2109
دوره حرفه ای آموزش ارز دیجیتال

دوره حرفه ای آموزش ارز دیجیتال

1400/10/14 بازدید667

نوپایی و ماهیت بازار ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین باعث شده تا همواره نیاز به یک راهنمای کامل برای کاربرانی که قصد کسب سود از این بازار را دارند، حس شود؛ راهنمایی کامل برای علاقمندان و تازه‌کارانی که شاید تا به حال اسم بیت‌کوین را هم نشنیده باشند و یا افرادی که قصد ورود قدرتمند به این بازار جذاب و نامحدود را دارند. بارها دیده شده که افراد به صورت احساسی و صرفا با توصیه دوستانشان وارد حوزه ماینینگ یا تریدینگ شده‌اند و متاسفانه دچار ضرر‌های زیادی گردیده­اند.

از زمان راه‌اندازی بهترین سایت ارزدیجیتال یعنی مدرسان پیشتاز، تلاش ما بر این بوده است که با انتشار مطالب کاربردی و اطلاع‌ رسانی‌های سریع، اطلاعات مخاطبانمان را بروز نگه داریم و از ضررهای ایشان جلوگیری نماییم، اما همواره خلاء یک دوره آموزشی مدرن در بین خدمات ما احساس می‌شد.

از ویژگی‌های خاص و بارز این دوره آموزش ارز دیجیتال، تکالیف متعدد در تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال و انجام تریدها در بازار می باشد که عملا شرایطی را مهیا می‌کند تا شما دانش خود را به چالش بکشید تا اطلاعات خوبی را کسب کنید و در بازار واقعی، مهارت خود را افزایش دهید. ما گذراندن این دوره را به تمام فعالان حوزه ارزهای دیجیتال توصیه می‌کنیم و امیدواریم پس از گذراندن این دوره آموزشی، تجربه شیرین‌تری در ماینینگ و تریدینگ ارزهای دیجیتال برای شما رقم بزنیم.

 

 

چرا باید دوره آموزش ارز دیجیتال را شروع کنیم؟

احتمالاً شما هم نسبت به ارزهای دیجیتال دو دل هستید که آیا می‌توان به آن اعتماد کرد یا نه؟ اگر به یاد داشته باشید، زمانی که اینترنت وارد دنیای واقعی شد، هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که یک شبکه جهانی بتواند توانایی انجام هر کاری را داشته باشد. هیچ‌کس نمی‌دانست که می‌تواند با تلفن همراهش به سرتاسر جهان سفر کند و همه مکان‌های دیدنی را مشاهده کند.

بنابراین ارزهای دیجیتال نیز آهسته آهسته جای خود را در دنیای واقعی ما باز می‌کنند و همه ما از آنها استفاده خواهیم کرد. چرا که اصلاً کار سختی نیست تا بخواهید بیت کوین خود را از جایی به‌ جای دیگر منتقل کنید.

اما امکان دارد که برای شما یک سوال اساسی و مهمی پیش بیاید که درادامه آن­را بررسی می­کنیم.

 

دوره آموزش ارزهای دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

  • برای کسانی که تمایل دارند در هر کجای دنیا که هستند، درآمد دلاری داشته باشند.
  • برای کسانی که سال‌ها در دانشگاه درس خوانده‌اند و هنوز یک منبع درآمد کافی ندارند.
  • برای افرادی که هیچ شناخت و پیش زمینه‌ای از ارزهای دیجیتال ندارند اما انگیزه دارند که متخصص این بازار شوند و سودهای بزرگ بسازند.
  • برای افرادی که قصد متخصص‌ شدن در حوزه‌ی تریدینگ (Trading) و تحلیل تکنیکال (Technical Analysis) را دارند.
  • برای افرادی که قصد متخصص ‌شدن در حوزه‌ی ماینینگ (استخراج ارز دیجیتال) را دارند.
  • برای کسانی که تازه وارد حوزه‌ رمزارزها شده‌اند اما هنوز راه و روش درست فعالیت و کسب سود از آن را یاد نگرفته‌اند.
  • برای کسانی که می‌خواهند از صرافی‌ ایرانی به سمت صرافی‌ خارجی ارز دیجیتال مثل بایننس مهاجرت کنند.
  • برای تریدرهایی که بارها و بارها در بازار شکست خورده‌اند و نیاز به یک آموزش حرفه‌ای دارند.
  • برای افرادی که می‌خواهند در خانه بنشینند و کسب درآمد کنند.
  • برای جوانانی که با سرمایه‌ی بسیار اندک، قصد ساختن آینده‌ای بزرگ دارند.

 

برترین سایت ارز دیجیتال

سایت­های آموزشی بسیاری وجود دارند که در زمینه آموزش برنامه نویسی و آموزش ارز دیجیتال فعالیت می­کنند. اما ما در این بخش قصد داریم تا شما را با بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال آشنا کنیم.

بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال یعنی وب سایت موسسه مدرسان پیشتاز، یک از موفق ترین موسسه­های حال حاضر کشور است که در زمینه اموزش ارز دجیتال فعالیت می­کند و شما می توانید با مراجعه به این سایت، از آموزش­های آن برخوردار شوید.

از سوی دیگر، دوره­های آموزشی ارز دیجیتال توسط دکتر سامان کریمی شاد برگزار می شوند که دارای مدرک دکتری در این زمینه هستند.

آموزش برنامه نویسی برای تمام افراد

چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟ از کجا باید شروع کنیم و چطور باید برنامه نویسی رو یاد بگیریم؟ این­ها سوال هایی هستند که دانشجویان کامپیوتر و یا کسانی که به برنامه نویسی علاقه مند شده اند، زیاد از خود می­پرسند. ما در این مقاله قصد داریم به زبان ساده به تمام سوال­های شما برای شروع برنامه نویسی جواب دهیم. این پست برای کسانی که می­خواهند تازه وارد دنیای برنامه نویسی شوند، بسیار مفید خواهد بود، بنابراین اگر شما یک برنامه نویس هستید و میخواهید حرفه­ای تر شوید، پیشنهاد می­کنیم این پست را تا آخر مطالعه فرمایید.

 

انتخاب حوزه برنامه نویسی

یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها برای برنامه نویسان، انتخاب حوزه تخصصی است. زیرا هیچ توسعه دهنده ای دوست ندارد تنها به یک حوزه خاص محدود شود. آن‌ها دوست دارند بتوانند به صورت همزمان به طراحی وب، اپلیکیشن‌های موبایل و حتی نرم افزارهای تحت دسکتاپ بپردازند. اما برای کسانی که قصد دارند برای اولین بار کدنویسی را یاد بگیرند و تجربه کنند، این تصور خطرناک است.

زیرا هر کدام از این زمینه‌ها، پیش نیازها و مسیرهای آموزشی متفاوتی دارند. بنابراین بهترین راه برای آموزش برنامه نویسی، انتخاب یکی از حوزه‌ها به عنوان حوزه تخصصی ما است. سپس بعد از اینکه در یکی از این زمینه‌ها تبدیل به توسعه دهنده­ای با تجربه شدید، می‌توانید به یادگیری حوزه‌های دیگر بپردازید. زیرا در این صورت، یادگیری سایر دوره‌ها برای شما آسان‌تر خواهد شد. برخی از رایج ‌ترین حوزه‌های کدنویسی در ایران عبارتند از:

  • برنامه نویسی وب
  • برنامه نویسی اندروید
  • برنامه نویسی ios
  • برنامه نویسی دسکتاپ
  • برنامه نویسی ماشین
  • و…

 

مسیر آموزش برنامه نویسی

برای آموزش برنامه نویسی بهتر است قبل از هر چیز، چشم انداری صحیح از مسیر پیش روی خود داشته باشیم. زمانی که نسبت به مسیر پیش روی خود آگاه باشید، دقیقا می‌دانید که از کجا باید شروع و برای رسیدن به مقصد به کدام سمت باید حرکت کنید. در ادامه این مطلب گام به گام در مسیر انتخاب و یادگیری یک زبان، بر اساس اهداف و موقعیت شما حرکت خواهیم کرد. این گام‌ها عبارتند از:

  • گام اول : آشنایی ابتدایی با مفاهیم
  • گام دوم : آگاهی از مسیر پیش رو
  • گام سوم : شناخت حوزه‌های برنامه نویسی
  • گام چهارم : انتخاب زبان برنامه نویسی
  • گام پنجم : آشنایی با شیوه‌های مختلف کدنویسی
  • گام ششم : شناخت پیش نیازهای زبان
  • گام هفتم : شروع آموزش برنامه نویسی و پیش به سوی متخصص شدن

آموزش زبان برنامه نویسی پایتون

مگر می‌شود در این ماجراجویی به دنیای بی انتهای برنامه نویسان وارد شد و به زبان برنامه نویسی پایتون برخورد نکرد؟ زبان پایتون، بسیار دوست داشتنی است و یکی از بهترین همراهان ما در دنیای برنامه نویسی خواهد بود. اگر بخواهید به اولین و مهمترین ویژگی این زبان اشاره کنید، قطعا به سادگی و آسانی آن اشاره خواهید کرد که به همین دلیل پایتون به یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب کسانی تبدیل شده است که قصد دارند برای اولین بار برنامه نویسی کنند.

پایتون را خیلی سریع می‌توانید یاد بگیرید و به سرعت کدنویسی را با آن شروع کنید. اما اشتباه نکنید، سادگی پایتون به معنای ضعیف بودن آن نیست بلکه پایتون یک زبان سطح بالا است که از شی گرایی و برنامه نویسی ساختار یافته به طور کامل پشتیبانی می‌کند. همچنین از پایتون به عنوان یکی از بهترین زبان‌های برنامه نویسی هک یاد می‌شود و برای آن فرقی نمی‌کند که هدف شما از آن ایجاد وب اپلیکیشن و برنامه نویسی دسکتاپ است و یا مدیریت سرورهای شبکه و یا حتی توسعه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، این زبان به بهترین نحو از عهده تمام آن‌ها بر خواهد آمد.

همچنین در حال حاضر پایتون در شرکت‌ها و سازمان‌های معتبری مانند گوگل، یاهو، یوتیوب، آی بی ام بسیار پر استفاده است که با این اوصاف یادگیری، پایتون نه تنها به سکوی پرتابی برای شما به دنیای برنامه‌نویسی تبدیل می‌شود بلکه می‌تواند شما را تا رسیدن به موقعیت‌های شغلی در معتبرین شرکت‌های داخلی و خارجی نیز یاری کند.

 

مدت زمان یادگیری برنامه نویسی چقدر است؟

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم، میتوانیم بگوییم که زمان خاصی برای حرفه ای شدن در تخصصی مثل برنامه نویسی وجود ندارد. نمی‌توان گفت که مثلا اگر شما الان کدنویسی را شروع کنید، دقیقا در انقدر ماه و فلان قدر روز و چند ساعت دیگر به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل می‌شوید. زیرا مدت زمان یادگیری برنامه نویسی و سرعت حرفه ای شدن در هرکاری کاملا به شما و شرایط شما بستگی دارد. شما میتوانید در 3 ماه در یک زبان برنامه نویسی حرفه ای شوید و یا میتوانید همین کار را در 3 سال انجام دهید. سرعت طی کردن این مسیر کاملا دست شماست.

ممکن است شخصی زمان آزاد زیادی داشته باشد و بتواند روزانه 8 ساعت مفید برای یادگیری و تمرین برنامه نویسی وقت بگذارد. از آن طرف شخص دیگری باشد که دانشجو یا شاغل است و روزانه 4 ساعت میتواند یادگیری و تمرین مفید داشته باشد. طبیعی است که نفر اول، زودتر به هدفی که دارد میرسد و زودتر میتواند مسیر تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه­ای را طی کند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
15126 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
12799 بازدید

خورشید زندگی روزت مبارک!

نوشته

3 روز پیش
|
3550 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

2 هفته پیش
|
12173 بازدید