2109
چرا خرید گوشواره را ترجیح می دهیم؟

چرا خرید گوشواره را ترجیح می دهیم؟

1400/04/21 بازدید642

در این مطلب میخوایم به سوالات ضروری درباره خرید گوشواره پاسخ بدیم.

گوشواره یکی از جواهرات پرطرفدار در بین خانمهاست چون گوشواره تنها جواهریِ که وقتی به گوش آویخته میشه علاوه بر زیبایی خودش، به زیبایی صورت هم کمک میکنه. به همین دلیل خرید گوشواره و انتخاب طرح مناسب میتونه انتخاب هوشمندانه ای باشه. با تغییر بازار طلای سنتی و طرح های سفارشی هر چهره میتونه گوشواره مناسب خودش رو داشته باشه. طرح های متنوعی که برای گوشواره وجود داره میتونه در قیمت گوشواره انعطافی ایجاد کنه که هر کسی با هر میزان توان مالی بتونه خرید گوشواره رو در سبد خرید طلای خود داشته باشه. یکی از مزیت هایی که باعث میشه خرید گوشواره رو به دیگر جواهرات ترجیح بدیم امکان خرید گوشواره طرح با قیمت های متنوع است. یعنی وقتی انتخاب طرح گوشواره و انتخاب قیمت در خرید با خودمونه،چه انتخابی بهتر از این!

 

 

گوشواره ام چه جنسی داشته باشه؟

 

گوشواره طلا بهترین انتخابه. چرا؟ طلا یه سرمایه ی امن و قابل پیشرفته. به همین خاطر اگه هر چی بیشتر سعی کنیم که جنس این جواهر طلا باشه به نفعمونه. طلا مثل نقره، استیل و ... نیست که اگه روزی نخوایمش ارزشش خیلی پایین اومده باشه و ممکنه خیلی بیشتر از زمان خرید ارزشمند شده باشه.خرید گوشواره طلا طوریه که به ندرت پیش میاد که پوستی نسبت بهش حساسیت داشته باشه پس اگه در خرید گوشواره جنس طلا رو انتخاب کنید به سلامت پوستتون هم کمک کردین.

 

گوشواره طلا برای هدیه دادن مناسبه؟

طلا کادوییِ که میتونه هرکسی با هر سلیقه ای رو خوشحال کنه. پس اگه دارین با خودتون کلنجار میرین که چه هدیه ای بخرین که هم یه جواهر با ارزش باشه هم به صرفه باشه و هم طرح های متنوعی داشته باشه گوشواره طلا میتونه یه انتخاب هوشمندانه باشه. ضمنا خرید گوشواره طلا برای هر رده سنی مناسبه پس برای هدیه چشم روشنی نوزاد دختر هم میتونه مناسب باشه تا هر سنی که مدنظرتونه. خیلی وقتها گوشواره میتونه برای آقایون هم قابل استفاده باشه و امروزه میبینیم که اونها هم از تک گوشواره یا جفت استفاده می کنند. وقتی میخوایم برای کسی طلا کادو بگیریم معمولا باید خودش رو در جریان بزاریم چون باید به سایز طلا و سلیقه ش توجه کنیم اما گوشواره طلا تنها جواهریه که نیازی به این نداره که سایز مورد نظر رو بدونیم.

 

 

گوشواره طرح چیه؟

هر گوشواره طلایی طرحی داره اما خوب قبلا کسانی توی کارگاههای براساس سلیقه غالب بازار گوشواره های طلایی با طرح های محدود تولید می کردند. اما اخیرا با به وجود اومدن امکان طلای سفارشی خرید گوشواره طلا با طرح های متنوع و بسیار جذاب قابل ساخته. مشتریان خرید گوشواره دیگه محدودیتی در سفارش گوشواره مورد سلیقه شون ندارن. چیزی که خیلی طرح گوشواره طلا رو جذاب تر می کنه قرینه بودن استفاده از این جواهره یعنی شما دو تا محصول دارین که هرکدومش اون یکی رو کامل می کنه. یکی دیگه از مزیت های گوشواره طرح اینه که علاوه بر مدرن بودن نسبت به گوشواره های سنتی میشه با قیمت مناسب و با طرح دلخواه تهیه کرد.

 

 

 

آیا در خرید گوشواره طلا باید بدونیم چه گوشواره طرحی به صورتمون میاد؟

 

یه نکته مهم اینه که باید در خرید گوشواره  مدل چهره و رنگ پوست و موتون رو در نظر بگیرین. گوشواره ای که می پوشیم ممکنه صورتمون رو پهن، کشیده، چاق یا لاغر نشون بده. اگه صورت کشیده ای دارین بهتره از گوشواره طلای کشیده مثل طرح اشک یا طرح اسم عمودی استفاده کنین اگه صورت بیضی شکل دارین خیلی خوش شانسین و هر گوشواره طرح ای بهتون میاد اما گوشواره میخی بیشتر از بقیه انواع گوشواره طلا به کارتون میاد. گوشواره میخی یه طرح پرطرفداره که به هر کسی میاد. برای صورت های گرد گوشواره طولی میتونه خیلی به صورت زیبایی میبخشه. صورت های باریک و لاغر هم با گوشواره های گرد و قاب دار زیباتر میشن. برای صورت های مربعی هم گوشواره میخی میتونه انتخاب عالی باشه.

 

همچنین گوشواره طلا با نوع لباسی که میپوشین هم میتونه ست باشه مثلا کسانی که اسپرت پوش هستند گوشواره میخی نسبت به گوشواره عمودی براشون انتخاب بهتریه. اما گوشواره میخی یه استثناست که به هر نوع چهره و تیپی میاد و برای هر شرایطی مناسبه.

 

در خرید گوشواره طلا به چه نکاتی دقت کنیم؟

به میزان خلوص طلای به کار رفته در گوشواره طلا دقت کنیم. متعارف ترین طلای بازار طلای 18 عیاره که حک کد 750 داخل گوشواره طلا میتونه خیالتون رو راحت کنه به شرطی که از یک طلای آنلاین معتبر و با سابقه خرید گوشواره رو انجام بدین. گوشواره طلا جواهریِ که معمولا مدت زیادی روی گوش میمونه به همین خاطر از استحکام گوشواره و امنیت قفلش مطمئن بشین. اگر در ساخت گوشواره طلا میخواین از سنگ  یا فلز دیگه ای برای داشتن یه گوشواره ترکیبی استفاده کنید سعی کنین از سنگ های مرغوب و مستحکم استفاده کنید. در مورد عزینه ای که میخواین برای خرید گوشواره صرف کنید تصمیم بگیرین تا قیمت گوشواره متناسب با میزان هزینه مورد نظرتون باشه. در مورد رنگ گوشواره طرح تصمیم بگیرین  و این نکته رو در نظر بگیرین که بین قیمت گوشواره طلای زرد و رزگلد با قیمت گوشواره طلای سفید تفاوت قابل توجهی نیست.

گوشواره برای نسل جدید

یکی از علتهایی که باعث شده این روزها گوشواره طلا به یکی از جواهرات پرطرفدار بین جوانها تبدیل بشه تنوع در مدلهای به روز و جذابیه که در ساخت گوشواره به وجود اومده. مثل گوشواره های طرح که هر کسی با هر سلیقه ای میتونه گوشواره مورد نظرش رو سفارش بده و دیگه با هیچ محدودیتی رو به رو نیست مثلا اگه کسی مایل باشه که گوشواره طلاش یه متن عاشقانه یا یه بیت و حتی مصرع شعر باشه به راحتی میتونه سفارشش بده. یا اگه به گوشواره طرح های سنتی علاقه داشته باشه طرح های اسلیمی رو انتخاب کنه.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16420 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11606 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3912 بازدید