کرد.

اس ام اس تبلیغاتی چیست؟

وقتی قصد دارید از پیامک برای ارتباط با مشتری‌های خود استفاده کنید، در اصل از بازاریابی پیامکی بهره برده‌اید. در این روش شما به کمک پنل پیامکی می‌توانید متن اس ام اس خود را تنظیم کنید و به روش‌های مختلف برای مخاطب‌های خود تبلیغ بفرستید.

شاید برخی از افراد فکر کنند با استفاده از سیمکارت‌های شخصی نیز می‌توان پیامک تبلیغاتی فرستاد. ولی باید بگوییم این کار تقریبا غیر ممکن است. زیرا مخابرات خط شما را مسدود خواهد کرد. در ضمن ارسال پیامک از طریق سیمکارت‌های شخصی هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. پس بهتر است از پنل اس ام اس استفاده کنید.

برای ارسال پیامک‌های تخفیف به مشتریان، باید چه اصولی را رعایت کنیم؟

طبیعی است هر نوع بازاریابی اصولی دارد که با توجه به آن‌ها می‌توانید بازدهی بیشتری بگیرید. بحث اصلی در بازاریابی پیامکی متن پیامک تبلیغاتی است. شما باید متنی بنویسید که در عین سادگی و زیبایی، گیرا و جذاب نیز باشد. در ادامه به اصول ارسال پیامک تخفیف به مشتری‌ها را برای شما بیان می‌کنیم.

متن جذابی بنویسید

اصلی‌ترین ارتباط شما با مشتری در بازاریابی پیامکی، متن و نوشته است. به همین دلیل اولین و مهم‌ترین قدم در این نوع بازاریابی باید نوشتن یک متن جذاب باشد. همه ما تجربه این را داشته‌ایم که پیامکی به شروعی متفاوت برای ما ارسال شده بود. مثلا «برنامه‌ات برای تعطیلات آخر هفته چیه؟» مشتری با دیدن این تیتر ترغیب خواهد تا ادامه متن شما را نیز بخواند. به همین دلیل بهتر است خلاقانه و جذاب بنویسید و در ادامه تخفیف خود را به اطلاع مشتری برسانید.

نمونه پیامک:
«برنامه ات برای تعطیلات آخر هفته چیه؟
جاباما برای اقامت در ویلاهای سراسر کشور 20% تخفیف برای شما در نظر گرفته.
کد اختصاصی شما:lknf5443»

در زمان‌های مناسب پیامک تخفیف ارسال کنید

باید دقت داشته باشید که اگر می‌خواهید پیامک تخفیف شما تاثیر گذار باشد، بهتر است آن‌ها را در زمان مناسب برای مخاطبان خود ارسال کنید. صبح خیلی زود و شب‌های دیر وقت اصلا زمان مناسبی برای ارسال اس ام اس نیست. با این کار حتی اگر شما تخفیف‌های خوبی هم برای مشتری‌های خود در نظر بگیرید، ممکن است به دلیل زمانبندی اشتباه‌تان، پیامک‌های شما را لغو کنند.

از عبارت لغو11 استفاده کنید

یکی از نکات بسیار مهمی که در نوشتن متن پیامک تبلیغاتی شما مهم است، گذاشتن عبارت لغو11 است. اگر این عبارت را در انتهای متن پیامک خود قرار ندهید، متن شما توسط سامانه تایید نخواهد شد. این کار برای آسایش مخاطب‌ها در نظر گرفته شده است تا اگر علاقه‌ای به دریافت اس ام اس های شما نداشتند، بتوانند آن را لغو کند.

نمونه اس ام اس:

«دیگه چی میخوای؟
کلی تخفیف تا آخر این هفته روی مواد شوینده و بهداشتی
فروشگاه هفت
لغو11»

روی محصولات پرطرفدار تخفیف بگذارید

بهترین کار برای فروش بیشتر شما، تخفیف روی محصولات پر طرفدار است. وقتی روی این کالاها و یا خدمات تخفیف بگذارید، مشتری‌های بیشتری جذب شما می‌شوند و فروش شما نیز افزایش می‌یابد. در ضمن مشتری خواهد فهمید که سلیقه و نظر آن برای شما مهم است.

نمونه پیامک:

«این هفته محصولات پر فروش ما تخفیف خورد
سریع وارد سایت شو همه چی رو با تخفیف بخر
فروشگاه لانا
سایت: lana.com
لغو11»

با مشتری ارتباطی صمیمی برقرار کنید

برای تاثیرگذاری بیشتر روی مشتری، باید ارتباطی صمیمی با آن‌ها داشته باشید و لحن پیامک‌های خود را دوستانه کنید. بهتر است فقط اس ام اس های شما حاوی تخفیف نباشد. مثلا در بازه‌های زمانی مختلف برای آنها پیامک تبریک ارسال کنید، خبرنامه پیامکی برای آن‌ها بفرستید و از اخبار و اطلاعیه‌های مهم خود برایشان صحبت کنید.

ارسال تخفیف با پیامک چه فایده‌ای دارد؟

همانطور که گفتیم یکی از راه‌های اصلی ارسال تخفیف به مشتریان، اس ام اس است. بیایید با مزایای این ارتباط آشنا شویم.

ارتباطی سریع

شما در بازاریابی پیامکی نیازی به پیش زمینه خاصی برای شروع کار ندارید. یعنی لازم نیست مدت زیادی فعالیت کنید تا در نهایت بازاریابی شما به ثمر بنشیند. با خرید یک پنل و شروع ارسال پیامک، به سرعت با مشتری‌های خود ارتباط بگیرید و تخفیف‌های خود را به آن‌ها اطلاع دهید.

بازاریابی مقرون به صرفه

ارسال اس ام اس تبلیغاتی هزینه پایین‌تری نسبت به سایر روش‌های تبلیغات دارد. در این روش نیازی نیست برای تبلیغات هزینه‌های هنگفتی به اینفلوئنسرها بدهید و یا سایتی افتتاح کنید. صرف خرید یک پنل و شارژ آن، شما توانسته‌اید با مخاطبان خود ارتباط بر قرار کنید.

دسترسی راحت همه به پیامک

افراد صرفا با داشتان آنتن، به راحتی می‌توانند پیامک‌های شما را دریافت کنند و برای این کار نیازی به اینترنت نیست. به همین دلیل دسترسی به آن بسیار راحت است.

سخن پایانی

ارسال پیامک تخفیف به مشتریان، روشی سریع و مقرون به صرفه برای اطلاع‌رسانی درباره تخفیف‌ها و افزایش فروش است. برای استفاده از این روش، باید پنل اس ام اس تهیه کنید و متنی جذاب و گیرا بنویسید. زمان مناسب برای ارسال پیامک، لحن صمیمی و استفاده از عبارت لغو11 از نکات مهم در این زمینه هستند. همچنین، بهتر است روی محصولات پرطرفدار تخفیف بگذارید و در کنار پیامک‌های تخفیف، از روش‌های دیگر مانند خبرنامه پیامکی برای ارتباط با مشتریان استفاده کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها