2109
از بین بردن لک های صورت بدون عمل جراحی

از بین بردن لک های صورت بدون عمل جراحی

1401/12/20 بازدید5480

آیا جدیدا پوست شما تیره و چروک شده است؟ آیا دیگر پوست صورت شما طراوت و شادابی سابق را ندارد؟ اما واقعا چه کاری باید بکنیم تا پوست‌مان شادابی خود را از دست ندهد؟ آیا باید عمل جراحی بکنیم؟ پاسخ تمامی این سوالات را می‌خواهیم در این نوشته به شما بدهیم و همچنین راه‌ های از بین بردن لک‌ های صورت را با شما در میان بگذاریم، پس با ما در نی نی سایت، همراه باشید.

دلیل ایجاد لک‌های پوستی 

هر وسیله‌ای بعد از مدتی استفاده فرسوده شده و نیاز به رسیدگی پیدا می‌کند. پوست هم با بالا رفتن سن دچار پیری می‌شود اما راهکارهایی وجود دارد که می‌توانید این پیری را به تعویق بیندازید. اما گاهی اوقات، با وجود سنین پایین، افراد دچار پیری زودرس می‌شوند. از سویی ضعیف شدن سلول‌های پوستی، احتمال ابتلا به انواع لک‌های پوستی را افزایش می‌دهد.

امان از استرس! 

غیرقابل باور است که در دنیا بیش از 47% بانوان بدلیل استرس، دچار پیری زودرس پوست می‌شوند. استرس کار، اضطراب روزمره و همچنین وجود شرایط پرتنش برای بانوان، باعث بهم ریختن سیستم هورمونی و به تبع آن، افزایش احتمال پیری زودرس پوست می‌شود. اما آیا راهی برای مقابله با این موضوع وجود دارد؟

طبیعی است که بخش زیادی از استرس روزانه، در اختیار ما نیست و ناگذیر، مجبوریم این استرس را تحمل کنیم. اما در عوض می‌توانیم با تغذیه مناسب پوست و تقویت سلول‌های پوستی صورت، از پیری زودرس پوست جلوگیری کنیم.

آفتاب‌سوختگی و ایجاد لک‌های پوستی 

یکی از بیماری‌های پوستی شایع در جهان و ایران، لک‌های پوستی ناشی از آفتاب‌سوختگی است. قرار گرفتن مداوم و طولانی مدت پوست در معرض تابش مستقیم نور خورشید، می‌تواند احتمال ایجاد لک‌های پوستی را افزایش داده و موجب التهاب‌های پوستی شدید شود.

تا چند سال پیش، یکی از را‌ه‌های مراقبتی، استفاده از کرم‌های ضدآفتاب بود، اما به تازگی محققان کشف کرده‌اند که بخش اعظمی از محصولات ضدآفتاب موجود در بازار، دارای ترکیبات شیمیایی بوده و به مرور موجب خشکی پوست می‌شوند. کرم‌های ضدآفتاب شیمیایی همچنین می‌توانند احتمال ابتلا به بیماری‌های پوستی همچون پوست پرتقالی و لک‌های پوستی را افزایش دهند.

بنابراین بهتر است بجای محصولات ضدآفتاب شیمیایی، از کرم‌های مراقبتی گیاهی استفاده کنید. کرم‌های گیاهی، علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه فرابنفش خورشید، با آبرسانی عمقی، موجب طراوت و شادابی پوست صورت می‌شوند. کرم‌های ضدلک گیاهی همچنین احتمال خشکی پوست را کاهش داده و تمامی لک‌های پوستی را از بین می‌برند.

3 راه حفظ جوانی پوست 

بسیاری از افراد تصور می‌کنند برای جوانی پوست صورت و یا دست، نیاز است تا تن به عمل جراحی دهند. اما بدون عمل جراحی و یا مصرف و یا تزریق داروهای شیمیایی مضر نیز می‌توان پوست جوان و شاداب داشت. برای تاثیرگذاری بیشتر، توصیه می‌کنیم تمامی نکات عنوان شده در ادامه این نوشته را رعایت کنید.

راه اول: روتین پوستی مخصوص جوانسازی پوست 

روتین پوستی خوب مراحل مختلفی دارد که اصلی‌ترین آن‌ها شامل شناسایی نوع پوست، انتخاب پاک کننده مناسب و نهایتا استفاده از یک کرم مرطوب کننده و آبرسان طبیعی است.

شناسایی نوع پوست 

اگر ندانید چه پوستی دارید عملا استفاده از روتین پوستی بی‌اثر خواهد بود و حتی ممکن است در مواردی موجب وخیم‌تر شدن اوضاع پوستتان شود. پس لازم است نوع پوست خود را دقیق شناسایی کنید تا محصولات پوستی و انواع سرم و محصولات آبرسان پوست صورت را مناسب آن انتخاب کنید.

البته کلا سه نوع پوست چرب، پوست مختلط و پوست خشک داریم که پوست شما حتما یکی از آنها است. مثلاً تعریق زیاد و منافذ روی گونه نشان از پوست چرب دارد. اگر بعد از شستشو احساس کشیدگی و خارش دارید احتمالا پوست شما خشک است و در این بین افرادی بینی و گونه چرب و دور لب و چانه خشکی دارند که در دسته پوست‌های مختلط جای می‌گیرند.

انتخاب پاک‌کننده مناسب (تیتر5)

بعد از مرحله اول نوبت به انتخاب پاک‌کننده مناسب می‌رسد. همانطور که اشاره کردیم پاک کردن آلودگی از روی پوست برای جلوگیری از پیری زودرس پوست بسیار مهم است. اینکار باعث می‌شود منافذ تنفسی بسته نشده، جوش نزده و پوست کدر نشود.

کرم مرطوب کننده و آبرسان طبیعی (تیتر5)

یکی از رازهای جوان ماندن پوست و عدم پیری زودرس پوست استفاده از انواع محصولات آبرسان پوست است. آبرسان‌ها و مرطوب کننده‌ها باعث جبران شدن رطوبت از دست رفته پوست در اثر بالاتر رفتن سن یا فعالیت‌های ورزشی می‌شوند. آبرسانی به پوست از خشکی و ایجاد چین و چروک های عمیق روی پوست جلوگیری می‌کند.

کرم ضدلک و روشن کننده وایت رز گامنو 

قطعا شما هم تاکنون نام این محصول به گوشتان خورده است. کرم وایت رز، که بعنوان یک محصول مرطوب کننده، ضدلک و شفاف کننده پوست شناخته می‌شود، دارای ترکیبات کاملا گیاهی بوده و تمام ویتامین‌های مورد نیاز پوست را برای رشد تامین می‌کند. این محصول علاوه بر از بین بردن لک‌ های صورت، با لایه برداری بسیار قوی، سلول‌های مرده پوست را از بین برده و در کمترین زمان ممکن، پوستی شفاف و جوان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای مشاهده و خرید کرم ضدلک وایت‌رز، اینجا کلیک کنید. 

راه دوم: تغذیه سلول‌های پوستی 

پوست جزو وسیع‌ترین ارگان‌های بدن است و سلامت و زیبایی آن اهمیت زیادی دارد. قطعا تا این بخش از مطلب متوجه ضرورت ویتامین‌ها برای افزایش شادابی و طراوت پوست شده‌اید. ویتامین‌ها خواص فوق‌العاده‌ای دارند از رفع جوش و آکنه گرفته تا جوانسازی پوست! پس برای حمایت همه جانبه از پوست در برابر حملات عوامل پیری زودرس ادامه مطلب را مطالعه کنید و با خواص ویتامین‌ها برای پوست بیشتر آشنا شوید.

ویتامین E

برای جلوگیری از خشکی پوست، روشن‌تر شدن زیر چشم و کاهش پف چشم‌ها میتوانید از ویتامین E کمک بگیرید. این ویتامین خاصیت جوانسازی دارد و مصرف آن باعث درخشان شدن پوست می‌شود.

ویتامین B

ویتامین B یک ویتامین ضروری برای استفاده تمام ارگان‌های بدن است که از قضا برای پوست هم مفید و ضروری است. وجود ویتامین B به قدر کافی باعث رفع آکنه و جوش شده و قرمزی و التهابات را از بین می‌برد. همچنین از پوسته پوسته شدن و ترک دور لب نیز جلوگیری می‌کند.

کلاژن

کلاژن یک ماده پروتئینی است که به پوست جهت ترمیم و جوانسازی، کمک می‌کند. تامین کلاژن مورد نیاز سلول‌های پوستی به لطافت پوست و همچنین میزان نرمی پوست کمک می‌کند. کلاژن همچنین از ایجاد لک و یا جوش‌های پوستی جلوگیری کرده و بهترین گزینه برای برطرف کردن جای جوش‌های قدیمی است.

کرم ضدلک آگوستا 

در کنار تمامی محصولات ضدلک، کرم ضدلک آگوستا محصولی خارق‌العاده است. این محصول کاملا گیاهی، هیچگونه عوارضی در حین و یا پس از مصرف نداشته و علاوه بر از بین بردن تمامی لک‌های پوستی و افزایش درخشندگی پوست، به تغذیه پوست نیز کمک می‌کند.

کرم ضدلک آگوستا، سرشار از ویتامین و کلاژن بوده و از افتادگی و پیری زودرس پوست نیز جلوگیری می‌کند. اگر بدنبال از بین بردن لک‌ های صورت هستید، توصیه می‌کنیم تنها بمدت یک دوره، از کرم ضدلک آگوستا استفاده کنید تا نتیجه عجیب آن را به چشم خود ببینید.

راه سوم: استفاده از محصولات مراقبت از پوست 

قرار گرفتن دربرابر تابش مستقیم نورخورشید و همچنین فعالیت‌های روزانه، موجب خشکی پوست و به مرور باعث ایجاد لک‌های پوستی می‌شود. بنابراین بهترین گزینه برای داشتن صورتی شفاف و جوان، استفاده از محصولات مراقبتی گیاهی است. اما شاید برای شما هم سوال شده باشد که برای مراقبت از پوست، نیاز است تا از محصولات مختلف مراقبت از پوست استفاده کنیم؟

باید در پاسخ بگوییم؛ خیر!

برای داشتن پوستی بدون لک، اصلا نیازی نیست انواع محصولات مراقبت از پوست را تهیه و استفاده کنید، بلکه توصیه می‌کنیم از یک محصول گیاهی و باکیفیت برای مراقبت از پوست خود استفاده کنید. در این رابطه پیشنهاد ما، کرم ضدلک یونیک است.

تنها کرم ضدلک اصل بازار، unique cream 

برند unique cream که جزو معدود برندهای خارجی پرطرفدار در ایران است، چند سالی است که محصول ضدلک خود را در بازار عرضه نموده است، اما متاسفانه افراد سودجو در ایران، اقدام به تولید محصول تقلبی کرم ضدلک یونیک نموده‌اند. بنابراین بهتر است برای گرفتن بهترین نتیجه از این محصول، کرم ضدلک یونیک را از نمایندگی اصلی unique cream در ایران تهیه نمایید. شما برای تهیه این محصول کاملا گیاهی می‌توانید، به سایت آمیلی مراجعه نمایید.

دریافت مشاوره رایگان پوستی! 

مراقب پوست خود باشید. پوست صورت قابل جایگزینی نیست و اگر هوای آن را نداشته باشید خیلی زود پیر می‌شود. راهکارهای بالا برای جلوگیری از پیری زودرس پوست را جدی بگیرید و از انواع محصولات طبیعی و شیمیایی مناسب پوست به صورت اصولی استفاده کنید تا سلامت پوستتان تضمین شود. شما همچنین می‌توانید تمامی سوالات خود را از کارشناسان خبره سایت آمیلی بپرسید. (شماره ها باید تیتر5 باشند.)

۰۹۰۱۳۵۲۱۸۶۰

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

5 روز پیش
|
9301 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

4 روز پیش
|
7434 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
8737 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

1 هفته پیش
|
5417 بازدید