2109
 اخبار مهم هفته اخیر که در تماشا آنلاین منتشر شدند:

اخبار مهم هفته اخیر که در تماشا آنلاین منتشر شدند:

1402/08/23 بازدید230

تماشا آنلاین یک پایگاه خبری ویدئویی جامع است که به وسیله انتشار خبرهای ویدئویی، مخاطبان خود را به روز نگه می دارد. این پایگاه خبری تلاش می کند با ارائه اخبار به صورت ویدئویی و تغییر در روش انتقال اطلاعات، فرایند آگاهی از اخبار را آسانتر و جذاب تر کند.

در ادامه به برخی از اخبار مهم هفته اخیر میپردازیم:

  1. جرد لتو، بازیگر و موسیقدان آمریکایی برای تبلیغ کنسرتش از ساختمان ۱۰۲ طبقه بالا رفت.
  2. نظر جالب ایلان ماسک در مورد حماس و نسل‌کشی در غزه: ایلان ماسک مالک توئیتر دیروز در مصاحبه‌ای تصویری اعلام کرد: اگر قرار است نسل کشی کنید (چیزی که نباید برای کسی قابل قبول باشد) شما بسیاری از افراد زنده را که به طور گسترده از اسرائیل متنفر هستند، به وجود می‌آورید. اگر تعداد اعضای جدید حماس را بیشتر از اعضایی که کشته اید ایجاد کنید، موفق نشده اید. اگر فرزند کسی را در غزه بکشید، حداقل اعضای حماس زیادی ایجاد کرده اید که حاضرند فقط برای کشتن یک اسرائیلی بمیرند.
  3. راهپیمایی صدها هزار نفری حامیان فلسطین در لندن
  4. ترامپ : برگردم، در مقابل یک قطره خون، یک گالن خون می ریزم: ترامپ یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده و با انتقاد و کوبیدن سیاست های بایدن در برابر اسیب به امریکایی ها، خطاب به جبهه مقاومت گفته است: من که برگردم سرکار اگه یه قطره خون امریکایی ها ریخته بشه یه گالن از خونتون رو می‌ریزیم
  5. امیرعبداللهیان: قرار است اجلاس سران کشورهای اسلامی در عربستان منجر به توقف جنایات جنگی در فلسطین شود: امیرعبداللهیان: قرار است اجلاس سران کشورهای اسلامی در عربستان منجر به توقف جنایات جنگی در فلسطین شود
  6. ظریف: در هر شرایطی فلسطین پیروز رفراندوم است/ رهبر انقلاب و دبیرکل حزب الله بهترین موضع را به نفع حماس گرفتند: محمد جواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه، در نشست بررسی مساله فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل با اشاره به مقاله تام فریدمن تحلیلگر یهودی گفت: اگر رژیم صهیونیستی این رویه را در قبال فلسطین ادامه دهد در نهایت به تک دولت فلسطینی منجر خواهد شد.

تماشا آنلاین به عنوان یک رسانه خبری مبتنی بر ویدیو، از ویدیوها برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند تا مخاطبان به سرعت به تیترهای خبری دسترسی داشته باشند و اطلاعات را به شکل جذاب‌تری دریافت کنند. این رویکرد جدید، باعث می‌شود که مخاطبان به شیوه‌ای جذاب‌تر و بازخورد سریع‌تر به اخبار دسترسی داشته باشند. تماشا آنلاین با بهره‌گیری از جذابیت بصری و تأثیرگذاری ویدیوها، خبرها را به شیوه‌ای متفاوت و جذاب به مخاطبان ارائه می‌دهد. همچنین، با در نظر گرفتن نظرات و بازخوردهای مخاطبان، تماشا آنلاین ارتباط مستقیم با جمهور خود را برقرار می‌کند و به اهمیت ارائه محتوای جذاب و قابل اعتماد در دنیای اطلاعات تأکید می‌کند. با استفاده از مزایای ویدیو و به روز بودن سریع در ارائه اخبار، تماشا آنلاین تلاش می‌کند تا مخاطبان را به شیوه‌ای متفاوت و جذاب به اطلاع رساند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها