2109
روچی، از خانم‌های خانه‌دار خیاط میسازد!

روچی، از خانم‌های خانه‌دار خیاط میسازد!

1400/08/19 بازدید1852

آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کردید که چگونه می‌توان به‌عنوان یک خانم خانه‌دار، در خانه بمانید و کسب درآمد کنید؟ شاید به نظر شما این کار سخت و غیرممکن باشد؛ اما باید گفت که این کار چندان هم سخت نیست ... فقط کافی است که کمی خلاقیت را چاشنی کار کنید و با ابتکارات خود، کسب درآمد خودتان را شروع کنید.

البته برای کسب درآمد در خانه روش‌های مختلفی وجود دارد؛ اما خیاطی بهترین، آسان‌ترین و شیرین‌ترین روش برای استفاده از وقت‌های هدررفته در طول روز است. به عبارت دیگر با یادگیری چند نکته درباره خیاطی و همراه کردن آن با خلاقیت‌های خود می‌توانید به‌راحتی در خانه بنشینید، به امور منزل برسید، در کنار بچه ها و خانواده باشید و در کنار آن، کسب درآمد کنید.

با توجه به اینکه این روزها همه ما حساسیت‌های بی‌شماری نسبت به بیماری کرونا داریم، ماندن در خانه، عاقلانه ترین کار است. روچی به شما کمک می‌کند که با یادگرفتن چند آموزه کلی و مهارت‌های خیاطی، یک کار جذاب را برای خود آغاز کنید. مجله مد و فشن روچی پر از ایده‌های ناب و جذاب در زمینه خیاطی و دوخت و دوز است تا مهارت‌های خو را بیشتر کنید. همچنین ما به شما آموزش می‌دهیم که با هزینه‌های بسیار محدود،  کسب‌وکارهای پردرآمدی برای خود راه‌اندازی کنید و از استقلال مالی لذت ببرید. در ادامه چند نمونه از ایده‌های ناب خیاطی برای کسب درآمد را بررسی می‌کنیم

  1. کیف پارچه‌ای بدوزید!

 

 

 

یکی از روش‌های بسیار آسان برای کسب درآمد در خانه  و از راه آموزش‌های خیاطی، دوخت کیف‌های پارچه‌ای است. فقط کافی است که به صفحات مختلف وب سری بزنید و با جستجو در آن‌ها، الگو دوخت کیف پارچه‌ای را یاد بگیرید. همچنین برای فروش محصولاتی تولیدی خود، نیاز به یک بازار فروش دارید. باکمی تلاش و حضور صبورانه در شبکه‌های اجتماعی به‌سرعت می‌توانید مشتریان خود را پیدا کنید.

البته به‌جز آموزش، دوخت کیف و پیدا کردن مشتری، نیاز به پارچه‌هایی با قیمت بسیار مناسب دارید. یکی از روش‌های مقرون‌به‌صرفه برای این کار، خرید پارچه‌های جذاب و رنگارنگ به‌صورت عمده از روچی است.

در حال حاضر خرید عمده پارچه از فروشگاه‌های فیزیکی کمی سخت است. علاوه بر آن، باید زدگی‌ها و نواقص موجود در پارچه‌ها را به جان بخرید. اما مجموعه روچی به شما کمک میگند که بی‌نهایت پارچه با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را در ابعاد کم و درعین‌حال با قیمت عمده دریافت کنید.

بنابراین می‌توانید با خیال آسوده پیف پارچه‌ای با طرح‌ها، رنگ‌ها و متریال پارچه‌های مختلف بدوزید و تمامی مشتریان جدیدی خود را بیش‌ازپیش جذب کنید.

 

 

  1. سفارشی دوزی کنید

همه ما به‌نوعی دوست داریم که لباس‌هایی کاملا خاص و منحصربه‌فرد بپوشیم. بنابراین می‌توان از همین خصوصیت برای کسب درآمد استفاده کرد.

 

 برای این کار بهتر است ابتدا کمی با اصول اولیه خیاطی آشنا شوید. پیشنهاد روچی به شما این است که یکی از روش‌های الگو کشی خیاطی مانند روش مولر، متریک و یا گرلاوین را یاد بگیرید.

 

بعدازآن می‌توانید به‌عنوان یک خیاط خانگی، کار را آغاز کنید. البته در این شرایط مشتری‌های کمی به شما اعتماد می‌کنند و علت این مسئله نیز ناآشنایی شما با بسیاری از مدل‌های دوخت و دوز و الگوهای روز لباس است.

 

به همین دلیل با استفاده از الگوی خیاطی آماده که در طرح‌های جدید و به‌روز تهیه می‌شوند، می‌توانید گام‌های بلندتری برای رسیدن به کسب درآمد و جذب مشتری بردارید. همچنین سرعت آماده کردن لباس‌ها نیز تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند و درنتیجه رضایت مشتریان را بیشتر جلب خواهید کرد.

 

 

  1. سرویس آشپزخانه بدوزید

مردم دوست دارند که برای خرید ملزومات پارچه‌ای موردنیاز در آشپزخانه، بالاترین کیفیت را در کنار قیمت بسیار مناسب دریافت کنند.

 

 بنابراین شما هم می‌توانید از این فرصت خوب استفاده کنید  و با یادگیری اصول کلی کار با چرخ‌خیاطی و نکات تمیزدوزی پارچه‌ها، کسب‌وکار خانگی خود را آغاز کنید.

 

در این میان برای خرید لوازم خیاطی مانند پارچه نخی، نوار اریب، تورهای سفید  ورنگی، اسفنج و یا نوارهای تزیینی دیگر، نیاز به خرید این موارد با قیمت بسیار مناسب دارید. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این ایست که به دنبال فروشگاهی باشید که تمامی این ملزومات خیاطی را با قیمت مناسب و عمده در اختیار شما قرار دهد. در این صورت در کنار لذت بدن از کسب درآمد، هزینه‌های بسیار محدودی برای تولید صرف خواهید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

  1. دوخت روکش مبلمان

 

در حال حاضر همه دوست دارند که با دقت تمام از وسایل خانه محافظت کنند و از آسیب وارد شدن به آن‌ها جلوگیری می‌کنند. یکی از وسایل گران‌قیمتی که در خانه همه ما یافت می‌شود، انواع مبلمان هستند. بنابراین برای نگهداری بهتر از آن‌ها نیاز به روکش مبلمان مناسب داریم.

 

تهیه روکش مبلمان در شکل‌ها و سبک‌های مختلف، می‌تواند ایده جذابی برای کسب درامد در خانه  و برای یک خانم خانه‌دار باشد. همچنین برای تهیه ملزومات کار مانند پارچه مناسب روکش مبلمان، نیاز به خرید این موارد باقیمت بسیار مناسب و عمده دارید. بنابراین به دنبال بهترین فروشگاه باشید که انواع پارچه‌های مناسب کاور مبلمان را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت مرغوب در اختیار شما قرار دهد.

 

همچنین برای شروع کار، ابتدا اصول دوخت کاور مبلمان را آموزش ببینید. خوشبختانه با یک جستجوی ساده در محیط گسترده وب می‌توانید طرح‌های مختلف برای برش کاور مبلمان را یاد بگیرید و کار خود را آغاز کنید.

 

 

  1. چهل تکه‌دوزی کنید

 

جذابیت هنر چهل تکه‌دوزی بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. این کار نیاز به مهارت، صبر و حوصله و خلاقیت زیادی دارد. اگر خودتان را دارای این خصوصیات میدانید، هرچه زودتر دست‌به‌کار شوید و هنر چهل تکه‌دوزی را یاد بگیرید و از آن به‌عنوان بک منبع درآمد عالی، کسب پول کنید.

 

خوشبختانه مردم اقبال خوبی به این هنر نشان می‌دهند و با ارئه یک تکه‌دوزی تمیز و منظم می‌توانید، درآمد خوبی کسی کنید. همچنین حوزه کاری چهل تکه‌دوزی محدود به چند نمونه نیست. از این هنر می‌توان برای دوخت ملزومات پارچه‌ای جهیزیه، کوسن، روتختی و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد. بنابراین با یادگیری این هنر دست شما برای کار کاملا باز خواهد بود.

 

تنها چیزی که در این میان به آن نیاز دارید، خلاقیت، صبر و آموزش است. همچنین باید پارچه‌های نخی مناسب چهل تکه‌دوزی را با قیمت مناسب و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و زیبا تهیه کنید. به همین دلیل بهتر است برای خرید پارچه به فروشگاهی بروید که طیف گسترده‌ای از انواع پارچه را در طرح، رنگ و متربال مختلف در اختیار شما قرار دهد و تصمیم‌گیری را برای شما آسان نماید.

 

 

جمع بندی

موارد ذکرشده تنها بخش کوچکی از راهکارهای مناسب برای کسب درآمد یک خانم خانه‌دار محسوب می‌شود. مطمئنا باکمی خلاقیت می‌توانید راه‌های بیشتری برای کسب درآمد از خیاطی پیدا کنید.

علاوه بر آن، تمامی این روش‌ها فقط نیاز به یادگیری بسیار محدود خیاطی و کار با چرخ‌خیاطی را دارد. بنابراین اگر شما به‌خوبی روش‌های برش و دوخت را میدانید، شرایط بسیار مطلوب‌تری برای شروع یک حرفه خانگی دارید. البته در کنار یادگیری خیاطی، خلاقیت و جذب مشتری، سعی کنید که هزینه‌های ابتدایی برای تولید محصولات خانگی خود را تا حد امکان کاهش دهید.

فروشگاه آنلاین روچی به همراه تیم مجرب و بزرگ خود، انواع پارچه، الگوی آماده خیاطی، ابزارهای خیاطی مانند نوارهای تزیینی، دکمه، قیچی و.. را با قیمت‌های بسیار مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد تا کسب‌وکاری خانگی، مقرون‌به‌صرفه و با سودهای عالی برای خودتان آغاز کنید.

کسب درآمد در خانه کار سختی نیست. همه‌چیز برای تغییر، بزرگ شدن و کسب درآمد آماده است. از خیاطی لذت ببرید!

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها