2109
شستشوی لباس دلبندتان چقدر برایتان اهمیت دارد؟

شستشوی لباس دلبندتان چقدر برایتان اهمیت دارد؟

1401/12/08 بازدید261

لباس‌ نوزاد همچون پوست نوزاد لطیف و نرم است. به همین دلیل در شستن آنها مهم است از ماده‌ی شوینده‌ای استفاده کنیم که با ترکیبات ملایم و ضد حساسیت، فرموله شده باشند. والدین جوان معمولا شستن لباس‌ نوزاد و کودکان‌شان را یک کار چالش برانگیز می‌دانند و معمولا از انداختن لباس نوزاد‌شان در ماشین لباسشویی امتناع می‌کنند. وجود مواد شیمیایی مضر در پودرهای دستی عملا به یک نگرانی واقعی برای شستن دستی لباس کودکان تبدیل شده است.

اگرچه نوزادان کوچک هستند اما لباس‌های کثیف زیادی تولید می‌کنند. هر روزه به دلایل مختلف مانند برگرداندن شیر یا شیرخشک و تف کردن، باید لباس نوزادان را شست. برای شستشوی روزانه لباس نوزاد، به یک شوینده لباسشویی دستی که قابل اعتماد، قدرتمند و مهم‌تر از همه ملایم باشد، نیاز دارید. اینجاست مایع لباسشویی مخصوص دست، وارد عمل می‌شود.

دلایل استفاده از مایع لباسشویی مخصوص دست

  1. نیاز به شستشوی روزانه لباس نوزاد

برای جلوگیری از انتقال هر نوع آلودگی از لباس‌ افراد بزرگسال به لباس‌های نوزاد، بهتر است لباس کودک و بزرگسال جدا از هم شسته شود. لباس نوزادان باید بصورت مداوم و در طول روز تعویض شوند. همچنین لباس‌های نوزاد؛ نباید مدت زمان طولانی کثیف بمانند، چونکه باعث رشد باکتری‌ها می‌شوند. پس جمع نمودن لباس نوزاد برای شستشو با ماشین لباسشویی ایده جالبی نخواهد بود. بنابراین، توصیه می‌شود در کوتاه‌ترین زمان لباس‌های نوزادان به صورت جداگانه با دست شسته شوند.

  1. ظریف بودن لباس نوزاد

الیاف لباس نوزاد لطیف و ظریف هستند و معمولا می‌بایست در دمای پایینتر شسته شوند. پودرهای لباسشویی در دماهای پایین به خوبی در آب حل نمی‌شوند و بخشی از مواد شوینده آن بر روی لباس ها باقیمانده می‌ماند. مایع لباسشویی مخصوص دست راپیدو، در محدوده دمایی کم تا زیاد، به راحتی و با سرعت حل شده و هیچ باقیمانده‌ای بر روی لباس برجای نمی‌گذارد..(تنها در صورت ابتلای نوزاد به بیماری میکروبی از آب با دمای بالاتر از 60 درجه استفاده شود.). با خیال راحت می‌توان لباس‌های ظریف را با مایع لباسشویی مخصوص دست شست، بدون اینکه نگران الیاف آنها بود.

  1. سازگاری با پوست نوزاد

مایع لباسشویی مخصوص دست، حاوی عصاره آلوئه ورا برای سازگاری بهتر با پوست نوزاد است. از طرف دیگر بخاطر مایع بودن ماده شوینده، فرآیند آبکشی لباس با سرعت اتفاق می‌افتد، و هیچ ماده شیمیایی بر روی لباس باقی نمی‌ماند. پاک شدن کامل مواد شوینده، بعد از شستشو، از بروز حساسیت‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

در نهایت اینکه، انتخاب مواد شوینده مناسب برای لباس‌های معمولی‌ یک چالش است اما بدون شک، انتخاب شوینده مناسب برای لباس‌های نوزاد حسایت بیشتری هم دارد. با توجه به دلایل گفته شده، می‌توانید با خیالی آسوده برای شستشوی آسان، سریع و ایمن از مایع لباسشویی مخصوص دست راپیدو که برای اولین بار در ایران تولید شده است، استفاده نمایید. برند راپیدو در کنار تولید اولین مایع لباسشویی دستی در ایران، محصولات نوآورانه دیگری هم تولید کرده است. با کلیک بر روی لینک زیر از دیگر محصولات این برند اطلاع پیدا کنید.

وبسایت برند راپیدو

 

 

                                                                                                                                      

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها