2109
چگونه کودک نوپا را هنگام خواباندن نوزاد ساکت کنیم؟

چگونه کودک نوپا را هنگام خواباندن نوزاد ساکت کنیم؟

1401/10/01 بازدید491

وقتی کودکان نوپا درگیر فعالیت‌هایی می‌شوند که از آن‌ها لذت می‌برند مادران راحت‌تر می‌توانند فرزندان شیرخوار خود را بخوابانند. اگر هنگامی که مادران سعی می‌کنند نوزادان را برای خواب آماده کنند این احتمال وجود دارد که کودکان نوپا تا جایی که ممکن است برای جلب توجه مادرانشان صدای بلند و سر و صدا از خود تولید کنند. اگر کار خاصی به آن‌ها داده شود که فقط در هنگام چرت زدن نوزادان اتفاق بی‌افتد به احتمال زیاد برای مدت زمان مناسبی بی‌سر و صدا بازی می‌کنند. هنگامی که مادران با موفقیت نوزادان را خواباندند زمان آن فرا رسیده است که با کودکان نوپا خود بازی کنند. در ادامه برخی روش‌ها آورده شده است تا بتوانید کودک نوپای خود را ساکت کنید.

 

 بازی با جعبه:

بچه‌ها در هر سنی دوست دارند از بازی با جعبه لذت ببرند و این فعالیتی می‌باشد که برای آن‌ها نیز مفید است. با توجه به اینکه این روز‌ها خرید اینترنتی بسیار محبوب شده است اکثر والدین جعبه‌هایی به اندازه کافی بزرگ دارند که کودکان نوپا می‌توانند با آن بازی کنند. به این ترتیب جعبه‌های مقوایی برای زمانی که مادران سعی می‌کنند نوزادان را برای خواباندن آماده کنند بهترین بازی است. برخی از بازی‌هایی که می‌توان با جعبه انجام داد شامل:

  • ساخت خانه
  • ساخت کشتی موشکی
  • ساخت ماشین
  • ساخت هواپیما
  • ایجاد تئاتر عروسکی

 پازل بازی:

هنگامی که کودکان نوپا شروع به چیدمان پازل می‌کنند سطح مهارت آن‌ها باید تعیین شود. این به این دلیل است که اگر پازل‌ها خیلی آسان باشند کودکان نوپا خسته می‌شوند. بنابراین مادران می‌خواهند قبل از خواباندن نوزادشان با کودکان نوپا بنشینند تا با آن‌ها کمی بازی کنند.

 دیدن کارتون در تبلت:

با انتخاب برنامه‌های آموزشی با شخصیت‌های مورد علاقه کودکان نوپا خوشحال می‌شوند که برای چند دقیقه وقت خود را با تبلت‌های خود بگذرانند در حالی که خواهر و برادر کوچک‌ترشان خواب هستند.

 

منبع:

www.babygaga.com

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها