2109
کاغذ دیواری اتاق کودک ارزان از کجا بخریم؟

کاغذ دیواری اتاق کودک ارزان از کجا بخریم؟

1402/06/20 بازدید249

خرید کاغذ دیواری نیاز به دقت و رعایت نکاتی دارد که شاید ساده باشند اما بسیار پراهمیت هستند. اگر خرید کاغذ دیواری اتاق کودک باشد، فرایند مهم‌تر هم می‌شود. چرا؟ چون کودکان معمولا زمان زیادی از روز را در اتاق خود مشغول به بازی‌اند و انتخاب کاغذ دیواری با جنس مناسب و طرح مطلوب اهمیت زیادی دارد. از آنجا که امکان مخدوش‌شدن دیوارها به‌دلایلی از جمله تماس دست کودک با آن و نقاشی‌کشیدن و... وجود دارد، بسیاری از افراد مایل به خرید پوستر و کاغذ دیواری اتاق کودک با قیمت مناسب‌ترند.

برخی هم براین باورند که با تغییر سریع رده سنی کودک، کاغذ دیواری مناسب او هم نیاز به تعویض خواهد داشت. با در نظرداشتن این ایده، دوست دارند که به سراغ خرید کاغذی ارزان بروند تا در زمان تعویض، نگرانی بابت محصول قبلی استفاده‌شده روی دیوار نباشد. در این مقاله می‌خواهیم درباره این موضوع برایتان بگوییم. کاغذ دیواری اتاق کودک ارزان را از کجا تهیه کنید؟

۱. از تولیدکننده‌ها خرید کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید کاغذ دیواری ارزان در نظر داشته باشید، شناسایی و مراجعه به تولیدکننده‌ها است. این دسته از فروشندگان خودشان محصولات مختلف کاغذ دیواری را تولید می‌کنند. در چنین حالتی، واسطه‌های مختلفی که در زنجیره تامین‌اند از فرایند حذف می‌شوند. در نتیجه، بسیاری از هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند و قیمت‌گذاری محصولات ارزان‌تر صورت می‌گیرد.

با شناسایی تولیدکننده‌های کاغذ دیواری و خرید از آنها می‌توانید بودجه تحت اختیارتان را راحت‌تر کنترل کنید و خریدی ارزان داشته باشید. تولیدکننده‌ها محصولاتی در اختیارتان قرار می‌دهند که قیمت مناسب‌تری نسبت به فروشگاه‌های دیگر بازار دارد. با شناسایی آنها و خرید محصول می‌توانید مدیریت بودجه کاغذ دیواری را به دست بگیرید و در این زمینه رضایت بیشتری داشته باشید.

۲. اینترنتی خرید کنید

خرید برای اتاق کودک بسیار حساس است و دشوار. برای اینکه مطمئن شوید، تمام مدل‌ها را به‌دقت دیده و بررسی کرده‌اید، چه راه و روشی وجود دارد؟ خرید اینترنتی. شاید برایتان کمی عجیب به نظر برسد اما امکان تهیه و خرید پوستر دیواری و کاغذ دیواری به روش اینترنتی هم وجود دارد. زمانی که به سایتی معتبر و سامانه‌ای باکیفیت و خوش‌نام مراجعه می‌کنید، تمام محصولاتشان برایتان به نمایش درمی‌آیند. در این صورت، دیگر دلهره این را ندارید که محصولی در زمان مراجعه به فروشگاه از نظرتان جا مانده است. با ارزیابی مدل‌های مختلف می‌توانید به بهترین گزینه برسید و خریدی راحت را تجربه کنید.

والینو؛ بهترین فروشگاه برای خرید کاغذ دیواری اتاق کودک

برای تهیه کاغذ دیواری اتاق کودک ارزان می‌توانید به فروشگاه اینترنتی والینو به آدرس www.wallino.com مراجعه کنید یا در گوگل کلمه "والینو" را جتسجو کنید. کافی است که از میان دسته‌بندی‌های مختلف محصولات موجود در این فروشگاه به گزینه دلخواهتان برسید و خرید را به ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل پیش ببرید. والینو از مجموعه‌های تولیدکننده پوستر دیواری و کاغذ دیواری است که از تجهیزات باکیفیت و طراحان حرفه‌ای در این زمینه کمک می‌گیرد. با خرید پوستر دیواری از سایت والینو می‌توانید سفارشتان را به‌طور رایگان درب منزل تحویل بگیرید. گزینش ارزان‌ترین محصولات سایت هم با کمک‌گرفتن از فیلترهای تعبیه‌شده در فهرست محصولات به‌سادگی ممکن می‌شود.

۳. از واردکنندگان مستقیم خرید کنید

خرید کاغذ دیواری از فروشندگانی که به‌طور مستقیم اقدام به واردکردن محصولات می‌کنند هم باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود. سعی کنید که کاغذ دیواری را از واردکنندگان اصلی بخرید تا نیاز به پرداخت هزینه بیشتری نباشد. زمانی که فروشگاه‌ها و فروشنده‌ها خودشان اقدام به واردکردن محصول نکرده باشند، در مسیر تأمین هزینه‌های مختلفی را می‌پردازند که آنها را در قیمت‌گذاری لحاظ می‌کنند. با شناسایی فروشگاه‌های واردکننده مستقیم، هم محصولات عموما باکیفیت خارجی در دسترستان قرار می‌گیرد و هم خرید مقرون‌به‌صرفه‌تری خواهید داشت. بنابراین، به خرید کاغذ دیواری خارجی و باکیفیت از واردکننده مستقیم دقت داشته باشید.

۴. کاغذ دیواری قابل‌ شست‌وشو بخرید

اتاق کودک باید محیط تمیزی داشته باشد. پس در خرید کاغذ دیواری حتما به سراغ مواردی بروید که امکان شست‌وشو دارند. این کار باعث می‌شود که نیازتان به تعویض کاغذ دیواری طی مدتی کوتاه هم از بین برود. در واقع، با خریدی هوشمندانه و مناسب، لازم نیست که به‌سرعت نیازمند عوض‌کردن کاغذ دیواری ‌هایی شوید که به‌خاطر قابل شست‌وشونبودن کثیف و بدمنظره شده‌اند. برای سرمایه‌گذاری درست در زمینه خرید این محصول و جلوگیری از هزینه‌های بعدی، این نکته و توصیه را به‌خاطر بسپارید. خرج‌کردن هزینه‌ای هوشمندانه از تحمیل هزینه‌های زودهنگام ناشی از خراب‌شدن کاغذهای بی‌کیفیت جلوگیری می‌کند.

۵. طرح‌های برجسته و پرنقش‌ونگار را کنار بگذارید

برای اینکه هزینه خرید کاغذ دیواری اتاق کودک را کاهش بدهید، به‌سراغ طرح‌های ساده بروید. این دست از محصولات هزینه کمتری نسبت به کاغذ دیواری ‌هایی دارند که طرحشان برجسته است یا نقش‌ونگار زیادی دارند. محصولات طرح‌برجسته گران‌ترند چون فرایند تولیدشان هزینه‌برتر است. از سوی دیگر معمولا از نقطه‌نظر جنس هم باکیفیت‌اند و قیمت بالایی برایشان در نظر گرفته می‌شود. اگر قصد استفاده از پوستر دیواری داشته باشید هم باید به‌سراغ مدل‌های و طرح‌هایی بروید که ساده‌تر هستند و هزینه طراحی و چاپشان کمتر تمام می‌شود.

بیشتر افراد معتقدند که به‌زودی با بزرگ‌شدن کودک و تغییر نیاز و سلیقه‌اش، دکوراسیون اتاق او هم تغییر می‌کند. با در نظرداشتن این موضوع، خرید کاغذ دیواری بسیار گران معمولا توصیه نمی‌شود و مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود. این را هم در نظر بگیرید که سادگی از امتیازات طراحی یک اتاق کودک است. دیوارها و رنگی که منعکس می‌کنند، به شکل‌گیری حال‌وهوای محیط کمک می‌کند. حواستان باشد که محیط اتاق کودک را دلنشین و آرام طراحی کنید. با خرید کاغذ دیواری ساده و خوش‌رنگ که قیمت مناسبی هم دارد، چنین چیزی به‌راحتی میسر و شدنی می‌شود.

۶. طرح‌های ساده یا الگوهای معروف نظیر خالخالی انتخاب کنید

هزینه کاغذ دیواری‌ های ساده و الگوهای معمولی مانند راه‌راه یا خالخالی کمتر از موارد دیگر است. علاوه بر مقوله قیمت، مزیت دیگر این دست از کاغذ دیواری ‌ها در تکراری ‌نشدن نقششان است. چنین مدل‌هایی همیشه قابل‌استفاده هستند و به مرور زمان از طرحشان خسته نمی‌شوید. ضمن اینکه با بزرگ‌ترشدن کودک هم همچنان کاربردی‌اند و متناسب با سلیقه یک نوجوان هم هستند. طرح‌های راه‌راه یا خالخالی هم از آن مدل‌های معروفی هستند که طرفداران زیادی دارند و برای اتاق افرادی در رده‌های سنی مختلف کاربرد زیادی دارند. با یک انتخاب مناسب از نیاز به صرف هزینه‌های بعدی در آینده‌ای نه‌چندان دور هم جلوگیری می‌کنید.

نکات خرید کاغذ دیواری اتاق کودک

برای خرید کاغذدیواری ارزان اتاق کودک باید به نکاتی دقت کنید که در متن گفته شد. یادتان باشد که خرید اینترنتی از بهترین روش‌ها برای شناسایی طیف متنوع محصولات با قیمت‌های گوناگون است. خرید حضوری معمولا به شما این امکان را نمی‌دهد که بتوانید به‌سادگی محصولات گوناگون از نقطه‌نظر طرح، کیفیت و قیمت را به‌طور هم‌زمان مشاهده و ارزیابی کنید. خرید اینترنتی از فروشگاه‌های معتبری مانند والینو به شما کمک می‌کند که ضمن دسترسی به انواع محصولات، آنها را در فهرست‌هایی که از نظر قیمتی هم مرتب شده‌اند، مشاهده و مقایسه کنید. تجربه چنین خریدی بسیار متفاوت از خرید معمولی و حضوری می‌شود. خدمات شرکت‌هایی مانند والینو به شما اجازه می‌دهد که بی‌دردسر و دغدغه به محصول دلخواهتان دسترسی پیدا کنید. چه چیزی از این بهتر؟

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها