2109
کدام یک از میان وعده‌های شیرین سالم هستند؟

کدام یک از میان وعده‌های شیرین سالم هستند؟

1401/12/14 بازدید265

 شکلات تلخ:

شکلات تلخ مملو از مواد شیمیایی گیاهی به نام فلاوانول است که ممکن به محافظت از قلب شما کمک کند. سعی کنید به جای جویدن بگذارید به آرامی در دهان ذوب شود. ممکن است متوجه شوید که طعم آن را بیشتر دوست دارید.

 چیپس سیب:

ترکیبات طبیعی موجود در سیب می‌تواند از شما در برابر بیماری‌های قلبی، دیابت و برخی از انواع سرطان محافظت کند. یک سیب را نازک برش دهید. روی یک ورقه پخت کمی چرب کرده و دارچین روی آن بپاشید و به مدت 1 ساعت در فر بگذارید و تا زمانی که سیب‌ها خشک شوند به کار خود ادامه دهید.

غلات:

این یک میان وعده عالی در هر زمان از روز است. آن را با شیر لبنیات کم چرب یا شیر گیاهی شیرین نشده بخورید. فقط مطمئن شوید که یکی را انتخاب کنید که 100٪ غلات کامل با حداکثر 6 گرم شکر در هر وعده باشد. شما همچنان شیرینی زیادی همراه با ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر دریافت خواهید کرد.

 ماست یونانی:

برخی از ماست‌های طعم‌دار حاوی قند اضافه‌تری نسبت به مقداری که باید در یک روز مصرف کنید هستند. دارچین را با ¾ فنجان ماست یونانی کم چرب مخلوط کنید. کلسیم برای سلامت استخوان‌ها و پروتئین دریافت خواهید کرد تا به شما کمک کند مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید.

 اسموتی:

½ فنجان شیر بدون چربی یا شیر گیاهی شیرین نشده، 1 فنجان میوه تازه یا یخ‌ زده و 6 گرم ماست یونانی ساده بدون چربی را در مخلوط کن به مدت حداقل 30 ثانیه مخلوط کنید.

 خرما:

آن‌ها مقدار زیادی قند طبیعی دارند. به همین دلیل است که آن‌ها اغلب به عنوان یک شیرین‌ کننده در دستورالعمل‌ها استفاده می‌شوند. اما این میوه‌های خشک کارامل مانند چسبنده و جویدنی حاوی فیبر، ویتامین B6 و مواد معدنی مانند پتاسیم و منگنز نیزهستند.

 موز:

یک موز را پوست بگیرید و برش دهید. روی آن یک قاشق ماست یخ‌ زده کم چرب و آجیل‌های بدون نمک مورد علاقه خود را اضافه کنید. با دریافت پروتئین، پروبیوتیک و کلسیم سیر خواهید شد.

 بلغور جو دوسر:

بلغور جو دوسر را امتحان کنید. بسته‌های از قبل طعم‌دار می‌توانند سرشار از شکر باشند، بنابراین بهتر است خودتان آن را درست کنید. یک وعده جوی دوسر سریع پز را با استفاده از شیر بدون چربی یا گیاهی تهیه کنید.

 انگور:

چند دسته را بشویید و خشک کنید، سپس روی یک ورقه پخت لبه دار قرار دهید. به مدت 1 تا 2 ساعت در فریزر قرار دهید و میل کنید.

 کره بادام زمینی:

چند تکه شکلات تلخ را در کره بادام زمینی مخلوط کنید. مخلوط را روی یک تکه کاغذ مومی یا فویل بریزید، روی آن را بپوشانید و در فریزر قرار دهید.

 سیب زمینی‌های شیرین:

این سبزی به طور طبیعی شیرین سرشار از ویتامین‌های A، B6 و C به همراه مواد شیمیایی گیاهی است که به محافظت از سلامت شما کمک می‌کند.

منبع:

www.webmd.com

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها