2109
 فروش نوزاد فقط  با 200 میلیون تومان!

فروش نوزاد فقط با 200 میلیون تومان!

1402/07/15 بازدید761

شناسایی شبکه فروش نوزاد در تهران

اعضای یک باند که با تهیه مدارک جعلی تولد، نوزادان رو 200 میلیون تومان به فروش می‌رسوندن توسط کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بازداشت شدن.

7مرداد امسال، نماینده حقوقی اداره ثبت احوال منطقه مرکزی تهران با مراجعه به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران اعلام کرد مردی مدارک مشکوک به جعل برای ولادت فرزندش به اداره ثبت احوال ارسال کرده.با اعلام این خبر، کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و در بررسی‌های اولیه جعلی بودن گواهی ولادت نوزاد مشخص شد.

با برملا شدن این موضوع، هماهنگی‌های قضایی با بازپرس کشیک دادسرای ناحیه 26 تهران صورت گرفت و مرد جوان به نام هاشم بازداشت شد.هاشم گفت: با اینکه چندین سال از ازدواجم گذشته اما همسرم بچه‌دار نشد و معالجات پزشکی هم بی‌فایده بود. یکی از اقوام که از این موضوع باخبر بود به ما پیشنهاد خرید نوزاد داد. خانمی به نام شهناز رو به ما معرفی کرد که سابقه فروش نوزاد هم داشت.

شهناز به ما گفت که نوزاد با مدارک معتبر به ما میده طوریکه مشخصات والدین نوزاد، مشخصات من و همسرم در گواهی ولادت باشه و کسی از این موضوع باخبر نشه. همسرم 9 ماه نقش زن باردار رو بازی کرد و بعد از 9 ماه، 3 خانم ناشناس نوزاد رو در محدوده شهریار به ما تحویل دادن و در ازای این کار 7 سکه تمام بهار آزادی گرفتن و شهناز گواهی ولادت رو در اداره ثبت احوال به ما داد. او به ما این تضمین رو داد که مشخص نمی‌شه گواهی جعلیه!

شناسایی شبکه فروش نوزاد در تهران- فروش نوزاد| نی نی سایت

 انهدام باند فروش

 با آموزش‌هایی که کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت به مرد جوان دادن، او با شهناز قرار صوری گذاشت و در نهایت زن جوان 4 روز بعد بازداشت شد.

شهناز گفت: من با همدستی یک مرد دیگه نقش واسطه داشتیم . قصدم کمک به افرادی بود که بچه‌دار نمی‌شدن به همین دلیل و با نیت خیر، در ازای فروش نوزادان به خانواده‌هایی که بچه‌دار نمی‌شدن 200 میلیون تومن دریافت می‌کردم. تهیه گواهی ولادت جعلی به عهده همدستام بود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بقیه متهمان با استفاده از اقدامات اطلاعاتی موقع جابه‌جایی 2 نوزاد در مرکز شهر تهران دستگیر شدن و به اداره سیزدهم انتقال داده شدن و با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی به زندان منتقل شدن.

 پول خوشبختی نمیاره!

نوزادان زیباترین و معصوم ترین مخلوقات خدا هستن و روی این فرشته های زمینی به هیچ وجه نمیشه قیمت گذاشت. فروش نوزاد بخاطر اینکه در شرایط بهتری بزرگ بشه و گرسنگی نکشه دلیل خوبی نیست و آینده ی نوزاد تضمین نمیشه. همیشه و به هر قیمتی پول خوشبختی نمیاره. بهترین راه برای بچه دار شدن زوج هایی که باروری موفقی ندارن، قطعا مراجعه به مشاور و پزشک و در نهایت درمان هست و در مرحله آخر اگر درمانی صورت نگرفته بصورت قانونی و شرعی میتونن از بهزیستی کودکی رو به سرپرستی بگیرن و یک عمر با حس خوب زندگی کنن!

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها