2109
سرماخوردگی و کووید19 چه علائمی دارند؟

سرماخوردگی و کووید19 چه علائمی دارند؟

1400/07/15 بازدید684

نوع دلتا علائم بسیاری شبیه به سرماخوردگی در کودکان ایجاد می‌کند. ویروس‌های سرماخوردگی معمولی و COVID-19 هر دو زمانی پخش می‌شوند که کودکان در تماس نزدیک با فرد آلوده هستند. آبریزش بینی و خارش گلو، علائم اولیه هم COVID-19 و هم سرماخوردگی می تواند شامل خستگی و از دست دادن اشتها باشد.

 

چگونه والدین می‌توانند علائم سرماخوردگی را کنترل کنند؟

وقتی همه‌گیری برای اولین بار آغاز شد اکثر ما بچه هایمان را در خانه نگه می‌داشتیم تا از دیگران دور باشند و به کووید 19 دچار نشوند. در اینجا نحوه مدیریت علائم سرماخوردگی فرزندتان آورده شده است.

چگونه تست کرونا بدهیم؟

ابتدا می‌توانید فرزند خود را برای آزمایش نزد پزشک متخصص اطفال ببرید. اگر نمی‌توانید با پزشک متخصص کودکان صحبت کنید ممکن است به بررسی آزمایش  در خانه بپردازید که می توانید تست را از داروخانه خود خریداری کنید. این‌ها راحت و مفید هستند و در عرض چند دقیقه نتیجه می‌دهند. اگر آزمایش آنتی ژن در خانه مثبت شود باید به مدرسه، مهد کودک یا هر کسی که با او در تماس بوده است اطلاع دهید.

نتیجه‌گیری:

قبل از همه گیری لازم نبود که فرزند خود را برای هر ویروسی مانند سرماخوردگی آزمایش کنید یا در صورت بیماری او را به مدت 10 روز قرنطینه کنید. اما همه چیز در حال حاضر متفاوت است. اگر کودک شما علائم شدیدی مانند تنگی نفس، تب طولانی، علائم کم آبی بدن یا بی حالی شدید دارد لطفاً به اورژانس پزشکی مراجعه کنید.

 

منبع: www.verywellfamily.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16443 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11611 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
4096 بازدید