2109
هجوم تهرانی ها به شهرهای شمالی

هجوم تهرانی ها به شهرهای شمالی

1401/03/18 بازدید350

 مناطق خوش آب و هوا همیشه مورد استقبال افراد زیادی است که برای مسافرت‌های کوتاه یا بلند مدت، مکان‌های این‌چنینی را انتخاب می‌کنند. در این بین تهرانی‌ها که در سال‌های اخیر به شدت از آلودگی‌ هوا و شلوغی و ترافیک رنج می‌برند، در هر فرصت و تعطیلی، راهی شمال کشور می‌شوند.

دریا یکی دیگر از عوامل جذب هر مسافری به سمت شهرهای شمالی است. زیبایی وصف نشدنی واحساس آرامش و لذتی که دریا به انسان می‌دهد، باعث شده که تهرانی‌ها خود را در هر شرایطی به آن برسانند. استان تهران از میان سه استان مهم شمالی کشور، گلستان، مازندران و گیلان، تنها با استان مازندران مرز مشترک دارد اما مقاصد گردشگری متعددی را می‌توان  برای تهرانی‌ها در نظر گرفت.

با سفر از مرکز استان مازندران به سمت غرب به شهرهای بابلسر، فریدون‌کنار، محمود آباد، نور، نورشهر، چالوس، نمک آبرود، تنکابن و رامسر می‌رسیم که از مهم‌ترین شهرهایی هستند که هنگام سفر می‌توانند، مقصد گردشگری باشند.

رامسر

رامسر، این شهر زیبای ساحلی با جاذبه‌های گردشگری فراوان در فاصله‌ی ۲۳۵ کیلومتری از تهران واقع شده و از طریق آزادراه تهران_شمال، با صرف زمان چهارساعت و نیم می‌توان به آن‌جا رسید. برای اقامت، هتل های رامسر آماده‌ پذیرایی از مسافران هستند. در این مطلب به معرفی بهترین هتل‌ های رامسر پرداخته‌ایم.

هتل بام رامسر

یکی از خاص‌ترین هتل‌های شمال کشور که در ارتفاع ۷۰۰ متری از دریای خزر واقع شده است. این هتل که با نام هتل بام سبز رامسر نیز شناخته می‌شود، در ایستگاه بالای تله کابین و در فضایی جنگلی و ویژه قرار دارد. اگر عاشق هیجان و لذت بردن از فضای جنگلی هستید، هتل بام این امکان را به شما می‌دهد زیرا که تنها راه رفت و آمد به هتل از طریق تله کابین رامسر صورت می‌گیرد.

این هتل چهار ستاره در سال ۸٩ افتتاح شده و از امکانات و خدمات بسیار عالی و به روزی برخوردار است. منظره‌ی زیبا و خوش آب و هوای جنگل، اقامت خوشی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. هتل بام رامسر ۴۲ واحد اقامتی به صورت کلبه‌ی جنگلی و سوئیت VIP   در چهار طبقه دارد. فضای داخلی واحدهای اقامتی بسیار دلنشین و راحت است.

 

امکانات و خدماتی همچون اینترنت، تلفن، تلویزیون،چای ساز و مینی بار، لوازم بهداشتی و صبحانه را برای مسافران خود فراهم کرده است. علاوه بر آن سیستم سرمایش و گرمایش پیشرفته‌ای دارد و مجهز به سرویس بهداشتی لوکس می‌باشد. کلبه‌های جنگلی جزو خاص‌ترین محل‌های اقامت محسوب می‌شوند که با فاصله‌ی کمی از ساختمان اصلی هتل و در میان درختان سرسبز قرار دارند.

برای دسترسی به این کلبه‌ها مسیرهای مشخصی در نظر گرفته شده است و همچنین برای رسیدن به کلبه‌های دورتر می‌توان از ماشین‌های مخصوص هتل استفاده کرد. کلبه‌ها با ظرفیت دو نفره، چهار نفره، شش نفره و هرکدام با یک نفر اضافه دسته بندی شده‌اند. سکوت و آرامش در میان جنگلی سرسبز، لذت اقامت در این مکان را دوچندان کرده است. هتل بام، یکی از آن هتل های رامسر است که امکانات ویژه و متناسب با هر سلیقه‌ای را در راستای کار خود قرار داده است.

سوئیت‌های دو نفره و چهار نفره که از تمامی امکانات رفاهی مدرن و استاندارد برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ‌ها اشاره کرد که چشم‌اندازی بی‌نظیر را از طرفی به جنگل و کوهستان و از طرفی رو به دریای زیبای خزر دارد. از جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل می‌توان از پارک آبی رامسر، غارهای رامسر، مجموعه‌ آبگرم طبیعی، پلاژهای ساحلی و تفریحات متنوع آن، موزه تماشاگه، پارک جنگلی صفارود، سد میجران، جنگل دالخانی و ییلاق گرسماسر نام برد. فقط به یاد داشته باشید که استفاده از تله کابین در ساعت مشخصی بین ۱۰ صبح تا ۱۷ و سی دقیقه عصر می‌باشد.

هتل آپارتمان ترنج متین

آغاز فعالیت این هتل از سال ٩۶ بوده و یکی از مجلل‌ترین هتل‌ آپارتمان‌های با استاندارد است. هتل مجموعه‌ای با دو بلوک ۵ طبقه است که از طریق راهرو به هم متصل شده‌اند. از مزایای این هتل دسترسی آسان به دریا و مراکز خرید، شهربازی و تله کابین می‌توان اشاره کرداین هتل نیز فاصله‌ی کمی با موزه تماشاگه، آبگرم، پارک آبی و هتل قدیم رامسر دارد. با طی مسافت کمی به غارهای رامسرو پارک جنگلی صفارود، قلعه مارکوه و سد میجران می‌رسید.

هتل بزرگ رامسر

یک قصر کلاسیک ایرانی که در حد فاصل میان جنگل و دریا  و در قلب شهر رامسر با منظره‌ای دل‌انگیز اقامتی دلپذیر را برای شما به همراه دارد.هتل تاریخی و چهار ستاره  پارسیان آزادی رامسر، یک هتل موزه به شمار می‌رود و جزو معدود هتل‌هایی است که در فهرست ثبت آثار ملی قرار گرفته است و تحت نظر گروه هتل‌های پارسیان می‌باشد. هتل آزادی دارای دو هتل قدیم و جدید است. هتل قدیم در سال ۱۳۱۲ در سه طبقه و هتل جدید در سال ۱۳۴۶ در سه طبقه ساخته شده است که در زمان معاصر هر دو هتل دارای قدمت تاریخی هستند.امکانات هتل نظیر مجوعه‌ ورزشی شامل زمین بازی، پارک کودک، استخر روباز و مجتمع آب درمانی می‌باشد.

هتل خلج

هتل دو ستاره خلج در نزدیکی ساحل شهر رامسر و در داخل شهر قرار دارد. دسترسی آسان به انواع مراکز تفریحی و خرید از موقعیت خوبی برخوردار است.محیط هتل نیز شرایط قابل قبولی دارد. هتل دارای ۱۶ اتاق دو تخته، آپارتمان و سوئیت است.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16491 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11644 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4615 بازدید