2109
معرفی 6 ادکلن زنانه معروف اورجینال و خوشبو با قیمت مناسب در بازار ایران

معرفی 6 ادکلن زنانه معروف اورجینال و خوشبو با قیمت مناسب در بازار ایران

1402/07/03 بازدید2829

این روزها خوشبو بودن یکی از الزامات اصلی ارائه یک شخصیت با فرهنگ، با وقار و جذاب است. به‌طوری‌که اکثر افراد در برخورد اول از روی ظاهر و بوی خوش، شما را قضاوت می‌کنند. این موضوع به ویژه در مورد خانم‌ها باعث شده است تا استفاده از عطری باکیفیت، به یکی از دغدغه‌های اصلی بانوان در جامعه بدل شود. اما با وجود تبلیغات گسترده، انتخاب یک ادکلن خوشبو با ماندگاری بالا که قیمت معقولی هم داشته باشد، اصلا کار ساده‌ای نیست! به همین دلیل در این مطلب قصد داریم شما را با 6 ادکلن زنانه معروف اصل و بسیار خوشبو آشنا نماییم.

هر چند این محصولات قیمت بالایی دارند اما در انتهای مطلب با ارائه راه حل نهایی (فراگرنس ورد) خواهید دید که تمام آن‌ها را می‌توانید با کیفیت اصلی ولی با قیمتی بسیار پایین‌تر تهیه نمایید. پس تا انتها همراه ما باشید.

 

ورساچه مشکی Versace Crystal Noir

کمتر کسی است که با نام ورساچه آشنا نباشد. یکی از زمینه‌های کاری اصلی این برند، تولید عطر و ادکلن است و به‌خاطر ساخت ده‌ها ادکلن زنانه معروف سوپر لاکچری در دنیا مطرح است. بی شک یکی از بهترین عطرهای ورساچه، کریستال نویر مشکی می‌باشد. این ادوپرفیوم 90 میل با گروه بویایی گلی شرقی، رایحه تند و طبع گرم، برای استفاده در فصل‌های سرد سال عالی است.

اکثر ادکلن‌های زنانه رایحه‌ای شیرین دارند و رایحه تند بیشتر در ادکلن‌های مردانه به چشم می‌خورد. با این وجود، نت‌های ورساچه مشکی به روشی هوشمندانه ترکیب شده‌اند تا بتوانند تندی ملایم و مناسب روحیات بانوان را ایجاد کنند. از این رو ورساچه مشکی نه تنها یک ادکلن معروف زنانه است بلکه یکی از خاص‌ترین عطرهای زنانه نیز به حساب می‌آید.

 

نت‌های اصلی

 

نت اولیه

نت میانی

نت پایانی

هل، فلفل و زنجبیل

شکوفه پرتقال، یاس گاردنیا، گل صد تومانی و نارگیل

مشک، کهربا و چوب صندل سفید

 

ادکلن دیور جادور (ژادور) Dior J’adore

دیور ژادور یک ادوپرفیوم زنانه فرانسوی، اصیل و کلاسیک است که به عنوان عطر محبوب بازیگران زن هالیوودی در دو دهه گذشته در جهان مشهور است. در ایران هم بسیاری از خانم ها دیور جادور را بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا می‌دانند. خالق این عطر شگفت‌انگیز کالیس بکر Calice Becker است که در حال حاضر شرکت خود (گیوانی) را مدیریت می‌کند.

از مزیت‌های اصلی این ادکلن زنانه معروف، ماندگاری بسیار بالای آن است. همچنین رایحه ملایم جادور سبب می‌شود تا بتوانید از آن در تمام فصول سال استفاده نمایید. دیور جادور کلکسیونی از نت‌های خوشبوست و با استشمام آن حس خوب باغی بهاری برای شما تداعی می‌شود.

 

نت‌های اصلی

 

نت اولیه

نت میانی

نت پایانی

پرتقال ماندارین، گل مگنولیا، ترنج، خربزه، گلابی، هلو و آلو

گل‌های رز، بنفشه، یاس، ارکیده، مریم، موگه و فریزیا

وانیل، مشک، سدر و توت سیاه

 

شنل کوکو مادمازل )معروف‌ترین ادکلن زنانه)

همانطور که می‌دانید شنل Chanel یکی از پرچمداران تولید عطر لاکچری زنانه در دنیاست. شنل که به کوکو نیز معروف است از اوایل قرن 19 میلادی کار حرفه‌ای خود را در دنیای مد و فشن آغاز نمود. و از آن زمان همواره به کیفیت محصولات خود افزود تا حدی که امروزه نام شنل همواره یادآور کیفیت است. Chanel Coco Mademoiselle نه تنها جزو پرفروش‌ترین ادوپرفیوم‌های شنل است بلکه از جمله بهترین ادکلن‌های زنانه فرانسوی نیز می‌باشد.

جالب است بدانید شنل مادمازل عطر مورد علاقه خانم نیکول کیدمن بازیگر سرشناس هالیوودی است. همچنین کوکو مادمازل موفق شد در سال 2008 جایزه FIFI که یک جایزه مطرح در دنیای عطر و ادکلن است را کسب نماید. ماندگاری و پخش بوی بسیار بالا از خصوصیات اصلی این ادکلن است و می‌توانید از آن در تمام فصل‌های سال استفاده کنید.

 

نت‌های اصلی

 

نت اولیه

نت میانی

نت پایانی

پرتقال، ترنج، پرتقال ماندارین و شکوفه پرتقال

گل ترکیه‌ای، یاس، یلانگ یلانگ و گل قهر و آشتی

نعناع هندی، مشک سفید، وانیل، خس خس، دانه تونکا و بیسابول

 

ادوپرفیوم گود گرل Carolina Herrera Good Girl

اگر شخصیتی برون‌گرا دارید و به دنبال هیجان در زندگی هستید، گود گرل کارولینا هررا بهترین گزینه برای شماست. گود گرل به همراه بد بوی Bad Boy دو ادکلن اصلی این کمپانی برای زنان و مردان هستند که بعد از رونمایی در سال 2016 بسیار مورد توجه قرار گرفتند. کارولینا هررا با شعار "It's so good to be bad!" به معنای "این خیلی خوبه که بد باشی!" و با هشتگ #goodtobebad به تبلیغات گسترده این دو ادکلن در جهان پرداخت.

دختر خوب یک عبارت سرشار از مفهوم برای دختر امروزی است که دیگر نمی‌خواهد پایبند به اصول قدیمی و به اصلاح تعریف کلاسیک دختر خوب باشد. در عوض گود گرل تداعی‌گر یک دختر آزاد، فعال و پر انرژی است که تاریکی را کنار می‌زند و به همه چیز رنگ تازه‌ای می‌بخشد.

 

نتهای اصلی

 

نت اولیه

نت میانی

نت پایانی

ترنج، لیمو، بادام و قهوه

گل‌های یاس، نرگس، رز و شکوفه پرتقال

دانه تونکا، مشک، وانیل، دارچین، کاکائو و سدر

 

بامب شل زنانه (خنک‌ترین ادکلن معروف زنانه)

نام ویکتوریا سکرت نیز هم ردیف ورساچه، دیور و شنل از مشهورترین برندهای دنیای مد، فشن و همچنین عطر و ادکلن است. بامب شل یک ادکلن خوشبو زنانه است که توسط کارلی الیزابت کلاوس Karlie Elizabeth Kloss بازیگر و مدل مطرح آمریکایی توصیه شده است. بامب شل زنانه Bombshell Victoria's Secret با گروه بویایی گلی مُشکی، رایحه‌ای شیرین و طبعی خنک، مناسب روزهای گرم سال به ویژه در فصل‌های بهار و تابستان است.

با اسپری این ادوپرفیوم خوشبو، روایح میوه‌های استوایی استشمام می‌شود. بعد از مدتی با عطر خوش گل‌های ارکیده وانیلی، یاس و زنبق، هوش از سر همگان برده و باعث برانگیختن حس حسادت در اطرافیان می‌گردد. و در نهایت با نت‌های چوبی بوی آن تثبیت می‌گردد.

 

نت‌های اصلی

 

نت اولیه

نت میانی

نت پایانی

گریپ فروت، نارنگی، آناناس، توت فرنگی و گل ساعتی

توت قرمز و گل‌های صد تومانی، ارکیده وانیلی، یاس و زنبق

خزه درخت بلوط، نت‌های چوبی و مشک

 

ادکلن لیبره ایو سن لورن Libre Yves Saint Laurent

ایو سن لورن شاید برای عموم مردم نسبت به برندهایی که پیشتر گفته شد، کمتر شناخته‌شده باشد. اما بعد از سال 2019 قطعا نام ادکلن لیبره برای دوستداران دنیای عطر، نامی آشنا و تداعی‌گر یک ادکلن زنانه معروف است. نامی که نه از ورای تبلیغات گسترده بلکه به خاطر کیفیت و رایحه‌ای منحصربفرد در ذهن همگان ثبت شده است. علاوه بر اقبال جهانی این ادوپرفیوم، در ایران نیز لیبره ایو سن لوران همواره در لیست پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران قرار دارد.

ادکلن لیبره اورجینال در حجم 90 میل با طبع معتدل و رایحه شیرین تولید می‌شود. اما نکته متمایز این ادوپرفیوم، ترکیب نت‌های آن است که در غالب خانواده بویایی سرخسی کهربایی، بویی دل‌انگیز را ایجاد می‌کند که مورد پسند همگان واقع می‌شود.

 

نت‌های اصلی

 

نت اولیه

نت میانی

نت پایانی

پرتقال ماندارین، توت سیاه و اسانس پتی گرین

اسطخودوس، شکوفه پرتقال و گل یاس

مشک عنبریا، وانیل ماداگاسکار و سدر

 

سد محکم در مقابل انتخاب یک ادکلن زنانه معروف

اکنون که با انواع مختلف ادکلن زنانه معروف در دنیا آشنا شدیم، انتخاب یک ادکلن مناسب از بین آن‌ها کار ساده‌ای است. با این وجود تنها مشکل، قیمت این ادکلن‌هاست که از 3 تا 8 میلیون تومان در بازار ایران متغیر است. هر چند از نظر کیفیت تمام این ادکلن‌ها عالی هستند ولی قسمت قابل توجهی از این قیمت نیز مرتبط با برندینگ و تبلیغات است که این ادوپرفیوم‌ها را به یک عطر لوکس بدل کرده است.

نگران نباشید!! در دنیای امروز این مساله توسط ادکلن‌های شرکتی حل شده است. این شرکت‌ها با ایده ساخت نمونه مشابه از مشهورترین ادکلن‌های مردانه و بهترین انواع ادکلن زنانه معروف شکل گرفته‌اند. به این صورت که با دقتی بالا در ترکیب نت‌ها و استفاده از نت‌های بسیار مشابه ادکلن اصلی، عطری با رایحه اصلی ولی با قیمتی به مراتب پایین‌تر از نسخه اورجینال آن تولید می‌کنند.

فراگرنس ورد، راه حل نهایی

شرکت‌های بسیاری هستند که عطر شرکتی تولید می‌کنند. از خوش‌نام‌ترین آن‌ها می‌توان به فراگرنس ورد، روونا و پریما VIP اشاره نمود. ولی در میان این شرکت‌ها، فراگرنس ورد بدون شک یک سر و گردن از بقیه بالاتر است. این شرکت اماراتی با بکارگیری عطرسازان مجرب و متخصص، ادکلن‌هایی باکیفیت بسیار خوب روانه بازار می‌کند. اما همانطور که گفتیم نقطه عطف این ادکلن‌ها، قیمت بسیار مناسب آن‌هاست که حتی در بعضی موارد تا یک‌دهم ادکلن برند اصلی نیز تعیین می‌گردد.

نکته‌ای که برخی افراد را در انتخاب ادکلن‌های شرکتی دچار تردید می‌کند، این است که آن‌ها را با ادکلن فیک اشتباه می‌گیرند. برای این دسته از افراد لازم است این نکته را یادآور شویم که سازندگان عطرهای تقلبی، سعی دارند با تقلب و کپی‌کاری، نسخه فیک را بجای اصل بفروشند، تا از فروش محصولی بی‌کیفیت ولی با قیمتی بالا سود زیادی حاصل کنند.

حال آنکه ادکلن‌های شرکتی در تلاشند ادکلنی با کیفیتی درخور ولی با قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه کنند، تا عموم جامعه نیز بتوانند تجربه استفاده از روایح یک ادکلن زنانه معروف را داشته باشند. همچنین شرکت‌هایی مانند فراگرنس ورد با تغییر نام و عدم استفاده از لوگوی برند اصلی حق کپی رایت را رعایت می‌نمایند.

مقالات تخصصی بیشتر در سایت: https://seviilshop.ir/

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها