2109
باربری اینترنتی راهی آسان، سریع و مقرون‌به‌صرفه

باربری اینترنتی راهی آسان، سریع و مقرون‌به‌صرفه

1400/07/27 بازدید281

این روزها با افزایش تعداد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات آنلاین وقتی اسم سایت و اپلیکیشن به میان می‌آید باید به دنبال بهترین و معتبرترین تیم ارائه‌دهنده خدمات هوشمند باربری باشید. اگر تا به حال خدمات باربری و حمل‌ونقل اینترنتی دریافت نکرده باشید احتمالاً شنیدن واژه باربری هوشمند کمی عجیب‌وغریب به نظر برسد، اما حقیقت این است که در عصر تکنولوژی هیچ خدمات هوشمند یا اینترنتی عجیب نیست.

در واقع خدمات باربری آنلاین به این صورت است که شما می‌توانید به کمک مرورگر تلفن همراهتان و یا با استفاده از اپلیکیشن باربری یک اتوبار معتبر پیدا کنید، خدمات موردنظرتان را ثبت کنید، تاریخ و ساعت اسباب کشی یا بارگیری را مشخص کنید و در نهایت به صورت آنلاین و بدون انتظار کشیدن‌های طولانی پشت خط تلفن استعلام قیمت بگیرید، حالا اگر قیمت ارائه‌شده با بودجه شما همخوانی داشت می‌توانید برای ثبت سفارش خود اقدام کنید و منتظر اعزام نیروها به محل خود بمانید. سامانه اسباب کشی اینترنتی همان چیزی است که سال‌ها به آن نیاز داشتیم.

مزایای استفاده از اپلیکیشن‌های اسباب کشی

اگر تجربه اسباب کشی را داشته باشید، میدانید که انجام تمام مراحل اسباب کشی به تنهایی اصلاً راحت نیست و هرکدام از مراحل این فرایند به انرژی و زمان زیادی نیاز دارد. به طور کلی اسباب کشی را می‌توان در سه مرحله‌ی بسته‌بندی، حمل و جابجایی و چیدمان تعریف کرد. سپردن کارها در پروسه اسباب کشی به یک تیم متخصص تمام این سه مرحله را تحت پوشش قرار می‌دهد. یک شرکت باربری معتبر برای انجام مراحل اسباب کشی و حمل بار علاوه بر تخصص کافی تجربه هم دارد و تمام این مراحل را با هزینه‌ای معقول در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می‌دهد.

اپلیکیشن‌های اسباب کشی این شرایط را برای شما فراهم می‌کنند که بدون نیاز به مراجعه حضوری به شرکت‌های باربری تمام مراحل اسباب کشی و یا بخشی از آن را به دست افراد متخصص و کارآزموده در این زمینه بسپارید، با این انتخاب کافیست یک گوشه بایستید و منتظر تمام شدن کارهای اساسی بمانید، نیروهای خدماتی اسباب کشی حتی تا چیدمان نهایی در منزل جدید هم همراه شما هستند.

کمک گرفتن از یک تیم کار بلد که خدمات اسباب کشی را به شکل حرفه‌ای به مشتریانش ارائه می‌دهد، باعث می‌شود که شما جابجایی راحت‌تری داشته باشید و دیگر با شنیدن نام اسباب کشی دچار استرس نشوید.

بسته‌بندی اصولی اولین اصل در داشتن اسباب کشی ایمن

بعضی‌ها تصور می‌کنند که اسباب کشی به کرایه وانت و کمک گرفتن از چند کارگر برای جابجایی ختم می‌شود. این در صورتی است که اگر با دیدی تخصصی به فرایند اسباب کشی نگاه کنید متوجه می‌شوید مرحله نخست، یعنی بسته بندی اصولی و ایمن وسایل و برچسب‌گذاری صحیح از جابجایی بار هم مهم‌تر است. اگر بسته بندی اثاثیه به شکل اصولی انجام شود نه تنها سلامت وسایل هنگام جابجایی تضمین می‌شود بلکه چیدمان نهایی نیز بسیار ساده‌تر خواهد بود. آیا بهتر نیست این مرحله را به دست افرادی بسپارید که ساعت‌ها برای انجام این کار به شکل اصولی و ایمن آموزش دیده‌اند؟

 فراموش نکنید که اگر در همان مراحل ابتدایی اسباب کشی تمام وسایل را اصولی بسته‌بندی کنید علاوه بر حفاظت از وسایل منزل و جابجایی آسان‌تر، مدت زمان اسباب کشی و چیدمان منزل هم بسیار کاهش می‌یابد. تیم‌های اسباب کشی و حمل بار ابزار و وسایل موردنیاز برای بسته‌بندی تمام وسایل از وسایل سنگین و بزرگ تا وسایل خرده‌ریز را در اختیار دارند و این مرحله را صحیح و به سرعت برای شما انجام می‌دهند.

جابجایی لوازم سنگین نیازمند دقت، مهارت، تجربه

اسباب کشی به دقت بسیار بالایی نیاز دارد چراکه در این جابجایی قرار است بخش زیادی از سرمایه زندگیتان ر به محل جدیدی منتقل کنید، طبیعتاً هرگونه آسیب خسارتی به بار می‌آورد که شاید به سرعت توان جبران آن را نداشته باشید. اپلیکیشن‌های اسباب کشی شرایطی فراهم آورده‌اند تا شما پیش از فرارسیدن زمان اسباب کشی به دقت تمام وسایل سنگین و گران‌قیمت منزلتان را مشخص کنید، با توجه به تعداد این وسایل شرکت منتخب تعدادی کارگر اسباب کشی باتجربه به محل شما اعزام می‌کند که ضمن اسباب کشی سریع تمام سعی‌شان را برای جابجایی با دقت بالا به کار می‌گیرند.

جابجا کردن وسایلی نظیر یخچال، مبلمان، وسایل چوبی، گاز، ماشین لباسشویی و ... سخت‌ترین بخش در اسباب کشی است و ریسک آسیب دیدنشان هم به نسبت دیگر وسایل منزل بالاتر است. اگر هرکدام از این وسایل در حین جابجایی آسیب ببینند تعمیر یا تعویض آن‌ها بسیار هزینه‌بر خواهد بود؛ اما اگر کار را به متخصص آن بسپارید دیگر جای نگرانی نیست. جابجا کردن وسایل سنگین علاوه بر اینکه نیازمند بدنی ورزیده و قوی است ترفندهایی هم دارد که ما و شما بلد نیستیم، تکنسین‌های شرکت باربری که در این زمینه تجربه دارند وسایل سنگین را با ضمانت آسیب ندیدن برایتان جابجا می‌کنند.

اپلیکیشن و وب‌سایت نوبار یک سامانه آنلاین باربری

سال‌هاست که اپلیکیشن‌های مختلفی در زمینه ارائه خدمات باربری آنلاین در کشور فعالیت دارند. البته تعداد زیادی از این  اپلیکیشن‌ها تنها مشغول ارائه خدمات آنلاین باربری در تهران هستند که یکی از آن‌ها سامانه اسباب کشی نوبار است. خدمات نوبار به تهران بزرگ ختم نشده و مناطق اطراف تهران و استان البرز را هم شامل می‌شود. علاوه بر این خدمات حمل بار به شهرستان هم برای مشتریان نوبار فراهم است.

نوبار یک استارتاپ در حوزه کسب‌وکار و تجارت الکترونیک است که خدمات مربوط به اسباب کشی و حمل بار را به شکل تخصصی ارائه می‌دهد. هدف این تیم کاهش استرس، مشکلات و دردسرهای زمان اسباب کشی است که با پشتیبانی 24 ساعته راحتی و آسودگی را برای مشتریانش به ارمغان می‌آورد.

 

ارسال نظر شما

login captcha

خیلی دوست دارم یک سایت برای باربری در منطقه 1 یا باربری در منطقه 2 رو داشته باشم که مطمئن باشم کارشون اونقدر حرفه ای هست که زمان اسباب کشی وسایلم آسیب نبینند.

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8584 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
6169 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15090 بازدید