2109
برسی و معرفی اسپیکر

برسی و معرفی اسپیکر

1400/02/15 بازدید461

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از محصولات شرکت جی بی ال صحبت کنیم که در بین افرادی که اهل سفر و کوهنوردی و ماجراجویی هستند، بسیار محبوب و پرطرفدار است. اگر شما هم جزو این افراد هستید با تهران اسپیکر همراه باشید تا در ادامه با معرفی این محصول، شما را با یکی از بهترین همراهان در سفر و کوهنوردی آشنا کنیم.

با بردن نام جی بی ال مطمئنا حدس زده اید که در این مقاله به چه نوع محصولی خواهیم پرداخت. محصول مورد نظر ما در این مقاله اسپیکر پرتابل JBL ClIP4 است که از نظر کیفیت صدا و متریال ساخت، مورد تایید کارشناسان مجموعه تهران اسپیکر که یکی از فروشگاه های بزرگ و با سابقه در زمینه فروش محصولات جی بی ال هستند، قرار گرفته است.

این اسپیکر کوچک و قابل حمل دارای ویژگی های بسیار زیادی است که آن را تبدیل به گزینه ای مناسب برای سفر و تفریح کرده است. بطور کلی اسپیکرهای قابل حمل جی بی ال تمام مشخصات و امکانات لازم برای استفاده در سفر و تفریح را دارند و امروزه هر فردی بدنبال اسپیکر قابل حمل برای مسافرت و تفریح باشد، بدون تردید اولین برندی که به ذهنش خطور می کند، جی بی ال است.

اسپیکر JBL Clip4 نیز از این قاعده مستثنا نیست و ویژگی های خاص محصولات جی بی ال را دارد که با جزییات کامل این ویژگی ها و امکانات را شرح خواهیم داد.

مهم ترین ویژگی این اسپیکر ابعاد کوچک و وزن بسیار کم آن است که حمل و نقل آن را به هر جایی آسان می کند. داخل کیف، ساک، چمدان و کوله پشتی براحتی جای میگیرد، بدون آنکه فضای زیادی را اشغال کند و یا وزن زیادی داشته باشد. وزن تقریبی این اسپیکر 240 گرم است که وزنی بسیار سبک برای یک اسپیکر محسوب می شود و ابعاد آن حدودا به صورت 46 در 135 در 87 میلی متر است. مشاهده میکنید که بسیار ظریف و سبک است و به اولین دغدغه ما که امکان حمل و جابجایی است، پاسخ مثبت می دهد.

مهم ترین نکته حائز اهمیت برای افراد اهل سفر و کوهنوردی، قابل شارژ بودن یک اسپیکر همراه است تا در میانه راه، رفیق نیمه راه نباشد و حداقل به اندازه یک پیک نیک یک روزه با ما همراهی کند. باید بگوییم که Clip4 به این دغدغه ما نیز پاسخ مثبت می دهد زیرا باتری لیتیوم یون پلیمری این اسپیکر کوچک، دارای ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت است و با یک بار شارژ به مدت سه ساعت، بطور کامل شارژ می شود و می تواند 10 ساعت بطور مداوم همراه لحظات سفر و تفریح ما باشد.

 

اسپیکر هایی که برای استفاده در بیرون از منزل طراحی می شوند ، معمولا در معرض خطرات مختلفی هستند که اگر به درستی از آنها مراقبت نکنید ممکن است به آن ها آسیب جدی وارد شود. اما جی بی ال سال هاست که برای اسپیکر های پرتابل خود چاره‌ای کارساز اندیشیده است که این مشکل را به خوبی حل می کند و در اسپیکر CLIP 4 نیز استفاده شده است. بدنه‌ی این محصول با دارا بودن گواهی بین المللی IP67 کاملا ضد آب و ضد گرد و غبار است و در برابر نفوذ هر گونه مایعات به داخل اسپیکر مقاوم می باشد. شما می توانید اسپیکر کلیپ 4 را در هر محیطی با خیالی آسوده استفاده کنید و نگران آسیب های احتمالی نباشید ، زیرا این محصول از خود مراقبت خواهد کرد. به راحتی در کنار دریا ، استخر و یا زیر باران و هر محیط مرطوب دیگری به شنیدن موسیقی مشغول شوید. در صورتی که اسپیکر شما توسط گل و لای آلوده شود ، حتی ذره ای خاک یا گل به درون آن نفوذ نخواهد کرد و می توانید به راحتی آن را در زیر آب بشویید و تمیز کنید.

علاوه بر این امکانات مهم و بی نظیر که در این اسپیکر کوچک قرار داده شده، شرکت جی بی ال نهایت هنر و ظرافت خود را در طراحی نسل چهارم اسپیکرهای سری Clip بکار برده و این مدل را به زیبایی هر چه تمام تر نسبت به مدل های قبلی، دیزاین کرده است.

حالت بیضی شکل و دور از هر گونه گوشه های تیز در این اسپیکر، حس خوبی به کاربر منتقل می کند و بدنه ضدآب مشبک آن حالت اسپرت تری به آن بخشیده است. استفاده از گیره کارابین بسیار شیک که متناسب با حالت گرد اسپیکر است، زیبایی و کارایی آن را دو چندان کرده است. با استفاده از این گیره کارابین، می توانید اسپیکر خود را به کوله پشتی یا حتی لباسهای خود وصل کنید و موسیقی خود را پخش کنید. پس این اسپیکر زیبا هیچ زحمتی برای حمل به شما تحمیل نخواهد کرد.

قرار دادن دکمه های تنظیم صدای موسیقی روی بدنه در کنار لوگوی برند جی بی ال، تصویر زیبا و شیک و جوان پسندانه ای به اسپیکر بخشیده است و همچنین کنترل اسپیکر را ساده تر کرده است.

از همه اینها که بگذریم، Clip4 با صدای با کیفیت و شفاف خود با امضای جی بی ال، به تنهایی تمام توجه ها را به خود جلب می کند. اسپیکر پرتابل Clip 4 برعکس ابعاد کوچک و جمع و جور خود ، صدایی رسا و بلندی را ارائه می دهد. تفکیک دقیق فرکانس های صدا در کنار بیس غنی و کوبنده شما را شگفت زده خواهد کرد. در این سیستم صوتی همراه نیز جنس صدای مخصوص و با کیفیت جی بی ال را می توانید بشنوید و موسیقی های مورد علاقه خود را با هیجان بیشتری گوش دهید. معمولا در اسپیکر های پرتابل کیفیت صدا اولویت اول نیست ، اما جی بی ال به دلیل متخصص بودن در تولید صدای با کیفیت ، حتی اسپیکر های پرتابل خود را نیز با کیفیت و وضوح بالایی تولید می کند.

برای اتصال به این سیستم صوتی قابل حمل می توانید از طریق بلوتوث داخلی آن اقدام کنید. کافی است بلوتوث دستگاه خود را روشن کرده و نام Clip 4 را جستجو کنید ، سپس به آن متصل شده و بدون دردسر سیم های دست و پا گیر به شنیدن موسیقی مشغول شوید. در این اسپیکر از جدید ترین نسخه‌ی بلوتوث (ورژن 5.1) استفاده شده است تا اتصالی بدون نقص داشته باشید و آهنگ های مورد علاقه خود را با حداکثر کیفیت بشنوید. در هنگام اتصال از طریق بلوتوث نیازی نیست گوش موبایل یا پلیر خود را در دست بگیرید ، می توانید توسط خود اسپیکر موسیقی در حال پخش را مدیریت کنید.

همچنین به منظور عملکرد بهتر و افزایش سرعت شارژ باتری ، از جدیدترین تیپ یو اس بی که در تمامی دستگاه های جدید دیده می شود استفاده شده است. درگاه شارژ این محصول از نوع USB Type C بوده و دارای درپوش مخصوصی می باشد تا پس از شارژ به درستی پوشیده شده و از نفوذ آب به داخل اسپیکر جلوگیری شود. شما می توانید برای شارژ باتری اسپیکر از طریق کابل شارژ USB-C موجود در جعبه محصول اقدام کنید. مدت زمان شارژ باتری این اسپیکر در حالتی که باتری آن کاملا خالی شده باشد ، حداکثر 3 ساعت است و پس از آن تا 10 ساعت استفاده نیازی به شارژ باتری نخواهید داشت.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16491 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11644 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4615 بازدید