2109
سرویس خواب نوزاد شامل چه مواردی است؟

سرویس خواب نوزاد شامل چه مواردی است؟

1401/07/30 بازدید1535

نوزادان حداقل ۱۶ تا ۱۸ ساعت از روز را در خواب به‌سر می‌برند، پس تعجبی ندارد اگر بگوییم سرویس خواب نوزاد بخش بسیار مهمی از سیسمونی او است. سرویس خواب مناسب نوزاد تاثیر چشمگیری در سلامت و رشد کودک شما دارد. به‌همین دلیل در هنگام خرید سرویس خواب دختر یا پسر خود باید احتیاط کنید و با وسواس قابل‌توجهی خریدتان را انجام دهید. نکته‌ای که هنگام خرید سرویس خواب نوزاد علاوه‌بر کیفیت و مرغوبیت آن، حائز اهمیت است؛ انتخاب وسایل کاربردی و خرید اجزای مهم سرویس خواب است. ما در این مقاله به یکی از دغدغه‌های اصلی والدینی که قصد خرید سرویس خواب نوزاد پسر یا دخترشان را دارند و نمی‌دانند که کدام اجزای آن را خریداری کنند، پرداخته‌ایم. اگر شما قصد دارید با اجزای اصلی سرویس خواب نوزاد آشنا شوید، این مطلب راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

گهواره و تخت خواب؛ اصلی‌ترین وسیله در سرویس خواب نوزاد

مهم ترین و اصلی ترین اجزای سرویس خواب نوزاد، گهواره یا تخت خواب فرزندتان است. اگر قصد دارید گهواره را به جای تخت خواب انتخاب کنید به پایه‌های آن توجه کنید که محکم و بدون ایراد باشند تا از خطرات احتمالی کاسته شود. همچنین می‌توانید نوعی از تخت دومنظوره کودک را تهیه کنید که در زیر پایه‌های آن چرخ دارد و این امکان را به شما می‌دهد که از این نوع تخت هم به‌عنوان گهواره و هم به‌عنوان تختِ کنار مادر استفاده کنید.

اگر می‌خواهید سرویس خوابی برای نوزاد تهیه کنید که فرزند شما تا مدت طولانی از آن استفاده کند تخت خواب پازلی و جداشونده انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. تخت خواب پازلی و جدا‌شونده به‌این‌صورت است که در زمان نوزادی حفاظ , طول اندکی دارد. هنگامی که قد نوزاد و سن او بیشتر می‌شود، بخشی از تخت‌خواب را می‌توانید جدا کرده و آن را به تخت نوجوان تبدیل کنید. نوزاد شما زمان خواب را روی گهواره یا تخت‌خواب به‌سر می‌برد و این گهواره است که نقش اصلی را در کیفیت خواب نوزاد ایفا می‌کند؛ بنابراین انتخاب گهواره مناسب، اهمیت بسیاری دارد که باید بیشترین دقت را در انتخاب آن داشته باشید.

کمد؛ پرکاربردترین اجزای سرویس خواب نوزاد دختر و پسر

علاوه‌بر تخت نوزاد، یکی از اقلام مورد‌نیاز دیگر در سرویس خواب فرزندتان، کمد است. برای انتخاب کمد نوزاد، متراژ اتاق خواب فرزندتان را مدنظر قرار دهید تا متناسب با فضایی که دارید، یک کمد مناسب خریداری کنید. هم‌چنین مقدار وسایل فرزندتان نیز در سفارش ابعاد مناسب کمد تاثیرگذار است. اگر اتاق خواب نوزاد شما کمد دیواری دارد که دیگر نیازی به خرید کمد دیگر نیست. اما اکنون که فهمیدید سرویس خواب نوزاد شامل چه اجزایی است، می‌توان گفت کمد نوزاد، وسیله‌ای است که باید حتما در لیست خریدتان برای سرویس خواب نوزاد در نظر داشته باشید و یک کمد مناسب و باکیفیت خریداری کنید.

وجود کمد در سرویس خواب نوزاد دختر و پسر باعث می‌شود که شما فضای کافی برای قرار دادن وسایل و لباس‌های نوزاد داشته باشید. دقت کنید که کمد نوزاد باید استحکام خوبی داشته باشد و جنس چوب آن سبک نباشد؛ چرا که ممکن است بر اثر شیطنت‌های کودک حرکت کرده و به یک سمت سقوط کند.

سرویس خواب نوزاد شامل چه مواردی است؟ ویترین و شلف

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های خرید سرویس خواب نوزاد، ویترین و شلف‌های دیواری است؛ عروسک‌ها، ماشین‌ها و وسایل تزئینی که برای فرزند خود خریداری کرده‌اید را می‌توانید درون آن قرار دهید. شلف یک نوع طبقه دیواری است که برای گذاشتن وسایل دکوری سبک از آن استفاده می‌شود و گاهی اوقات در میان سرویس خواب نوزاد قرار می‌گیرد تا با سایر اجزای اتاق هماهنگی بیشتری داشته باشد. علاوه‌بر‌ این، شلف‌های دیواری در آینده نیز بسیار کاربردی خواهند بود و از آن‌ها می‌توان برای گذاشتن کتاب داستان‌های کودکتان استفاده کنید و دیگر نیازی به خرید کتابخانه نداشته باشید.

با ویترین‌ها و شلف‌ها می‌توانید دکوراسیونی فوق‌العاده برای اتاق نوزادتان طراحی کنید. شلف‌ها را می‌توانید بالای تخت یا در قسمتی از اتاق که از نظرتان مناسب‌تر است نصب کنید و دکوری‌هایی جذاب که مناسب برای اتاق نوزاد باشد را در آن‌ها قرار دهید.

تشک، بالش و پتو؛ عناصر مهم سرویس خواب نوزاد

از عناصر مهم دیگری که به هنگام خرید سرویس خواب نوزاد پسر و دختر باید به آن‌ها توجه کنید، خرید بالش، پتو و تشک مناسب برای نوزادان است. ممکن است شما در هفته چند بار برای شستن رو بالشتی و پتوی نوزادتان اقدام کنید؛ با وجود چنین شرایطی، که گریزی هم از آن نیست، باید جنس بسیار مرغوبی را انتخاب کنید تا کاملا نرم و راحت باشند و با اولین شستشو رنگ و روی خود را از دست ندهند. برای خرید این اقلام توصیه ما به والدین، جنس الیاف طبیعی است. زیرا در این الیاف، جریان عبور هوا به راحتی انجام می‌شود و به پوست نوزاد نیز آسیبی نمی‌رسد.

هم‌چنین به هنگام انتخاب بالش و تشک نوزاد دقت کنید که ابعاد مناسبی داشته باشند. ارتفاع بالش باید به‌گونه‌ای در نظر گرفته شود که موجب ناراحتی گردن او نشود. تشک نوزاد نیز باید کاملا متناسب با تخت او بوده و به‌درستی در تخت جای گیرد تا نوزاد در آن احساس آرامش و راحتی کند.

دراور؛ یکی از گزینه‌های مهم در خرید سرویس خواب نوزاد

برای نگهداری منظم لباس نوزادتان، دراور وسیله‌ای ضروری و لازم است. در دراور نوزاد، می‌توانید کلیه لباس‌های او، حوله و پوشک او را به‌طور منظم و مرتب قرار دهید. دراورها از چندین کشو تشکیل شده‌اند که برای نوزادان، دراورهای‌های 2 یا 4 کشو نیز کافی است. این وسیله هم به‌صورت ست سرویس خواب و هم به‌صورت تکی در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود؛ شما می‌توانید با توجه سایر اجزای سرویس خواب، طرح و رنگی مناسب از دراور را برای نوزادتان انتخاب کنید.

در فروشگاه بلج، قیمت سرویس خواب نوزاد را استعلام بگیرید و انتخابی منحصربه‌فرد داشته باشید

در این مطلب در مورد این که سرویس خواب نوزاد شامل چه مواردی است توضیحاتی دادیم و مهم‌ترین و اصلی‌ترین اجزای سرویس خواب نوزاد را نام بردیم. امیدواریم این مطلب راهنمای خوبی برای شما بوده و شک و تردیدتان را در خصوص خرید سرویس خواب نوزاد برطرف کرده باشد. اگر می‌خواهید تنوع بسیاری از سرویس خواب نوزاد را مشاهده کرده و سپس اقدام به خرید کنید، سری به سایت bolej.ir بزنید و نمونه‌های فراوانی از سرویس خواب نوزاد، در طرح و رنگ مختلف را در آن‌جا ببینید.

انواع سرویس خواب نوزاد با کیفیتی فوق‌العاده و قیمتی باورنکردنی در فروشگاه اینترنتی بلج عرضه می‌شود. شما می‌توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود، خریدتان را از فروشگاه بلج به‌راحتی و به‌صورت اینترنتی انجام دهید.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها