2109
پرفروش ترین طرح های فرش فانتزی 2023

پرفروش ترین طرح های فرش فانتزی 2023

1402/10/18 بازدید155
انتخاب و خرید فرش، مخصوصا فرش فانتزی برای خیلی از افراد زمان بر و سخت است. برای اینکه بتوانید فرش مناسب دکوراسیون خود را انتخاب و خریداری کنید باید به فروشگاه های فرش متعددی سر بزنید و طرح های بسیار زیادی را مشاهده و بایکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین طرح فرش فانتزی را انتخاب کنید. اکنون که به پایان سال 2023 نزدیک شده ایم قصد داریم پرفروش ترین طرح های فرش فانتزی سال 2023 را باهم بررسی کنیم. اگر قصد خرید فرش فانتزی برای دکوراسیون منزل خود دارید میتوانید از میان این طرح های پرفروش فرش خود را انتخاب کنید.

نکات مهم در انتخاب فرش فانتزی

افرادی که قصد دارند در دکوراسیون خود از فرش فانتزی استفاده کنند باید به چند نکته مهم توجه کنند. نکته مهم اول طرح فرش است و شما با توجه به دکوراسیون منزل خود باید طرح فرش شلوغ یا ساده و مینیمال انتخاب کنید تا به هارمونی مدنظر خود برسید. نکته مهم بعدی رنگ فرش است که خوشبختانه فرش فانتزی متنوع ترین نوع فرش در رنگ بندی است و دست شما برای انتخاب باز است.

از دیگر نکاتی که باید قبل از خرید فرش فانتزی به آن توجه کنید سایز و ابعاد فرش است. قاعده انتخاب سایز مناسب فرش برای فضاهای مختلف در دکوراسیون متفاوت است. بعنوان مثال برای هال و پذیرایی با توجه به نوع چیدمان مبلمان و میز جلو مبلی میتوانید چندین انتخاب برای سایز فرش داشته باشید.

یا برای فرش کردن آشپزخانه میتوانید به 3 روش اصلی (فرش کردن جلوی کابینت ها، فرش کردن بصورت L و استفاده از فرش جلوسینکی) نسبت به فرش کردن آشپزخانه خود اقدام کنید. نکته مهم این است که فرش دلخواهتان در ابعاد مختلف عرضه بشود و بتوانید با هر سایزی که مد نظر دارید طرح و نقش فرش خود را انتخاب کنید.

معرفی پرفروش ترین طرح های فرش فانتزی سال 2023

در سال 2023 کالکشن ها و طرح های فرش فانتزی بسیاری معرفی و به بازار عرضه شده‌اند که در میان این طرح ها پرفروش‌ترین های آنرا به شما معرفی خواهیم کرد. در میان این کالکشن های زیبا ما طرح های زیر را برای معرفی به شما آماده کردیم. دلیل انتخاب این طرح ها بخاطر رنگ بندی متنوع و تنوع زیبای طرح و نقش بوده که باعث میشود بتوانید فرش های زیر را در تمامی دکوراسیون های مدرن و فانتزی استفاده کنید.

فرش گیتی: انتزاعی و خاص

یکی از خاص‌ترین و پرفروش‌ترین طرح های فرش فانتزی سال 2023 بدون شک فرش گیتی خواهد بود. این فرش بسیار زیبا طراحی متفاوتی دارد و در عین حال هم مینیمال است و هم شلوغ! به همین دلیل برای دکوراسیون های فانتزی که طراحی انتزاعی دارند یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. این طرح فرش زیبا با زمینه رنگی آبی، مشکی، سبز و لاکی عرضه میشود میتوان از آن در تمامی فضای دکوراسیون منزل استفاده کرد.

فرش نوا: سیاهچاله بی انتها

فرش نوا یکی دیگر از فرش های فانتزی پرفروش سال 2023 است که بدون اغراق میتوان گفت طراحی بسیار خلاقانه و زیبایی دارد. طرح اصلی این فرش یک مارپیچ زیبا با زمینه رنگی مشکی را نشان میدهد و میتواند یک انتخاب زیبا برای دکوراسیون های فانتزی با زمینه رنگی روشن و تیره باشد.

فرش بنیتا: زیبای بی همتا

یکی از خاص ترین طرح های فرش مینیمال ایرانی را بدون شک میتوان بنیتا دانست. این طرح فرش بسیار زیبا با زمینه مشکی و خط های طلایی میتواند دکوراسیون منزل شما را به شکیل ترین شکل ممکن خود برساند. فرش بنیتا با زمینه رنگی طوسی، مشکی و نقره ای عرضه شده که میتوانید در تمامی دکوراسیون های مدرن، فانتزی، نئوکلاسیک و حتی سنتی از آن استفاده کنید.

فرش ژیوار: کهکشان طلا

بدون شک داشتن فرش ژیوار زیبا برای افرادی که دکوراسیون شیک، فانتزی و لاکچری دوست دارند الزامی است. اگر میخواهید دکوراسیون منزل شما شیک و لاکچری بنظر برسد باید از رنگ طلایی و سفید استفاده کنید که ترکیب بینظیر این دو رنگ در فرش ژیوار میتواند انتخابی هوشمندانه برای شما باشد.

فرش رها: موج رهایی

با دیدن فرش رها اولین تصویری که به ذهنتان خواهد آمد امواج دریا و رهایی خاطر است. طراحی بینظیر این فرش آنقدر زیباست که چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد. اگر بخواهیم در میان فرش هایی که در این مطلب معرفی کردیم یکی از آنها را بعنوان زیباترین طرح فانتزی انتخاب کنیم قطعا فرش رها یکی از انتخاب ها خواهد بود.

فرش هیلان: جذاب و آرامش بخش

فرش هیلان بواسطه طراحی جذاب و زیبایی که دارد میتواند برای دکوراسیون های فانتزی بهترین انتخاب باشد. رنگ بندی متنوع استفاده شده در این فرش اوج آرامش را به تصویر خواهد کشید و طرح و نقش فرش نمایانگر طبیعت در منزل شما خواهد بود. اگر به دنبال تمایز در دکوراسیون خود هستید فرش هیلان میتواند گزینه جذابی برای شما باشد.

فرش میترا: لاکچری و زیبا

از قدیم رنگ بنفش نمایانگر اشرافیت و ثروت بوده و بعنوان یکی از با ارزش ترین رنگ ها بشمار می‌آمد. فرش میترا با ترکیب رنگی جذابی که دارد میتواند دکوراسیون منزل شما را دگرگون کند. اگر بدنبال زیبایی، خاص بودن و چشم نواز بودن دکوراسیون خود هستید پیشنهاد ما به شما فرش پرفروش میترا خواهد بود.

خرید فرش فانتزی

اگر دوست دارید طرح های فرشی که در این مطلب معرفی کردیم مشاهده و خریداری کنید میتوانید به وبسایت فرش مدما مراجعه کنید و علاوه بر این طرح های زیبا، سایر فرش های فانتزی، مدرن، وینتیج، کلاسیک و کالکشن های جذاب فرش مدما را مشاهده کنید.

فرش مدما بیش از 1500 طرح فرش متنوع با رنگ بندی جذاب دارد که همگی در 16 سایز استاندارد و اختصاصی قابل سفارش است. از سایز کوچک پادری تا سایز 8 متری متوانید تمامی طرح های فرش مدما را انتخاب و خریداری کنید.

فرش مدما قابل شستشو در ماشین لباسشویی!

مدما تکنولوژی جدیدی از فرش ماشینی است و تنها فرش ایرانی دولایه است که قابلیت های بسیار جذابی دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های فرش مدما قابلیت شسته شدن در ماشین لباسشویی است. هر زمان که فرشتان کثیف شد میتوانید لایه رویی فرش مدما (طرح و نقش فرش) را از لایه زیرین (پد ضدلغزش نگهدارنده فرش) جدا کرده و آنرا در ماشین لباسشویی بشویید.

علاوه براین فرش مدما بواسطه داشتن پد ضدلغزش سرتاسری، در تمامی سطوح سرامیکی و انواع پارکت ضدلغزش است و به هیچ عنوان سر نمیخورد. همچنین فرش های مدما آنتی باکتریال و ضد حساسیت هم هستند و برای خانه ای که در آن کودک یا افراد سالخورده باشد بهترین انتخاب است.

در کنار تمامی ویژگی های جذاب فرش مدما قابلیت تغییر طرح فرش را هم اضافه کنید. شما میتوانید با خرید فرش مدما هر زمان که خواستید طرح فرش خود را تغییر دهید. میتوانید برای یک لایه زیرین، چندین لایه رویی خریداری کنید و طرح فرش خود را تغییر دهید و همیشه به دکوراسیون منزلتان تنوع بدهید.

قبل از خرید فرش را در منزل خود ببینید!

بهترین راه برای انتخاب درست فرش برای دکوراسیون این است که قبل از خرید فرش آنرا در منزل خود مشاهده کنید. در وبسایت فرش مدما میتوانید با استفاده از گزینه پرو آنلاین فرش، هر طرح فرشی که دوست دارید را در منزل خود بصورت انلاین مشاهده کنید. با استفاده از این ابزار میتوانید به راحتی طرح های مختلف فرش فانتزی را در دکوراسیون منزل خود امتحان کنید و بهترین طرح فرش را برای خرید انتخاب کنید.

برای مشاهده سایر فرش های مدما میتوانید به وبسایت www.modema.com مراجعه کنید و از میان هزاران طرح زیبا و جذاب فرش خود را خریداری کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها