2109
چاپ انواع لیبل مقرون‌به‌صرفه برای تبلیغات

چاپ انواع لیبل مقرون‌به‌صرفه برای تبلیغات

1401/09/01 بازدید91

لیبل‌ها کاربرد زیادی در تبلیغات و بازاریابی دارند و کسب‌وکارها به دلیل تأثیر زیاد برچسب‌ها، دوست دارند یک لیبل خوب و باکیفیت برای برندشان داشته باشند. لیبل‌ها انواع گوناگونی دارند که هرکدام برای یک کسب‌وکار مناسب است. چاپ رفاه که در زمینه چاپ لیبل فعالیت دارد، بهترین برچسب‌ها را باکیفیت عالی و قیمت مقرون‌به‌صرفه تولید می‌کند. در ادامه به معرفی لیبل، قیمت چاپ لیبل و سفارش آن از رفاه می‌پردازیم.

معرفی چاپ لیبل و انواع آن

برای سفارش چاپ لیبل باید به‌خوبی با آن آشنا باشید. لیبل‌ها برچسب‌هایی هستند که بر روی کالا چسبانده می‌شوند و اطلاعاتی درمورد کالا را نمایان می‌کنند؛ بنابراین در تبلیغات مؤثرند. افراد جذب لیبل‌هایی می‌شوند که کیفیت بالایی دارد، زیباست و پیام خاصی را می‌رساند.

آن‌ها انواع گوناگونی دارند و در سایزهای متفاوتی نیز چاپ می‌شوند و در بسته‌بندی‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای مثال لیبلهای بارکدی، کاغذی، رولی، متالایز، شیشه‌ای، ژله‌ای، ضد آب، گچی، یووی، پشت چسب‌دار، اسکراچ، استرچ و شرینک اسلیو، دور پیچ (چاپ گرم)، قابل الصاق با چسب سرد، پوشش درب، انواع تگ‌ها و لیبل‌های آویز و لیبل‌های خاص کاربردهای گوناگونی دارند و هرکدام برای هدفی چاپ می‌شوند.

لیبل pvc

این نوع لیبل‌ها از پلی‌پروپیلن ساخته می‌شوند، از کاغذ مقاوم‌ترند و در صنایع کاربرد زیادی دارند. جنس آن‌ها باعث می‌شود در برابر کشش و پارگی مقاومت بالایی داشته باشند و حرارت بالا و الکل آسیبی به آن‌ها نرسانند. لیبل pvc سطح صاف و صیقلی دارد، به همین دلیل انعطاف پذیری آن نیز بالاست.

برای اینکه از قیمت چاپ لیبل پی وی سی مطلع شوید، باید به تعداد، الزام به برشی خاص، چاپ رنگی یا تک‌رنگ، مات یا براق، نوع چسب، سایز و ابعاد توجه کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت چاپ رفاه انواع این نوع از چاپ را مشاهده کنید.

لیبل شیشه‌ای

یکی از انواع لیبل‌های pvc لیبل شیشه ای است که در اشیا بی‌رنگ استفاده می‌شود. برای مثال شما می‌توانید بر روی شیشه ماشین یا مکان‌های گوناگون، بطری یا درب جعبه‌های بی‌رنگ از لیبل شیشه‌ای استفاده کنید؛ زیرا این برچسب بی‌رنگ است و به‌راحتی می‌توان نوشته‌های روی آن را از هر طرف مشاهده کرد.

این برچسب‌های شفاف و بی‌رنگ که لیبل ترانسپرنت نیز نامیده می‌شوند، ضد آب، مقاوم و قابل شستشو هستند و انواع گوناگونی دارند. برای مثال شما می‌توانید بر حسب نیاز خود از لیبل شیشه‌ای کاملاً شفاف، مات و پشت سفید استفاده کنید. آن‌ها در صنایع بسته‌بندی، صنایع ساختمانی، صنایع غذایی و مواردی ازاین‌قبیل کاربرد زیادی دارند.

لیبل صدفی

لیبل صدفی از دیگر انواع برچسب است که سطح براق و صیقلی دارد و از لیبل‌های پشت چسب‌دار محسوب می‌شود. ماده اولیه برای ساخت آن پلی‌پروپیلن است به همین دلیل مانند لیبل pvc بسیار مقاوم و محکم بوده و در برابر سرما و گرما مقاومت زیادی دارد. این لیبل زیباتر، باکیفیت‌تر و مقاوم‌تر از لیبل کاغذی است، به همین دلیل قیمت آن هم بیشتر است.

سفارش چاپ انواع لیبل

شماعزیزان می‌توانید  برای سفارش چاپ لیبل  باکیفیت و با قیمت مناسب، به مجموعه رفاه مراجعه کنید. چاپ رفاه از سال 1355 تاکنون در این زمینه فعالیت دارد و خدمات خوبی به مشتریان ارائه می‌کند. قیمت چاپ لیبل از طریق وب‌سایت رفاه قابل مشاهده بوده و نکته‌های مربوط به هرنوع چاپ نیز برای مشتریان توضیح داده است. خدماتی که رفاه به مشتریان خود ارائه می‌کند عبارت است از:  چاپ اعلامیه ترحیم، چاپ بنر تسلیت، چاپ دیجیتال، چاپ بنر تولد و چاپ لیبل. با چاپ رفاه از کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه چاپ مطمئن باشید!

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16418 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11604 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3859 بازدید