2109
آشنایی با لیست وسایل تجهیزات خانه کودک

آشنایی با لیست وسایل تجهیزات خانه کودک

1402/12/05 بازدید936

یکی از حوزه‌هایی که طی چند سال اخیر طرفداران زیادی برای سرمایه‌ گذاری و درآمدزایی پیدا کرده است، راه اندازی خانه بازی کودک است. خانه بازی کودک فضایی امن، سرگرم کننده و شبیه به شهربازی است که برای کودکان زیر 10 سال طراحی شده‌ است. اگر شما هم جزو آن دسته از سرمایه ‌گذارها هستید که قصد راه اندازی خانه کودک را دارند، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله می‌خواهیم انواع وسایل بازی که برای یک خانه بازی لازم است، به شما معرفی کنیم.

کفپوش، دیوارپوش و چمن مصنوعی

اولین و مهم‌ترین وسایلی که برای شروع فرآیند تجهیز یک خانه بازی باید تهیه کنید، کفپوش و دیوارپوش است. با توجه به اینکه ایمن بودن فضای بازی و حفظ سلامتی کودکان از هر چیزی مهمتر است، ابتدا باید دیوارها و کف را با دیوارپوش و کفپوش‌های نرم و استاندارد ایمن سازی کنید. کفپوش‌های خانه بازی معمولاً از جنس فوم ضخیم و نرم یا چمن مصنوعی است. دیوارپوش‌ها هم از جنس فوم یا اسفنج ساخته می‌شود که حالت نرم و ضد ضربه داشته ‌باشند و کودکان در صورت برخورد با زمین یا دیوارها آسیب نبینند.

تاب و سرسره کودک

محبوب‌ترین وسیله بازی که یک خانه بازی باید داشته‌ باشد، تاب و سرسره کودک است. تاب و سرسره مخصوص خانی بازی، برخلاف تجهیزاتی پارکی که از جنس فلز هستند با پلی اتیلن ساخته‌ شده‌اند و از طراحی استاندارد و ایمنی بالایی برخوردار هستند. تاب و سرسره جزو آن دسته از وسایل خانه بازی و مهد کودک است که محدوده سنی 2 تا 5 سال از آن استفاده می‌کنند. قیمت این دستگاه با توجه به مدل و طراحی آن متفاوت است. شرکت بازی‌ سازان یکی از معتبرترین تولید کنندگان تاب و سرسره پارکی استاندارد و با کیفیت در ایران است.

سرسره بادی و قصر بادی

یکی دیگر از تجهیزاتی که همه خانه‌های بازی به آن نیاز دارند، سرسره بادی و قصر بادی است. این و سایل بازی از جنس برزنت با روکش چرم مصنوعی تولید می‌شوند و داخل آنها با گاز بی‌خطر CO2 پر می‌شود. تاب و سرسره بادی کاملاً مقاوم هستند و تحمل فشار و وزن زیاد را دارند. این وسایل بازی جزو و سایل کاملاً استاندارد و ایمنی هستند که برای گروه سنی 2 تا 7 سال طراحی‌ شده‌اند. اگر سقف فضایی که به‌ عنوان خانه بازی انتخاب کرده‌اید بلند است، خرید تاب و سرسره بادی را فراموش نکنید.

خانه مشاغل کودک

خانه مشاغل جزو آن وسیله‌هایی است که برای کودکان 4 تا 7 سال طراحی شده ‌است و مشاغل مختلف مانند کافی ‌شاپ، فست ‌فود، پزشکی، کتابداری و آشپزی یا شیرینی پزی را در قالب سازه‌های چوبی که ماکت آن شغل هستند، به کودکان آموزش می‌هند. خانه مشاغل بر پایه تفکر آموزش مونته سوری ساخته شده‌است. در این روش آموزشی، کودک مهارت‌های مورد نیاز برای آینده را با کمک ماکت حرفه‌های مختلف می‌آموزد. دلیل استفاده از چوب در این گروه از محصولات آشنایی بیشتر با طبیعت و محصولات طبیعی توسط کودکان است. برای خرید تجهیزات شهر مشاغل می‌توانید به مراکزی که این محصولات را تولید می کنند سر بزنید.

ترامپولین و جامپینگ

ترامپولین و جامپینگ جزو وسایل‌های بازی مورد علاقه همه سنین است و برای اینکه خانه بازی جذاب و سرگرم کننده­ای داشته‌ باشید، باید حداقل یکی از آن تهیه کنید. ترامپولین نه ‌تنها یک وسیله بازی است، بلکه جزو وسایل ورزشی کودکان هم محسوب ‌می‌شود. ترامپولین‌ها از نظر شکل ظاهری و ظرفیت با هم تفاوت دارند. مثلاً ترامپولین‌های مناسب کودکان زیر 5 سال با حفاظ طراحی می‌شود. ترامپولین با طراحی استاندارد و ایمن و طول عمر مناسب و قیمتی باورنکردنی در بازی ‌سازان عرضه می‌گردد.

سافت پلی گراند

وسیله بازی دیگری که پیشنهاد می‌کنیم برای خانه‌های بازی برگ حتماً بخرید، سافت پلی گراند است. پلی گراند یک محیط ایمن و محصور با سطح نرم و ضد ضربه است که قابلیت تجهیز فضاهای سرپوشیده، خانه بازی و شهربازی را دارد. این دستگاه شامل چندین وسیله بازی مختلف بوده و به ‌دلیل امنیت کامل، حتی برای پایین‌ترین رده‌های سنی کودکان هم قابل است. سافت پلی گراندها معمولاً دارای سرسره لوله‌ای، ترامپولین، استخر توپ، استخر شن، راهروهای بازی، موانع مختلف آویزی، پرش از موانع، پیست ماشین، غلتک و... هستند.

استخر توپ بازی کودک

این محصول یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین وسایل بازی برای شهربازی و خانه‌های بازی کودکان است. استخر توپ را همه بچه‌ها دوست دارند و برای آن صف می‌کشند. بنابراین بهتر است که ایمن‌ترین مدل را انتخاب کنید. این دستگاه از جنس فوم ابری نرم با روکش چرم مصنوعی و توپ‌های نرم پلاستیکی ساخته می‌شود. مدل‌هایی که برای کودکان زیر 5 سال تولید می‌شود، داری حفاظ ایمنی هم هستند.

میز و صندلی کودک

فرقی نمی‌کند که فضای بازی شما کوچک باشد یا بزرگ؛ همه محیط‌های سرگرمی و تفریحات کودکان باید میز و صندلی مخصوص کودک هم داشته ‌باشد. این میز و صندلی‌ها برای تفریح و سرگرمی یا استراحت کردن کودکان لازم هستند، به همین دلیل از جنس چوب طبیعی یا پلاستیک پلی اتیلن 100 درصد ایمن و استاندارد تولید می‌شوند. همچنین تحمل وزن بالایی دارند و مطابق با ارگونومی بدن کوکان طراحی و ساخته می‌شوند.

از کجا وسایل و تجهیزات خانه بازی بخریم؟

علاوه بر وسایل و تجهیزاتی که نام بردیم، پیست و ماشین کودک، ابزار مونته سوری، تکان دهنده خانه بازی، فوتبال دستی کودک، ایر هاکی، کلبه بازی کودک، پارک بازی کودک، استخر بازی کودک، الاکلنگ کودک و وسایل کوچکی مانند توپ و عروسک هم برای تجهیز و راه اندازی یک خانه بازی مدرن و پیشرفته لازم است. برای تهیه این وسایل، پیشنهاد ما سایت بازی ‌سازان است.

این مجموعه به ‌صورت تخصصی در زمینه تجهیز خانه کودک و شهربازی در سراسر کشور فعالیت دارد. برای دریافت لیست وسایل تجهیزات خانه کودک بازی سازان می‌توانید همین حالا به نشانی bazisazan.com مراجعه کنید. در صورت تمایل به ثبت‌ سفارش، می‌توانید از مشاوره رایگان و تخصصی این مجموعه هم استفاده ‌کنید. مشاوره تبلیغات و بازاریابی و مشاوره استخدام نیروی انسانی خانه بازی را هم می­توانید دریافت کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها