2109
رضایتمندی مادران ایرانی از پلتفرم آپارات کودک و انیمیشن های آن

رضایتمندی مادران ایرانی از پلتفرم آپارات کودک و انیمیشن های آن

1400/05/20 بازدید492

دوران قبل از همه گیری اینترنت و به وجود آمدن پلتفرم های پخش فیلم و کارتون را به خاطر دارید؟ در آن زمان کودکان مجبور بودند ساعت ها صبر کنند تا برنامه کودک مورد علاقه شان از تلویزیون پخش شود. البته گاهی اوقات پیش می آمد که یا به دلیل انجام ندادن تکالیف و یا آمدن خاله و دایی به خانه شان، موفق به دیدن کارتون محبوبشان نمی شدند. امروزه پیشرفت تکنولوژی علاوه بر مزیت های فراوانی که در آسان تر کردن کار ها برای انسان داشته، بیشتر به کودکان و نوجوانان خدمت رسانی می کند. چون آن ها به جای منتظر ماندن ، معمولا از طریق وب سایت ها و پلتفرم ها انیمیشن و کارتون مورد علاقه شان را تماشا می کنند.

 

آپارات کیدز، از پلتفرم های پخش کارتون و انیمیشن های جذاب با سبک های مختلف است که دقیقا برای رفع دغدغه خانواده های ایرانی و به خصوص مادران به وجود آمد.

طبق گزارشات به دست آمده، خانواده ها معمولا نگران این هستند که فرزندشان در فضای مجازی چه نوع محتوایی را می بیند؟ آیا فیلم ها و سریال های مخصوص کودکان با عرف جامعه همسو هستند؟ «آپارات کودک» با تغییرات گسترده وارد تولید و تامین محتوای مخصوص این رده سنی شد.

بعد از تحقیق و بررسی و یافتن نیاز کودکان و خانواده‌ ها برای استفاده از محصولات سرگرم کننده و امن، «آپارات کودک» به عنوان یک پلتفرم نمایش خانگی در حوزه کودکان سعی می کند نیاز های اصلی کودکان را در زمینه سرگرمی و آموزش با نمایش آثار سالم و استاندارد با دوبله اختصاصی و زیرنویس مناسب رفع کرده و آن ها را در اختیار خانواده‌ ها و فرزندانشان بگذارد.

از ویژگی های مهم آپارات کودک این است که مخاطبین می توانند به دو صورت رایگان و با اشتراک از محتوای این پلتفرم استفاده کنند. تولید محتوای اختصاصی از دیگر برنامه ریزی‌ های آپارات کیدز است که با توجه به نیاز مخاطب نسبت به محصولات بومی در حال انجام بوده و در اختیار مخاطبان این پلتفرم قرار می‌گیرد. البته این وب سایت ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

کارتون و انیمیشن های جهان را با کیفیت بالا ببینید!

خیالتان راحت باشد! همه کارتون و انیمیشن های موجود در آپارات کیدز از نظر صدا و تصویر کیفیت بالایی دارند. به علاوه، اکثر برنامه های موجود در این وب سایت چند نوع دوبله متفاوت و متناسب با سلیقه های مختلف مخاطبان دارند. در حقیقت، چیزی که آپارات کیدز را از بقیه پلتفرم ها متمایز کرده؛ وجود بهترین کارتون ها و انیمیشن های جهان همراه با بالاترین کیفیت تصویر، صدا و دوبله است. همچنین با وجود دسته بندی های مختلف با توجه به ژانر هر فیلم مثلا دسته بندی کارتون ابر قهرمانی، والدین و بچه ها به راحتی می توانند فیلم و انیمیشن با سبک مورد علاقه شان را به راحتی و بدون اتلاف وقت پیدا کرده و آن را تماشا کنند.

کارتون و انیمیشن های هیجان انگیز را با آپارات کیدز دانلود کنید!

در وب سایت آپارات این امکان برای کاربران وجود دارد که به دو صورت رایگان و یا پولی ( با خرید اشتراک یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه) از بهترین برنامه های مخصوص کودک و نوجوان استفاده کنند. البته باید گفت که کاربران با خرید اشتراک به تعداد بیشتری از برنامه ها و انیمیشن ها دسترسی خواهند داشت. همچنین این وبسایت معمولا تخفیف های شگفت انگیزی را برای مخاطبان خود در نظر می گیرد. پس همیشه کاربرانی که به طور دائم از آپارات کودک استفاده می کنند، این امکان را دارند که اشتراک آپارات کیدز را همراه با تخفیف های به صرفه خریداری کنند. اگر اشتراک این وب سایت را بخرید، در هر ساعتی از شبانه روز امکان مشاهده انیمیشن ها را به صورت آنلاین خواهید داشت. در ضمن نگران حجم بسته اینترنتی هم نباشید! چون مصرف اینترنت در زمان استفاده از آپارات کیدز به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

امکان دانلود درون برنامه ای کارتون و انیمیشن های محبوب

یکی دیگر از ویژگی های جالب آپارات کودک، امکان دانلود درون برنامه ای کارتون و یا انیمیشن های موجود در وب سایت است. یعنی نیاز نیست موقع تماشای برنامه ها حتما اینترنتتان روشن باشد و کاربر می تواند بهترین برنامه های مخصوص کودک و نوجوان را به صورت درون برنامه ای دانلود کرده و به صورت آفلاین آن ها را تماشا کند. البته فقط این نیست! شما همچنین می توانید از این طریق آرشیوی جذاب از بهترین کارتون ها و انیمیشن های جهان برای خودتان تهیه کنید. به علاوه کاربر در زمان استفاده از وب سایت آپارات کیدز امکان جستجوی پیشرفته درون برنامه ای را هم خواهد داشت. یعنی فقط کافیست نام انیمیشن ها و کارتون های مورد نظرتان را در قسمت سرچ نوشته تا در کوتاه ترین زمان ممکن آن را برای شما پیدا کند. انیمیشن هایی همچون؛ بچه رییس، باب اسفنجی، ماشا و میشا، هالک و انیمیشن ماجراجویی در پاریس.

انیمیشن و کارتون ها را همزمان در سه دستگاه ببینید!

آپارات کودک، یک دسته کامل از برنامه های بارگذاری شده در این وبسایت را به برنامه های آموزشی اختصاص داده که با تماشای آن ها کودکان می توانند یک زبان خاص، رنگ ها، شعر خوانی، قصه خوانی و غیره را بیاموزند. ذکر این نکته برای والدین به خصوص مادران ضروری است که اغلب برنامه های موجود در آپارات کودک حاوی مفاهیم اخلاقی مثبت هستند.

با این وجود قرار دادن این دسته از برنامه ها برای والدینی است که ترجیح می دهند فرزندان آن ها بیشتر وقت خود را صرف مشاهده برنامه های آموزشی کنند. البته امکان مشاهده این برنامه ها به طور همزمان از سه دستگاه (کامپیوتر، تلویزیون، گوشی یا تبلت) هم فراهم شده است. به همین دلیل والدین و یا مراقبان کودک به راحتی می توانند، محتوا هایی را که برای کودکان خود به نمایش میگذارند و یا کارتون ها و انیمیشن هایی را که کودکان خود، انتخاب کرده و قصد تماشای آن را دارند، دورادور زیر نظر بگیرند؛ که همین موضوع باعث بالا رفتن احساس رضایت مادران ایرانی از این پلتفرم شده است.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها