2109
بهترین زمان برای حمام نوزاد چه موقع است؟

بهترین زمان برای حمام نوزاد چه موقع است؟

1400/03/05 بازدید6857

بسیاری از خانواده ها "حمام قبل از خواب" را معمول می‌دانند، زیرا حمام می تواند به کودک شما کمک کند، که به خواب راحت برود و می‌تواند بخشی از یک برنامه روزانه باشد. عصر همچنین زمانی است که والدین معمولاً وقت دارند که به حمام کردن کودک خود اختصاص دهند.

نکاتی برای استحمام مطمئن نوزاد شما:

امنیت یک مسئله بسیار مهم در استحمام کودک است که باید در نظر گرفته شود. متأسفانه غرق شدن مسئله‌ایی است که همه والدین نگران آن هستند. در اینجا چند توصیه ایمنی کودک در حمام آورده شده که باید بخاطر بسپارید:

1- از صندلی حمام نوزاد برای کودک خود استفاده کنید. 

2- همیشه هنگام غسل دادن کودک باید با یک دست مراقب او باشید. علاوه بر این، شما هرگز نباید چشم خود را از کودک خود حتی یک لحظه دور کنید. اگر نیاز به ترک حمام دارید، فقط کودک خود را همراه خود به بیرون بیاورید. هرگز آنها را بدون مراقبت رها نکنید.

3- یک حوله را در دسترس خود نگه دارید. به این ترتیب وقتی کودک از حمام بیرون می آید همه وسایل برای شما آماده است.

بهترین دمای آب برای حمام کردن نوزاد چیست؟

شما می توانید آزمایش کنید تا ببینید کودک شما چه دمایی را بهتر از همه تحمل می کند. به طور کلی دمای ولرم ایده آل است. شما نمی خواهید حمام خیلی سرد باشد و همچنین اطمینان حاصل کنید که دمای آب بیش از حد هم گرم نباشد. ابتدا آب را امتحان کنید تا ببینید آیا دمای مناسبی برای کودک شما دارد یا خیر.

بهترین نوع صابون برای نوزادان چیست؟

نوزادان تازه متولد شده به مقدار زیادی صابون احتیاج ندارند و شامپوی مخصوص کودکان ضروری نیست. بعد از استحمام کودک، استفاده از مرطوب کننده های مناسب پوست کودک می تواند مفید باشد، به خصوص اگر کودک شما، پوستی خشک داشته باشد.

چرا نوزادان به حمام کردن تمایلی نشان نمی‌هند؟

برخی از تازه متولدین تمایلی به حمام کردن ندارند. به همین ترتیب  بسیاری از والدین تصمیم می گیرند که نوزادان خود را کمتر به حمام ببرند. حمام کردن نوزاد می تواند یک تجربه شگفت انگیز باشد. با این حال در اینجا باید ایمنی را در نظر بگیرید فقط در صورت هوشیاری کامل، کودک را به حمام ببرید و از بردن کودک خواب آلود به حمام خودداری کنید. مطمئن شوید که یک حوله آماده کرده اید و فرد دیگری در این کار با شما همراه است تا حمام کردن کودک خود را به اتمام برساند. از صابون و سایر محصولات حمام که برای پوست بزرگسالان مناسب است و استفاده می شود خوداری کنید.

 

منبع: www.verywellfamily.com

ارسال نظر شما

login captcha

با سلام. مقاله خیلی بد ترجمه شده!پر از غلط!به نظرم قبل از گذاشتن مطلب یکبار خوندن اون خیلی خوبه!!!

اصول حمام دهی نوزاد چیست؟


 مرسی واقعا بهش احتیاج دادشتم

یکمی بهتر ترجمه میکردید بهتر بود

بنظرم زمانی که کودک کاملا بازی هاشو کرده و پرانرژیه

اون تایم خوبی برای حمومشه

عالی بود 

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16415 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11603 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3817 بازدید