2109
راهنمای خرید سرویس خواب مدرن برای جهیزیه

راهنمای خرید سرویس خواب مدرن برای جهیزیه

1402/03/30 بازدید798

دغدغه بسیاری از خانم‌های جوان که در شرف ازدواج هستند انتخاب سرویس خواب مناسب و زیبا برای جهیزیه است. سرویس خواب یکی از مهم‌ترین اجزای اتاق ‌خواب است و تأثیر مستقیمی روی طراحی داخلی منزل دارد. اگر شما هم به دنبال خرید یک سرویس زیبا و باکیفیت هستید توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدامی راهنمای خرید سرویس خواب مدرن برای جهیزیه را بررسی کنید.

اجزای مختلف سرویس خواب جهیزیه چیست؟

معمولاً سرویس خواب‌های دونفره که برای جهیزیه در نظر گرفته می‌شوند شامل بخش‌های مختلفی هستند. اولین و مهم‌ترین بخش، تخت خواب است که در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود. از اجزای مهم دیگر می‌توان به پاتختی اشاره کرد که معمولاً به‌صورت دو عددی است که در دو طرف تخت خواب قرار می‌گیرند.

پاتختی وسیله‌ای کاربردی است که از آن می‌توانید برای قرار دادن آباژور و چراغ خواب استفاده کنید. در اکثر مواقع میزهای کوچک پاتختی به کمد یا کشوهای جاداری مجهز هستند که این امکان را فراهم می‌کنند تا بتوانید برخی وسایل ضروری خود را داخل آن‌ها قرار دهید و جلوه منظم‌تری را برای اتاق ایجاد کنید.

از دیگر اجزای لوازم اتاق‌خواب میزتوالت است که به ‌همراه یک آینه و صندلی ارائه می‌شود و کشوهای جادار و مناسبی برای قرار دادن وسایل آرایشی و بهداشتی دارد. دراور از دیگر لوازم مهم و کاربردی است که همراه با سرویس خواب جهیزیه ارائه می‌شود و شما می‌توانید تعداد زیادی از لباس‌های خود را داخل کشوهای آن جای دهید.

ویژگی‌های مهم در انتخاب بهترین سرویس خواب عروس

بی‌شک می‌توان گفت که اتاق‌ خواب و تخت خواب یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک خانه به شمار می‌آیند. اتاق ‌خواب محل آسایش و آرامش است و شما می‌توانید در آن محیط، تمام خستگی‌ها و استرس‌های روزانه را از خود دور کنید. خواب دلپذیر و آرام روی یک تخت راحت و استاندارد شما را پرانرژی و سرحال برای شروع یک روز جدید آماده می‌کند.

با توجه به اهمیت خواب در زندگی بهتر است هنگام خرید سرویس خواب جهیزیه دقت کافی داشته باشید. ما در اینجا نکاتی را به شما می‌گوییم که هنگام انتخاب یک تخت خواب دو نفره مناسب لازم است در نظر داشته باشید. این نکات مهم عبارت‌اند از:

  • راحتی تخت
  • توجه به وزن و قد افراد
  • ارتفاع استاندارد تخت
  • کاربردی بودن کمد و میز آرایش
  • انتخاب رنگ مناسب تخت خواب دونفره
  • هارمونی طراحی تخت خواب با دکوراسیون اتاق
  • نوع و جنس متریال مورداستفاده در ساخت تخت خواب
  • انتخاب سایز مناسب و متناسب سرویس خواب با متراژ فضا

سایزهای مختلف تخت دونفره عروس

هدف از خرید سرویس خواب جهیزیه و حتی سرویس خواب نوجوان، علاوه بر افزودن زیبایی به فضای اتاق، ایجاد محیطی آرامش‌بخش و راحت است. یک سرویس خواب دو نفره مناسب برای جهیزیه عروس باید اندازه مناسبی داشته باشد تا فضای کافی برای رفت‌وآمد بین بخش‌های مختلف اتاق وجود داشته باشد.

تخت‌های دونفره در سایزهای مختلف ارائه می‌شوند که پرکاربردترین آن‌ها اندازه‌های 160، 180 و 200 است و طول تخت‌ها 200 سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود. ارتفاع مناسب برای تختخواب معمولاً بین 35 تا 40 سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود تا نشستن و بلند شدن از روی آن راحت باشد و پاها بیش‌ از اندازه خم نشوند.

تخت خواب دو نفره با عرض 160 سانتی‌متر مناسب اتاق‌هایی با فضایی کوچک‌تر است که به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی سایر اجزای سرویس خواب مانند پاتختی، کمد و میز آرایش را در اتاق‌ خواب چیدمان کنید. خرید تخت خواب دونفره با سایزهای 180 و 200 سانتی‌متر برای افرادی توصیه می‌شود که اتاق ‌خواب مستر بزرگ با فضای کافی برای چیدمان انواع وسایل را دارند.

تخت‌هایی با عرض 200 سانتی‌متر با نام کوئین شناخته می‌شوند و به‌عنوان بزرگ‌ترین سایز تخت محسوب می‌شوند. معمولاً افرادی که برای خواب راحت نیاز به فضای بیشتری دارند این سایز از تخت خواب را انتخاب می‌کنند.

queen-size-bed

جنس‌ها و سبک‌های مختلف سرویس خواب موجود در بازار

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد سرویس خواب دونفره در مدل‌های مختلف و برای سلیقه‌های متفاوت تولید می‌شود. برخی افراد به سبک‌های کلاسیک علاقه بیشتری دارند و ترجیح می‌دهند اتاق‌خواب خود را به شکل کلاسیک طراحی کنند. جنس مورداستفاده در ساخت تخت خواب‌های کلاسیک در بیشتر مواقع از چوب است که طراحی‌های منبت‌کاری روی آن‌ها به چشم می‌خورد. امروزه اما زوج‌های جوان علاقه بیشتری به سبک مینیمال و طراحی مدرن داشته و مبلمان منزل خود را از طراحی‌های مدرن موجود در بازار انتخاب می‌کنند.

هنگام خرید سرویس خواب دونفره بهتر است به سبک طراحی منزل و بخصوص اتاق‌ خواب خود توجه کنید. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که طراحی مدرن را برای خریداری لوازم نوعروس انتخاب می‌کنید، راهنمای خرید سرویس خواب مدرن برای جهیزیه به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

سرویس‌ خواب‌های مدرن دونفره موجود در بازار با جنس‌های مختلف چوب، فلز، ام دی اف (MDF)، ملامینه و در برخی مواقع ترکیب متریال‌های مختلف با پارچه وجود دارند که با طراحی‌های خلاقانه و جذاب تولید می‌شوند. برخی از تخت‌های مدرن با سبک مینیمال طراحی می‌شوند و بسیار ساده اما جذاب هستند.

در طراحی مینیمال تلاش شده تا لوازم در کنار کاربردی بودن، جزئیات طراحی کمتری داشته باشند و فضای کمتری را اشغال کنند، این سبک‌ها برای خانه‌های کوچک زوج‌های جوان بسیار مناسب است.

modern-bed

قیمت سرویس خواب‌های مناسب جهیزیه چقدر است؟

قیمت تخت خواب دو نفره عروس بر اساس معیارهای مختلفی تعیین می‌شود. جنس بدنه تخت، سایز، کیفیت مواد اولیه، برند سازنده و برخی موارد دیگر از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت تخت خواب می‌باشند. البته لازم به ذکر است که برخی فروشندگان نیز بر اساس سیاست‌های کاری خود ممکن است روی تغییر قیمت محصولات اثرگذار باشند. خوشبختانه فروشندگان منصف بسیاری برای رفاه حال مشتریان انواع سرویس خواب دو نفره مناسب جهیزیه را با بهترین کیفیت و قیمت‌های مناسب عرضه می‌کنند.

شرکت آرنا، تولیید کننده تخصصی سرویس خواب مدرن دو نفره و نوجوان، محصولات خود را با بروزترین طراحی ها و ماشین آلات صنعتی بسیار پیشرفته و کادری مجرب و حرفه ای، اقدام به تولید با کیفیت ترین محصولات در خط تولید انبوه کارخانه ای، می نماید. سرویس خواب آرنا با طراحی های خاص و مدرن خود و همچنین کیفیت ساخت و مونتاژ بالایی که دارد، توجه بسیاری از زوج های جوان و خانواده های ایرانی را به خود جلب کرده و سهم قابل قبولی از بازار داخلی را از آن خود کرده است.

تهیه جهیزیه یکی از مهم‌ترین بخش‌های ازدواج محسوب می‌شود و انتخاب بهترین لوازم منزل جزو دغدغه‌های اصلی تازه عروس‌ها است. ما تلاش کردیم تا نکات مهمی را در رابطه با تهیه تختخواب دونفره مناسب ارائه کنیم.

تختخواب‌های مدرن در طراحی‌های زیبا و منحصربه‌فرد و متناسب با سلیقه افراد مختلف در فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری در دسترس شما هستند. برای داشتن بهترین تجربه در انتخاب و خرید لذت‌بخش کافی است نکاتی که بررسی کردیم را در نظر داشته باشید و سعی کنید از بهترین فروشگاه که سرویس خواب با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه می‌دهد اقدام به خرید نمایید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها