2109
آیا زنان می تونن ارگاسم در یائسگی رو تجربه کنن؟

آیا زنان می تونن ارگاسم در یائسگی رو تجربه کنن؟

1402/11/06 بازدید994

ارگاسم زنان و یائسگی

ارگاسم در یائسگی به عنوان یکی از لذت بخش‌ترین حالت‌هایی به شمار می‌ره که زمان برقرار کردن رابطه جنسی به وجود می‌آد. بسیاری از خانم‌ها بر این باورن که در یائسگی نمی‌تونن به ارگاسم برسن. در واقع باید بدونین تمامی خانم‌ها قادر به کسب این تجربه نیستن. زنان باید به ویژگی‌های بدنی خود اهمیت بدن و این ویژگی‌ها رو به خوبی تقویت کنن تا قادر به کسب تجربه ارگاسم باشن. یائسگی یکی از دوران‌هایی به شمار می‌ره که موجب به وجود اومدن احساسات جنسی متغیر خانم‌ها می‌شه. البته شما نباید نگران این مسئله باشین. بسیاری از خانم‌ها در یائسگی به راحتی می‌تونن ارگاسم رو تجربه کنن. یکی از مهم‌ترین مواردی که به خانم‌ها توصیه می‌کنیم تا در یائسگی بهش اهمیت بدن اینه که نگرانی و استرس نداشته باشن. استرس موجب می‌شه که خانم‌ها نتونن به ارگاسم برسن.

ارگاسم زنان

راهکارهای کسب ارگاسم در یائسگی

 راهکارهای طلایی زیادی وجود داره که خانم‌ها بتونن ارگاسم در یائسگی رو تجربه کنن. اگر مایل هستین در یائسگی ارگاسم رو تجربه کنین باید به برخی راهکارها توجه داشته باشین که عبارت هستن از :

1. استفاده از ژل روان‌کننده

 یکی از بهترین راهکارهای تجربه ارگاسم خانم‌ها در یائسگی، استفاده از ژل روان کننده هست. زمانی که خانم‌ها یائسه می‌شن سطح استروژن بدنشون کمتر خواهد شد. این امر موجب خشک شدن واژن خانم‌ها میشه. خشکی واژن رابطه جنسی بسیار دردناکی رو برای خانم‌ها رقم می‌زنه. بنابراین خانم‌ها نمی‌تونن ارگاسم رو تجربه کنن. بهترین روش برای جلوگیری کردن از خشکی واژن، استفاده کردن از ژل‌های روان کننده هست. ژل‌های روان کننده کمک می‌کنن تا کانال‌های واژن خانم‌ها به طور کامل مرطوب بشن. این امر از به وجود اومدن شرایط استتکام در واژن خانم‌ها جلوگیری خواهد کرد. در واقع ژل‌های روان کننده به تحریک کردن کلیتورال تاثیر می‌زارن و کمک می‌کنن تا خانم‌ها احساس بهتری داشته باشن.

2. تمرکز بر پیشنوازی

 یکی دیگه از روش‌هایی که کمک می‌کنه خانم‌ها ارگاسم در یائسگی رو تجربه کنن اینه که بر پیشنوازی تمرکز داشته باشن. در دوران یائسگی شدت جریان خون به کلیتوریس و بخش واژن کمتر می‌شه. بسیاری از خانم‌ها برای اینکه ارگاسم رو تجربه کنن به تحریک کردن کلیتوریس نیاز دارن. کاهش یافتن حساسیت این بخش، کسب تجربه ارگاسم رو دشوارتر خواهد کرد. میزان لمس و نوازش در این قسمت باید افزایش پیدا کنه. خانم‌ها می‌تونن از شریک جنسی خود درخواست بوسیده شدن داشته باشن یا قسمت‌های حساسشون رو لمس کنن. این امر کمک می‌کنه تا میزان خون در بخش تناسلی خانم‌ها بیشتر بشه تا به ارگاسم برسن. امتحان کردن رابطه دهانی یکی دیگه از روش‌های پیش نوازی به شمار می‌ره. به طور معمول پیشنهاد می‌کنیم خانم‌ها از همسر خود درخواست رابطه دهانی داشته باشن تا خونرسانی به ناحیه تناسلی بیشتر بشه.

3. خنک بودن دمای اتاق

خنک کردن اتاق یکی دیگه از روش‌های کسب تجربه ارگاسم در یائسگی هست. یکی از مهم‌ترین علائم یائسگی در خانم‌ها گرگرفتگیه، زمانی که این امر به وجود می‌آد بسیاری از خانم‌ها نمی‌تونن ارگاسم رو تجربه کنن. اگه خانم‌ها در طول رابطه جنسی به شدت عرق می‌کنن و بدنشان چسبناک می‌شخ از رابطه جنسی لذت نخواهند برد. توصیه می‌کنیم خانم‌ها در طول روز مایعات زیادی بنوشن تا بدنشون رو هیدراته نگه دارن. همچنین در اتاق باید از کولر یا پنکه استفاده کنن تا فضا خنک بشه. در کنار این موارد بهتره که خانم‌ها همیشه آب خنک در کنار خود داشته باشن و زمان رابطه جنسی از آب خنک استفاده کنن.

چرا خانم‌ها بر این باورند که ارگاسم در یائسگی به وجود نمی‌آید ؟

 بسیاری از خانم‌ها بر این باورن که ارگاسم در یائسگی به وجود نمی‌آد. این ایده غلط از گذشته به وجود اومده و بیشتر خانم‌ها بدون اطلاعات کافی این اشتباه رو باور می‌کنن. خانم‌ها باید الگوی رابطه جنسی‌شون رو برای از بین بردن این باور تغییر بدن تا ارگاسم رو تجربه کنن. خانم‌ها تا زمانی که زندگی می‌کنن به راحتی قادر به برقرار کردن رابطه جنسی هستن. البته نیاز است که خانم‌ها در هر سنی به نیازهای بدن خود توجه داشته باشن تا بتونم رابطه جنسی لذت بخشی رو تجربه کنن.

آیا زنان می تونن ارگاسم در یائسگی رو تجربه کنن؟

خرید مکمل برای ارگاسم در یائسگی مجازه؟

 بسیاری از افراد برای کسب تجربه ارگاسم در سن بالا جهت خرید مکمل‌های پروتئینی یا گیاهی اقدام می‌کنن. اگه می‌خواید در دوران یائسگی، ارگاسم رو تجربه کنین به هیچ عنوان نباید از مکمل‌های پروتئینی و گیاهی که آگاهی از آنها ندارید استفاده کنین. مشورت با پزشک کمک می‌کنه تا بهترین مکمل‌ها رو برای تقویت کردن رابطه جنسی بخورین و در دوران یائسگی به ارگاسم برسین.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها