2109
بهترین روش پیدا کردن حیوانات گم شده چیست؟

بهترین روش پیدا کردن حیوانات گم شده چیست؟

1400/12/15 بازدید700

حیوانات خانگی عادت‌ها یا رفتارهای عجیب خاصی از خود نشان می‌دهند. سگ‌ها گاهی دوست دارند کیلومترها بدوند و گربه‌ها هم بعضی اوقات تمایل به پنهان شدن در مکان‌های تنگ و تاریک دارند.

به همین دلیل صاحبان حیوانات خانگی بیشتر اوقات نگران گم‌ شدن آن‌ها هستند. سگ‌ها، گربه‌ها و پرنده‌ها بعد از مدتی به یکی از اعضای خانواده تبدیل می‌شوند و ناپدید شدن آن‌ها ضربه بزرگی به همه خانواده به‌خصوص بچه‌ها می‌زند. از طرفی حیوانات خانگی بیرون از منزل برای پیدا کردن غذا و حفظ امنیت خود دچار مشکل می‌شوند.

بهترین روش پیدا کردن حیوانات گمشده استفاده از جی‌پی‌اس یا همان ردیاب حیوانات است. در این مطلب به‌طور کامل در مورد مشخصات و کاربردهای ردیاب حیوانات توضیح می‌دهیم.

 

چگونه سگ گمشده را پیدا کنیم؟ ثبت آگهی و مژدگانی برای سگ گمشده

فرض کنید یک روز از محل کار به خانه برمی‌گردید و متوجه می‌شوید که گربه یا سگ خانگی شما ناپدید شده است. راه‌های مختلفی برای پیدا شدن حیوان خانگی وجود دارد. شما می‌توانید از آگهی سگ گمشده دیوار یا سایر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید یا از همسایه‌ها در مورد سگ یا گربه خود سوال بپرسید.

خیلی از افراد یک مژدگانی برای سگ گمشده تعیین می‌کنند و بعد از جستجو در محل، صدا زدن نام حیوان خانگی در کوچه‌های اطراف یا سر زدن به کیلینیک‌ها و مراکز نگهداری حیوانات گمشده، منتظر برگشتن حیوان می‌نشینند.

خیلی از مواقع سگ یا گربه گمشده بعد از چند روز نگرانی و جستجو پیدا می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم این بار قبل از گم شدن دوباره حیوان حتما لیست قیمت ردیاب حیوانات را چک کنید و برای تامین امنیت سگ، پرنده یا گربه خود یک جی‌پی‌اس همراه بخرید.

استفاده از ردیاب؛ بهترین روش پیدا کردن حیوانات گمشده

بعضی از حیوانات مثل برخی پرنده‌ها یا اسب‌های پرورشی، گران‌قیمت هستند و ممکن است در اولین فرصت توسط سارقان دزدیده شوند. گاهی حیوانات خانگی مثل سگ یا گربه هم در نبود صاحبان از خانه یا محدوده محل زندگی خود خارج می‌شوند و کسی ردی از آن‌ها پیدا نمی‌کند. بهترین روش برای کنترل و مراقبت از حیوانات استفاده از جی ‌پی ‌اس است.

شما می‌توانید جی‌پی‌اس را روی قلاده حیواناتی مثل سگ یا گربه نصب کنید یا به پای اسب ببندید. انواع ردیاب حیوانات امکانات متفاوتی دارند. شما با استفاده از ردیاب حیوانات و امکانات آن می‌توانید با خیال راحت حیوان را در خانه، مزرعه یا باغ تنها بگذارید و محل رفت‌وآمد او را کنترل کنید. اگر به هر دلیلی حیوان خانگی شما گم شود، ردیاب حیوانات موقعیت دقیق او را نشان می‌دهد و شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به حیوان می‌رساند.

خرید ردیاب حیوانات برای چه کسانی مناسب است؟ کاربرد ردیاب حیوانات

حیوانات خانگی نیاز به مراقبت دائمی دارند و شما می‌توانید برای کنترل بهتر و دقیق‌تر آن‌ها دنبال خرید بهترین ردیاب کودک یا حیوانات باشید. ردیاب حیوانات برای انواع افراد و مشاغل کاربردهای متعددی دارد:

تامین امنیت و کنترل حیوانات خانگی مثل سگ، گربه و همستر

صاحبان حیوانات خانگی نمی‌توانند به‌طور دائمی از آن‌ها مراقبت کنند. گاهی پیش می‌آید که هیچ کدام از اعضای خانواده در منزل حضور نداشته و مجبور شوند حیوان را چند ساعتی تنها بگذارند. در چنین مواقعی جی‌پی‌اس حیوانات به کار می‌آید. به‌علاوه با استفاده از ردیاب می‌توانید حیوان خانگی را با آسودگی خاطر در کلینیک دامپزشکی، پارک و حیاط خانه تنها بگذارید.

نگهداری از حیوانات باارزش مثل پرندگان قیمتی با استفاده از جی‌پی‌اس حیوانات

بعضی از پرندگان خاص و اسب‌های پرورشی بسیار باارزش و گران‌قیمت هستند. این حیوانات ممکن است از خانه و مزارع نگهداری حیوانات دزدیده شوند. استفاده از ردیاب حیوانات امنیت اسب‌ها و پرنده‌های قیمتی را تا حد زیادی تامین می‌کند.

استفاده از ردیاب در دامداری‌ها و گله‌ها

گله‌داران و دامداران به‌طور مداوم از تعداد زیادی حیوان نگهداری می‌کنند. چنین حیواناتی ممکن است گم شوند یا به سرقت بروند. برای جلوگیری از دزدیده شدن یا گم شدن حیوانات گله‌ها و دامداری‌ها، می‌توانید به فکر خرید ردیاب حیوانات باشید.

زیر نظر گرفتن رفتار و حرکات حیوانات وحشی با استفاده از ردیاب

گونه‌های نادری از حیوانات در جنگل‌ها و صحراها زندگی می‌کنند. محققان و پژوهشگران برای حفظ این گونه‌ها باید رفتار و مسیرهای رفت‌وآمد آن‌ها را زیر نظر قرار دهند. استفاده از ردیاب زیرپوستی حیوانات چنین مواقعی بسیار پرکاربرد خواهد بود. استفاده از ردیاب حیوانات جلوی بسیاری از سوءاستفاده‌ها را خواهد گرفت و امنیت حیوانات اهلی و وحشی را تامین خواهد کرد.

ردیاب حیوانات چه ویژگی‌هایی دارد؛ امکانات و مشخصات ردیاب حیوانات

انواع ردیاب حیوانات ویژگی‌های خاصی دارند و امکانات مختلفی را در اختیار شما می‌گذارند:

  • ردیاب موقعیت مکانی دقیق حیوان را به شما نشان می‌دهد. به‌علاوه شما می‌توانید یک محدوده مجاز برای حیوان خود تعریف کنید. به‌محض این‌که حیوان از محدوده مشخص‌شده خارج شود، شما یک پیامک هشدار دریافت می‌کنید و اقدامات لازم را انجام می‌دهید.
  • ردیاب حیوانات به سرورهای پشتیبانی و حافظه داخلی مجهز است. بنابراین اطلاعات تا 6 ماه داخل آن ذخیره می‌شوند و قابل دسترسی هستند.
  • ردیاب حیوانات در برابر بخار، آب، رطوبت، گرد و غبار و ضربه مقاوم است. بنابراین نگرانی‌ بابت از کار افتادن آن در گرما، سرما، باران و برف وجود ندارد.
  • شما با استفاده از ردیاب می‌توانید صداهای محل قرارگیری حیوان را بشنوید و در صورت بروز خطر خیلی زود اقدام کنید.

بنابراین با خرید و نصب ردیاب حیوانات می‌توانید با خیال آسوده سر کار بروید و به فعالیت‌های روزمره رسیدگی کنید. شما از راه دور با استفاده از برنامه ردیاب حیوانات، سگ یا گربه خود را زیر نظر می‌گیرید و در صورت وجود خطر یا احتمال گم شدن، خیلی زود وارد عمل می‌شوید.

خرید جدیدترین و مجهزترین ردیاب حیوانات از سایت جی‌پی‌اس خودرو

حیوانات خانگی برای صاحبان خود بسیار باارزش هستند. اما صاحبان آن‌ها گاهی مجبور هستند این حیوانات را در خانه، باغ، مزرعه یا حیاط تنها بگذارند و به کارهای روزمره رسیدگی کنند. این حیوانات گاهی به دلایل مختلف گم می‌شوند یا به سرقت می‌روند.

خرید یک جی‌پی‌اس جدید و مجهز می‌تواند جلوی گم شدن حیوانات را تا حد خیلی زیادی بگیرد. به محض این‌که حیوان از محدوده مجاز خارج شود، صاحب حیوان باخبر می‌شود و اقدامات لازم برای پیدا کردن او را شروع می‌کند.

ردیاب‌ها امکانات مختلفی مثل شنود صدا، مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار و نگهداری شارژ تا چند روز را دارند و بیشتر از آن‌چه فکر کنید برای کنترل و نگهداری حیوانات مفید هستند. شما می‌توانید در سایت جی‌پی‌اس خودرو به نشانی gpskhodro.com با انواع ردیاب حیوانات آشنا شوید و بهترین ردیاب را برای حیوان خانگی خود سفارش دهید.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها