2109
سرویس ایرانی آمادگی آزمون زبان انگلیسی دولینگو

سرویس ایرانی آمادگی آزمون زبان انگلیسی دولینگو

1402/11/21 بازدید209

دولینگو یک سرویس آزمون زبان انگلیسی است که در سطح جهانی با نام‌های DET یا Duolingo شناخته می‌شود. بعد از همه گیری کرونا امکان برگزاری آزمون‌های زبان انگلیسی به صورت معمول وجود نداشت و شرکت در آزمون‌های زبان انگلیسی در خانه رایج شدند. دولینگو اول آزمون زبانی بود که به دانش‌آموزان و دانشجویان کمک کرد تا بتوانند در خانه و با یک لپتاپ سطح زبان انگلیسی خود را ارزیابی کنند. آزمون زبان انگلیسی دولینگو به دلیل هزینه بسیار پایین آن نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

در این میان به دلیل اینکه این آزمون بسیار جدید بود و منابع و شیوه ان مشخص نشده بود، کمتر کسی با آن آشنایی داشت. همچنین نمونه سوالات آن بسیار محدود بود. دولینگود یک سرویس ایرانی است که بیش از ۵۰۰۰ نمونه سوال آزمون زبان را در خود دارد. این آزمون به شما کمک می‌کند با ۱۱ نوع سوال آزمون دولینگو آشنا شوید. نمونه سوالات را مشاهده کنید و حتی میزان سختی سوالات را نیز بر اساس سطح مهارت خودتان تعیین می‌کنید.

اما در کنار این موضوع و آمادگی شما برای آزمون زبان و ارائه نمونه سوالات، دولینگود به شما کمک می‌کند تا با شناخت بیشتری مسیر تحصیلی خود را طی نمایید. همچنین به دلیل رسالت این استارتاپ و تلاش برای توانمندسازی بانوان، مشاوره رایگان و حتی اقدام برای پذیرش دانشگاه ها بدون دریافت کارمزد در این سرویس ارائه می‌شود.

آزمون زبان دولینگو چیست؟

دولینگو یک آزمون آنلاین ارزیابی سطح مهارت انگلیسی شما است که توسط پلتفرم یادگیری زبان دولینگو (Duolingo) ارائه می‌شود. آزمون انگلیسی دولینگو مانند تافل و آیلتس و سایر آزمون‌های استاندارد زبان، مهارت های زبان انگلیسی افراد در چهار بخش اصلی ارزیابی می‌کند:

  • گوش دادن (Listening)
  • خواندن (Reading)
  • نوشتن (Writing)
  • صحبت کردن (Speaking)

این آزمون به صورت آنلاین برگزار می‌شود و به داوطلبان این امکان را می‌دهد تا در صورت داشتن دسترسی به اینترنت، هر زمانی که راحت هستند در آزمون شرکت کنند.

کارنامه آزمون انگلیسی دولینگو به سرعت آماده می شود و عموما تا دو روز در پنل شما قابل مشاهده است. این آزمون به طور گسترده برای پذیرش در دوره های آموزشی یا استخدام در دانشگاه ها و سازمان های مختلف پذیرفته می شود. در حال حاضر این آزمون توسط بیش از ۴۵۰۰ دانشگاه و موسسه مورد پذیرش است. که در میان آن‌ دانشگاه‌هایی از کشورهای معروفی مانند آمریکا، استرالیا، نیوزلند، آلمان و کانادا مشاهده می‌شود.

دولینگود چگونه به شما کمک می‌کند؟

دولینگود یک سرویس ایرانی است که به افرادی که متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی دولینگو هستند کمک می‌کند تا با مشاهده انواع سوالات در آزمون به صورت کامل با این آزمون آشنا شوند، همچنین در این وبسایت شما می‌توانید با دانشگاه‌های مختلف که این آزمون توسط آن‌ها پذیرفته می‌شود آشنا شوید. نهایتا شما می‌توانید از تیم دولینگود بخواهید مراحل پذیرش را برای شما انجام دهند.

در وبسایت دولینگود شما با دانشگاه‌های مختلف آشنا می‌شوید، همچنین می‌توانید رشته‌های ارائه شده توسط این دانشگاه‌ها و شهریه دانشگاه را مشاهده کنید. در کنار خدمات ذکر شده که به صورت رایگان در این وبسایت ارائه می‌گردد، شما می‌توانید به بانک سوالات آزمون دسترسی داشته باشید. بانک سوالات این وبسایت شامل بیش از ۵۰۰۰ سوال در سطوح مبتدی، متوسط و دشوار است. که با انتخاب سطح زبان خود می‌توانید تمرین کنید. این سوالات به صورت ماهیانه به روزرسانی می‌شود. همچنین شما با ثبت‌نام در وبسایت و مراجعه به بخش پشتیبانی می‌توانید سوالات مربوط به انتخاب دانشگاه و پذیرش خود را از دولینگود بپرسید.

سالار ربیعی بنیانگذار دولینگود معتقد است که این وبسایت با افزایش سطح زبان و مشاوره رایگان برای بانوان به توانمندسازی و حمایت از زنان ایران کمک می‌کند تا با از سرراه برداشتن موانع آموزش زبان انگلیسی در سطح جهانی مهارت‌های خود را رشد دهند.

محیط شبیه ساز آزمون دولینگو مشابه آزمون اصلی بوده که بیشترین تطابق را با آزمون اصلی داشته باشد. این آزمون دارای ۱۱ نوع سوال است و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید شما می‌توانید بر اساس نقاط ضعف خود فقط سوالات مربوط به آن بخش از‌ آزمون را مشاهده کنید.

همچنین در بخش نمونه سوالات آزمون زبان دولینگو شما می‌توانید به صورت رایگان نمونه سوالات واقعی آزمون دولینگو را دریافت کنید. استفاده از این بخش رایگان بوده و شما می‌توانید فایل نمونه سوالات را دانلود کنید، البته در سیستم شبیه ساز آزمون دولینگو نیز شما می‌توانید تعداد محدودی از سوالات را به صورت رایگان مشاهده کنید تا با سیستم آشنا شده و در صورت رضایت از کیفیت شبیه ساز آزمون دولینگو نسبت به پرداخت هزینه اشتراک اقدام کنید.

استفاده از خدمات دولینگود برای شرکت در شبیه ساز آزمون زبان به مدت یک ماه مبلغ ۳۹۹ هزار تومان و سه ماه مبلغ ۶۹۹ هزار تومان است و برای بانوان تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ هزینه‌ای برای مشاوره و انجام امور پذیرش دریافت نمی‌گردد.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها