2109
۵ شیوه خلاقانه برای بیان تشکر و قدردانی و نمونه‌های متن قدردانی با پیامک

۵ شیوه خلاقانه برای بیان تشکر و قدردانی و نمونه‌های متن قدردانی با پیامک

1402/03/29 بازدید1915

نمونه‌های متن قدردانی با پیامک

تشکر و قدردانی را باید یکی از پسندیده ترین عادات دانست که در تمام جوامع به آن توجه شده است. ما از افرادی که برایمان کارهای متفاوتی را انجام می‌دهند یا در برخی مواقع به کمک ما می‌شتابند، تشکر و قدردانی می‌کنیم. البته با توجه به بسیاری موارد مانند میزان نزدیکی فرد، نوع کاری که برای ما انجام داده است و بسیاری موارد دیگر، نحوه تشکر از او متفاوت است. برخی مواقع تنها به بیان یک متشکرم ساده قناعت می‌کنیم و در دیگر زمان‌ها لازم است که برای فرد متن قدردانی با پیامک ارسال کنیم. همچنین گاهی لازم است برای او هدایا یا دسته گلی تهیه کنیم. در این مطلب قصد داریم در خصوص 5 شیوه خلاقانه و جذاب برای تشکر و قدردانی در موقعیت‌های مختلف نکاتی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

روش‌های متفاوت برای قدردانی و تشکر

همانطور که گفتیم روش‌های متفاوتی برای تشکر و قدردانی وجود دارند. به طور کلی تشکر و قدردانی این احساس را در فرد مقابل ایجاد می‌کند که کاری مهم و مناسب انجام داده است. انجام این کار سبب خواهد شد که روابط و دوستی‌ها بهتر و قوی تر شوند و افراد در مواقع لازم به یکدیگر کمک کنند. در ادامه به برخی از موارد جذاب و مناسب در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

1- قدردانی و تشکر زبانی

شاید یکی از ساده ترین روش‌های قدردانی، بیان جملات مناسب برای تشکر و قدردانی از طرف مقابل در لحظات و زمان مناسب باشد. حتی یک تشکر کوتاه با صدایی رسا و با انتخاب کلمات مناسب می‌تواند انرژی مثبت را به جریان بیندازد و فرد را خوشحال کند. این کار را می‌توانید در مواقع متفاوتی و در برابر افراد مختلف به راحتی انجام دهید. تشکر از همسر و خانواده خود یکی از این موارد است. اما افراد دیگری که در جامعه به ما خدمت می‌کنند مانند مسئولین پمپ بنزین، گارسون‌ها در رستوران، مغازه داران، رانندگان و بسیاری افراد دیگر را نیز می‌توان با یک تشکر خوشحال کرد.

2- ارسال متن قدردانی با پیامک

ارسال متن قدردانی با پیامک

ارسال متن قدردانی با پیامک روش دیگری است که توسط آن می‌توان مراتب قدردانی خود را به فرد مقابل ابزار کرد. ارسال یک پیامک تشکر از همسر خود، می‌تواند سبب شود او روز بهتری داشته باشد. باید بدانید که کسب و کارهای مختلف نیز می‌توانند از این روش به راحتی استفاده کنند. تصور کنید که کسب و کار شما قصد دارد از مشتریان وفادار خود تشکر کند. در این زمان تنها کافی است که از خدمات یک سامانه پیامکی مناسب و معتبر مانند ایده پردازان استفاده کنید. این کار سبب می‌شود که بتوانید به راحتی یک متن زیبا و دلچسب تشکر و قدردانی را در مدت زمان کوتاهی برای تمام آن‌ها ارسال کنید. باید بدانید که انجام کارهایی به این شکل سبب افزایش اعتماد مشتریان و مخاطبان به کسب و کار شما خواهد شد.

متن قدردانی با پیامک مناسب و زیبا

در ادامه به چند نمونه از متن‌های جذاب، مناسب و زیبا برای تشکر و قدردانی اشاره خواهیم کرد که می‌توانید آن‌ها را با استفاده از پیامک برای فرد یا افراد مد نظر خود ارسال کنید.

  • خیلی حس قشنگی هست که یک نفر رو داشته باشی که همیشه حواسش به تو باشد، نگرانت باشد، به یادت باشد و دوستت داشته باشد. از تو متشکرم همسر عزیز من.
  • همه تشکر و قدردانی من ویژه کسی است که در همه سختی‌ها کنارم بود و در تک تک لحظات زندگی من را همراهی کرد. (نام فرد) عزیز از تو متشکرم که همیشه بی منت در کنار من بودی و من را تنها نگذاشتی.
  • تشکر و قدردانی من برای شماست که همواره لطف خود را به من ارزانی داشتید. (آقا یا خانم) از شما برای زحمات بسیارتان تشکر میکنم.
  • (نام فرد) عزیز، از تو متشکرم در روزهای سخت من را تنها نگذاشتی و به من کمک کردی. زبان از بیان تشکر قاصر است و بدان که از تو بسیار سپاسگزارم.

موارد بالا چند مورد متن قدردانی با پیامک بود که می‌توانید از آنها برای تشکر از دوستان و عزیزان خود استفاده کنید. در ادامه چند متن قدردانی با پیامک مناسب برای تشکر از مشتریان را با هم مرور خواهیم کرد.

  • از این که مشتری ارزشمند ما هستید، از شما سپاسگزاریم. امیدواریم که همواره بتوانیم با کیفیت بالا به شما خدمات برسانیم و انتظارات شما را بر آورده کنیم.
  • از حمایت و خرید شما متشکریم و مشتاقانه منتظر خدمت رسانی مجدد به شما هستیم.
  • شما مهم ترین دلیلی هستید که (نام مجموعه) همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. از شما مشتری وفادار متشکریم.
  • حمایت شما از ما بسیار با ارزش است. امیدوارم در آینده نزدیک دوباره شما را ببینیم.
  • از خرید و اعتماد شما متشکریم. همکاری با شما برای ما افتخار است.

3- تقدیم کردن هدایا

صاحبان کسب و کارها می‌توانند برای تشکر از پرسنل و کارکنان خود در مواقع و مناسبت‌های مختلف به آن‌ها هدایایی تقدیم کنند. این هدایا می‌توانند به صورت نقدی باشند و یا کالاهایی مناسب به آن‌ها تقدیم شوند. این کار سبب می‌شود که میزان رضایت کارمندان و کارکنان از کار در کسب و کار مد نظر افزایش یابد و آن‌ها با علاقه و اشتیاق بیشتری برای موفقیت تجارت مورد نظر تلاش کنند. البته در زمان انتخاب و خرید هدایا باید دقت و توجه زیادی به خرج دهید تا این حس که برای آن‌ها ارزش قائل نبوده اید و اولین گزینه در دسترس را خریداری کرده اید به آن‌ها منتقل نشود.

توجه داشته باشید که این روش قدردانی و تشکر تنها برای پرسنل و کارمندان نیست. شما می‌توانید برای عزیزان، دوستان و خانواده خود نیز هدایایی تهیه کنید و به آن‌ها تقدیم نمایید. این کار سبب خواهد شد که هم بتوانید از آن‌ها به خوبی تشکر کنید و هم آن‌ها را خوشحال کنید. پس خرید هدیه مناسب را باید یکی از روشهای مناسب برای تشکر و قدردانی دانست. البته فراموش نکنید که اصل کار و هدف آن مهم است و لازم نیست برای افراد هدایای گرانبها خریداری کنید. برخی مواقع یک شاخه گل، یک جعبه شکلات، یک کتاب مناسب یا وسیله ای که فرد به آن نیاز دارد، هدیه ای بهتر از بسیاری هدایای گرانبهای دیگر است.

4- دعوت فرد به وعده ای غذایی

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید از آن برای تشکر از دوستان، آشنایان، نزدیکان و حتی همکاران خود استفاده کنید، دعوت آن‌ها به یک وعده غذایی مانند ناهار و شام است. البته لازم نیست که همیشه آن‌ها را به یک رستوران مجلل ببرید. در برخی مواقع این که خود شما برای او شام یا ناهار درست کنید و او را دعوت کنید، تأثیر بیشتری از بردن او به رستوران دارد. پس با توجه به میزان نزدیکی به فرد، کاری که او برای شما انجام داده است و چندین مورد دیگر، او را به یک وعده غذایی دعوت کنید تا مراتب سپاسگزاری خود را اعلام کنید.

5- ارسال کارت تشکر از طریق اینترنت

ارسال کارت تشکر از طریق اینترنت

این روزها تقریباً همه افراد به اینترنت دسترسی دارند. این دسترسی سبب شده که آن‌ها حساب‌های ایمیل مختلف داشته باشند و در شبکه‌های اجتماعی متفاوت عضو باشند. یکی دیگر از روش‌های تشکر ساخت یک کارت تشکر مناسب یا ارسال متن تشکر مناسب از طریق فضای مجازی برای افراد است. این کار بسیار ساده است، وقت زیادی از فرد نمی‌گیرد و هزینه زیادی نیز برای او در بر نخواهد داشت اما می‌تواند باعث شود تا مراتب سپاس گذاری خود را به فرد مقابل نشان دهد و او را خوشحال کند.

توجه داشته باشید که نمونه‌های بسیار زیادی از کارت‌های سپاسگزاری در اینترنت وجود دارند و شما با یک جست و جوی ساده می‌توانید موارد مناسب را پیدا کنید. پس از آن لازم است اندکی از دانش کامپیوتری خود استفاده کنید و آن را به شکلی مناسب تغییر دهید.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها