2109
معرفی محبوب ترین ویلاهای شمال برای اجاره

معرفی محبوب ترین ویلاهای شمال برای اجاره

1400/11/13 بازدید639

لذت سفر به شمال با اجاره ویلاهای لوکس و استخردار و ویلاهای محبوب شمال بسیار زیاد است. از گذشته تاکنون مناطق شمالی کشور یکی از مناطق پرطرف‌دار برای گشت‌وگذار و تفریح به شمار می‌رفته و بسیاری از خانواده‌ها با یافتن کوتاه‌ترین فرصت کوله‌بار خود را به مقصد شمال کشور جمع می‌کردند تا پس از استفاده از طبیعت زیبای جاده‌ای پر پیچ‌وخم چالوس و هراز به نقاط شمالی کشور برسند.

 همگی به‌خاطر داریم که پدران و بزرگان خانواده‌ها برای سفر به شمال به طور معمول ساعاتی ابتدایی روز را برای حرکت انتخاب می‌کردند که علاوه بر ایستادن در کنار مناطق زیبا و دیدنی جاده‌ها و صرف صبحانه و ناهار در رستوران‌ها و کافه‌های جذاب در ساعات مناسبی به مقصد برسند تا برای تهیه اقامتگاه مناسب و  اجاره ویلا یا اجاره ویلا جنگلی برای خانواده خود و دوستان دچار مشکل نشوند.

در ایام گذشته برای سکونت در شهرهای شمالی افرادی که از سطح درآمدی و بودجه بالاتری برخوردار بودند با مراجعه به هتل‌ها اقدام به اجاره اتاق یا سوئیت می‌کردند که البته قیمت آنها با امکان دید منظره ساحل و دریا متفاوت بود و در بیشتر مواقع هزینه بالایی را برای مسافران در برداشت.

اقامت در سفر شمال

اما برخی دیگر که از سطح بودجه و درآمدی پایین‌تری بودند در پلاژها یا برای اجاره کلبه جنگلی و ساحلی اقدام به اجاره اقامتگاه می‌کردند که در بیشتر مواقع برای به دلیل شلوغی و عدم رعایت نظافت صحیح و آرامش برای همه افراد مناسب نبود و اجاره ویلا گزینه بسیار بهتری می‌توانست باشد.

در چنین شرایطی برخی نیز که به دلیل محدودیت‌های خاص و قیمت بالا در هتل‌ها و عدم امنیت در پلاژها و کلبه‌ها علاقه‌ای به اقامت در آنها را نداشتند مجبور بودند تا در ورودی‌های شهر به پلاکارد به دستان اعتماد کنند و همراه آنها به ویلاهای اجاره‌ای مراجعه کنند و پس از بازدیدهای پی‌درپی شاید محلی را برای اقامت خود پیدا می‌کردند که در بسیاری از مواقع متناسب با خواسته و نیاز آنها نبود.

در چنین شرایطی با ارزیابی نیاز مسافران و گردشگران به تهیه اقامتگاه مناسب، امن و آرام وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به حوزه اجاره و رزرو اقامتگاه‌های مطلوب وارد شدند تا اقشار مختلف جامعه بدون دغدغه تهیه اقامتگاه مطلوب برای خود و خانواده سفری جذاب و فرح‌بخش را آغاز کنند.

اجاره ویلا شمال

در حال حاضر مسافرانی که علاقه‌مند به برخورداری از فضایی اختصاصی در کنار ساحل زیبای دریای خزر به همراه خانواده و دوستان خود هستند نیز این امکان را یافته‌اند که با استفاده از وب‌سایت و پلتفرم‌های مختلف به مشاهده تصاویر واقعی از ویلاهای ساحلی، جنگلی و حتی استخردار بپردازند و پس از تطبیق آن با خواسته‌های خود اقدام به  اجاره ویلا شمال کرده و طلوع و غروب زیبای ساحل را از ویلای خود مشاهده کنند و خاطراتی زیبا و به‌یادماندنی را برای خود، خانواده و دوستان به ثبت برسانند.

اما با توجه به سلیقه متفاوت مسافران و گردشگران امکان اجاره ویلا در عروس شهرهای ایران نیز فراهم شده و علاقه‌مندان به طبیعت زیبا و فرح‌بخش رامسر نیز می‌توانند با جستجوی ساده بهراحتی به مشاهده ویلاهای اجاره‌ای زیبا در رامسر پرداخته و با تصور خود در آن قبل از سفر اقدام به اجاره ویلا بپردازند و پس از رسیدن به مقصد با استقرار در اقامتگاه خود ضمن استفاده از استخر با منظره جنگل حس و حال سفری لوکس و به‌یادماندنی را داشته باشند.

درحالی‌که برخی از ویلاهای اجاره‌ای ساحلی و استخردار ممکن است از شهر فاصله داشته باشد فعالان در اجاره ویلا شما در فضای مجازی این امکان را ایجاد کرده‌اند که گردشگران به مقایسه ویلاهای موجود بپردازند. در اینجا تعدادی از ویلاهای محبوب شمال ایران را برای شما برشمرده و آنها را شرح می‌دهیم

ویلا گیلک

ویلا گیلک در گیلان واقع شده است، این ویلا در امتداد سواحل جنوبی دریای خزر واقع شده و رطوبت و بارندگی شدید از ویژگی‌های بارز آن محسوب می‌شود.

در این منطقه روند گسترش بر اساس اولویت های اقلیمی و از جنوب، شرق، غرب و سپس در ارتفاع است. مجموعه این عوامل در کنار عامل برون‌گرایی منجر به خلق معماری منحصر به فردی شده است که می‌توان آن را دلیل اصلی شکل‌گیری این ویلای مدرن دانست. به طور کلی ویلا با سقف شیب‌دار از ویژگی‌های خاص معماری این منطقه است.

در این معماری مرز مشخصی بین داخل و خارج وجود ندارد و فضاهای نیمه باز و لایه های شفاف خانه فضای داخل و خارج را با هم ترکیب می‌کنند. شفافیت و نیمه‌باز بودن لایه‌های بیرونی ساختمان، تاثیر شرایط جوی مانند آفتاب، باد، باران و ... و همچنین تابستان و زمستان بر زندگی ساکنان و ارتباط هر چه بیشتر آنها با طبیعت با اجاره ویلا شمال به راحتی می‌توانید از این ویلا بهره برده و از اقامت در آن لذت ببرید.

 

 

 

 

ارسال نظر شما

login captcha

عزیزان. خیلی مراقب باشید! ۹۹ درصد از املاک مازندران بدون سند یا سند مشکل دار و یا اوقافی هستند و املاک ازین موضوع سواستفاده میکنند و خریدارهای از همه جا بی خبر درگیر مشکلات میشوند. واقعا ارزش خرید ندارند!

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

5 روز پیش
|
8618 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

4 روز پیش
|
6333 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

1 هفته پیش
|
5351 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
8415 بازدید