2109
گرفتن ویزای توریستی ایتالیا در کمتر از 1 ماه

گرفتن ویزای توریستی ایتالیا در کمتر از 1 ماه

1402/01/29 بازدید1966

همانطور که می‌دانید برای سفر به ایتالیا و حوزه شنگن، نیاز به ویزا است. بسیاری از متقاضیان تصور می‌کنند دریافت ویزای شنگن که همان ویزای توریستی است، برای همه امکانپذیر نیست و هرکسی نمی‌تواند این ویزا را دریافت کند. این تصور کاملا اشتباه است و تمامی افراد می‌توانند نسبت به دریافت ویزای شنگن اقدام کنند.

ویزای ایتالیا و مزایای آن

ویزای توریستی ایتالیا مزایای بسیار زیادی دارد. مهم ترین مزیت این ویزا، امکان سفر به 27 کشور حوزه شنگن بدون نیاز به دریافت مجدد ویزا برای این کشورها است. یعنی شما تنها با داشتن ویزای توریستی ایتالیا، بدون محدودیت می‌توانید به 27 کشور عضو حوزه شنگن سفر کنید.

کشورهایی که بدون محدودیت و فقط با داشتن ویزای ایتالیا می‌توانید به آن‌ها سفر کنید:

اتریش - بلژیک - جمهوری چک - دانمارک - استونی - فنلاند - فرانسه - آلمان - یونان - مجارستان - ایسلند - لتونی - لیختن اشتاین - لیتوانی - لوکزامبورگ - مالت - هلند - نروژ - لهستان - پرتغال - اسلواکی - اسلوونی - اسپانیا - سوئد - سوئیس - کرواسی

یکی دیگر از مزایایی که ویزای شنگن برای افراد دارد، بالا بردن اعتبار پاسپورت است. قطعا در صورتی که چندین مهر شنگن و یا مهر کشورهایی مانند انگلیس یا آمریکا در پاسپورت وجود داشته باشد، هنگام دریافت ویزای جدید از انواع کشورها، کار راحت تری خواهید داشت.

چطور باید ویزای توریستی ایتالیا دریافت کرد؟

در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد که چطور ویزای شنگن (ویزای توریستی ایتالیا) را می‌توان دریافت کرد و قدم به قدم آن را توضیح خواهیم داد.

قدم اول - تکمیل مدارک

نیاز به مدارک خاص و پیچیده نیست. در ابتدا باید مدارک مورد نیاز آماده شود. تهیه و آماده کردن این مدارک حدودا 2 الی 3 روز زمان خواهد برد.

قدم دوم - رزرو وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا مرحله بعدی است. پس از آماده سازی مدارک باید نسبت به گرفتن وقت سفارت ایتالیا اقدام کرد. معمولا می‌توان برای یک هفته بعد وقت را رزرو کرد. پس از آماده سازی مدارک و رزرو وقت سفارت ایتالیا، حدودا 90 درصد راه رفته شده است.

قدم سوم - تحویل مدارک و انگشت نگاری

بعد از گرفتن وقت سفارت ایتالیا، کافی است در روز و ساعت وقت گرفته شده، نسبت به تحویل مدارک و انگشت نگاری اقدام کرد. این کار مانند گذشته سخت نیست و حدودا 15 دقیقه زمان خواهد برد. کافی است به صورت حضوری مراجعه نمایید و مدارکی که در قدم اول آماده کرده اید را تحویل دهید. همچنین نیاز است انگشت نگاری نیز انجام شود که همانجا به صورت رایگان می‌توان انجام داد.

قدم چهارم - دریافت نتیجه ویزا

به طور میانگین، حدودا 14 روز زمان خواهد برد تا نتیجه ویزا آماده شود. پس از آماده شدن و مشخص شدن نتیجه ویزا، سفارت به متقاضی اعلام می‌کند تا نسبت به دریافت پاسپورت خود اقدام کند. متقاضی به صورت حضوری مراجعه می‌کند و پاسپورت خود را دریافت می‌کند.

انجام 0 تا 100 کارهای ویزای شنگن

در صورتی که می‌خواهید ویزای شنگن دریافت کنید، بهتر است از افراد متخصص و باتجربه در این زمینه کمک بگیرید. قطعا برخی نکات ریز تاثیر زیادی در ویزا شدن متقاضی دارد.

سایت ایران CKGS از 0 تا 100 تمامی کارهای لازم برای ویزای توریستی ایتالیا را برای متقاضیان انجام می‌دهد. سایت ایران سی کی جی اس به صورت تخصصی در زمینه ویزای ایتالیا فعالیت می‌کند و تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارد.

جهت اقدام نسبت به اخذ ویزای شنگن ایتالیا کافی است به آدرس www.iranckgs.com مراجعه نمایید.

برخی از خدماتی که ایران CKGS ارائه می‌کند:

  • رزرو وقت سفارت
  • ترجمه رسمی مدارک
  • رزرو هتل
  • رزرو پرواز
  • بیمه مسافرتی طبق جدیدترین قوانین سفارت
  • تکمیل فرم های مورد نیاز
  • پاسخگویی به سوالات
  • مشاوره جهت افزایش شانس ویزا
  • و ...

همچنین با مراجعه به صفحه وبلاگ در سایت ایران CKGS مطالب مفیدی مانند آموزش گرفتن وقت سفارت ایتالیا را می‌توانید مطالعه نمایید.

کارشناسان همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست ها هستند و می‌توان با مراجعه به آدرس www.iranckgs.com انجام تمامی کارهای ویزای ایتالیا از 0 تا 100 را به ایران سی کی جی اس سپرد.

در صورتی که ویزای شنگن دریافت کنید، به چه کشورهایی سفر می‌کنید؟ در قسمت نظرات به این سوال می‌توانید پاسخ دهید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
11592 بازدید

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
11660 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
10118 بازدید