2109
تجارت در اینستاگرام | آیا اعداد و ارقام اینستا می توانند شما را پولدار کنند؟

تجارت در اینستاگرام | آیا اعداد و ارقام اینستا می توانند شما را پولدار کنند؟

1400/01/21 بازدید287

تجارت در اینستاگرام | آیا اعداد و ارقام اینستا می توانند شما را پولدار کنند؟

بسته به محصولی که می فروشید، این احتمال وجود دارد که بسیاری از مشتریان بالقوه شما وقت زیادی را در اینستاگرام بگذرانند. این شبکه اجتماعی اکنون بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه ادعا می کند. و مطمئناً مردم آنچه را که در این سیستم عامل می بینند دوست دارند. به همین دلیل است که روزانه 4.2 میلیارد لایک در اینستاگرام دارند!

 

بازیابی در اینستاگرام | کوه یخ اینستاگرامی!

فراموش نکنید که بازاریابی در اینستاگرام می تواند سخت باشد. اینستاگرام مدام الگوریتم خود را تغییر می دهد و این تنظیمات به ندرت به سود بازاریابان و تاجران اینترنتی منجر می شود. اما نگران نباشید! در اینجا ده نکته بازاریابی در اینستاگرام آورده شده است که می تواند به شما کمک کند تا با تغییرات اینستاگرام و الگوریتم آن همراه شوید و کامنت و لایک اینستاگرام تان را حفظ کنید.

 

حساب کاربری تان را به نمایه تجاری (Business Account) تغییر دهید.

بدیهی است که اگر شما یک کسب و کار هستید ، باید که حساب اینستاگرام خود را به یک نمایه تجاری تبدیل کنید. با این حال، هر اینستاگرامر جدی، باید پروفایل تجاری داشته باشد ، خواه خود را صاحب یک کسب و کار بدانند یا نه.

 

این ممکن است ضد شهودی به نظر برسد ، با برخی از افراد ادعا می کنند که الگوریتم اینستاگرام پروفایل شخصی را نسبت به آن دسته از مشخصات شخصی ترجیح می دهد ، اما ساخت بیزینس اکانت بسیار مهم است. اکثر ابزارهای جدی مدیریت اینستاگرام محدود به نمایه های تجاری هستند!

اینستاگرام عدم تطابق این وضعیت را تشخیص داده است و در حال حاضر با حساب های خلاق و کاری برای تأثیرگذار جدی در حال آزمایش است ، اما همه افراد ، به غیر از کاربر شخصی معمولی ، باید نمایه تجاری داشته باشند.

 

اگر برای کامنت و لایک اینستاگرام تان ارزش قائلید، به دنبال فروش مستقیم از راه اینستاگرام نباشید!

بزرگترین اشتباهی که بسیاری از برند ها و تجرا ت و کسب و کارهای اینترنتی مرتکب می شوند این است که با حساب اینستاگرام خود به عنوان یک پلت فرم فروش معمولی رفتار می کنند. یعنی بیشتر پست هایی که می زنند ، زمینه های فروش محصولشان است.

 

متاسفانه ارزش کمی در این پست ها وجود دارد. اکثر مردم آنها را نادیده می گیرند و الگوریتم اینستاگرام به سرعت متوجه عدم محبوبیت آنها می شود و پست های بیشتر این برند را در صف اکانت ها و در عرصه رقیبان پایین می کشد!

هرگز فراموش نکنید که عموماً افراد با هدف خرید محصول شما وارد اینستاگرامیا سایر حساب های اجتماعی خود نمی شوند. آنها وقت محدودی دارند و به اینستاگرام نگاه می کنند تا سرگرم شوند یا چیزهای جدیدییاد بگیرند.

با این حال ، می توانید بعضی اوقات برخی از تیزرهای محصول را در مخلوط ارسال خود قرار دهید. مردم با تأکید بر مزایای محصول ، می پذیرند که در برخی از پست ها، شما درباره کالای شما صحبت کنید. بدون هیچ تلاشی برای فروش سخت آن ، می توانید از تیزرهای محصول برای ایجاد هیجان در مورد محصول خود استفاده کنید.

شما می توانید برای موارد جانبی در پست های خود پیشنهاد دهید. به عنوان مثال ، شما می توانیدیک برنامه رایگان تبلیغ کنید که خرید محصولات شما را آسان تر می کند. با این حال ، پست های شما باید کم حرف باشند. مطمئناً پست های فشار آور نه تنها به فروش کمکی نمی کنند بلکه مخاطب را از حسن نیت شما دلسرد خواهند کرد. همچنین می توانید با استفاده از کد کوپن ، تخفیف دهید.

بسیاری از مارک ها با موفقیت پست های اینستاگرامی را در جایی به نمایش می گذارند که مواردی از طیف محصولات خود را به نمایش می گذارند. این امر به ویژه در زمینه هایی مانند مد ، زیبایی و غذا به خوبی کار می کند. شما می توانید عکس های فریبنده محصول خود را بدون کپیفروش بارگذاری کنید.

 

از تبلیغات و پست های حمایت شده استفاده کنید!

شک نکنید که باید حتما بودجه ای برای تبلیغات کنار بگذارید. از صفحات مشهور اینستاگرامی استفاده کنید و از آن ها بخواهید تبلیغات شما را مانند یک پست عادی و نه یک بنر تبلیغاتی در صفحه شان قرار دهند. مزیت اصلی استفاده از تبلیغات پشتیبانی شده این است که شما به افرادی دسترسی پیدا می کنید که از قبل فالووران شما نبودند.

اگر می خواهید تبلیغات خود را به خوبی هدف قرار دهید ، باید آنها را در مقابل نوع افرادی قرار دهید که علاقه خاصی به محصول شما دارند. با این حال ، حتی این افراد برای خرید به اینستاگرام نمی پرند. تبلیغات تبلیغاتی شما باید توجه آنها را جلب کرده و محتوای قابل توجهی را که مورد توجه آنها قرار می گیرد ، نشان دهند.

یکی از راه های ممکن برای ایجاد محتوای تبلیغاتی حمایت مالی ، استفاده مجدد از موفقیت آمیزترین پست های خود است (همانطور که اگر بیزینس اکانت داشته باشید در بخش Instagram Insights نشان داده شده است).

 

یک هشتگ مارک دار و مخصوص خودتان ایجاد کنید!

هشتگ اختصاصی ، سفارشییا مارک دار به شما امکان می دهد در اصل مجموعه ای از بهترین مطالب خود را ایجاد کنید. وقتییک فالوور فعال شما را از طریق برچسب بسیار هدفمند دیگری پیدا می کند، با دیدن پست های برتر شما احتمالاً آنها را دنبال می کند.

شما همچنین ممکن است ایجادیک برچسب مارک دار برای هر یک از فعالیت های بازاریابی اینستاگرام خود را در نظر بگیرید. در بعضی موارد، این گزینه بهتری است زیرا اغلب تبلیغاتی کمتر از استفاده از چیزهای خاص مربوط به تجارت شما مانند نام شرکت است. به نوبه خود، هشتگ های تبلیغاتی اغلب توسط پیروان استفاده می شوند ، که سپس توجه ارتباطات آنها را به خود جلب می کند. اگر آنها علایقیکسانی داشته باشند، ممکن است شروع به دنبال کردن شما کنند. اینیعنی دیده شدن بیشتر و فروش بیشتر!

 

هشتگ اختصاصی خود را متقابلا تبلیغ کنید.

خیلی خوب است که شما یک هشتگ شگفت انگیز و خاص برای شرکت خود ایجاد کردید، اما چه کسی می داند از آن برای اشتراک مطالب در مورد شما استفاده می شود؟ چاره این است که حتما از آن در بیوی اینستاگرام تان استفاده کنید. مطمئن شوید که این هشتگ اختصاصی در نمایه شماست.

 

از هشتگهای خاص صنعت مخصوص خودتان استفاده کنید

شما دنبال کننده هایی می خواهید که به آنچه شما پیشنهاد می دهید علاقه مند شوند. پس استفاده از اصطلاحاتی که مختص صنعت شما نیستند منجر به جذب طرفداران بسیار کمی می شود. در این صورت ، شما باید از هشتگ هایی در پست های خود استفاده کنید که مخاطبان هدف شما به طور خاص آنها را مرور می کند. اگر در حوزه مد کار می کنید به سراغ هشتگ های درسی و مهندسی نرویدیا اگر حوزه شما روانشناسی موفقیت است هشتگ زدن از صنایع ساختمانی و خرید و فروش کمکی به شما نمی کند.

 

طرفداران خود را برای ایجاد محتوای ایجاد شده توسط کاربر تشویق کنید

اگر به دنبال ایده هایی برای محتوا در حساب اینستاگرام خود هستید، می توانید کاربران خود را به ایجاد مطالب برای شما ترغیب کنید. طی دو سال اخیر محبوبیت محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) افزایشیافته است.

اگریک هشتگ سفارشی مناسب ایجاد کنید ، می توانید پیروان خود را به آپلود عکس های مربوطه با استفاده از آن هشتگ ترغیب کنید ، و سپس می توانید پست ها را برای بقیه دنبال کنندگان خود دوباره تنظیم کنید.

اگر قول دهید آنها را در برنامه های خود برچسب گذاری کنید ، فالووران شما معمولاً از ایجاد محتوا برای شما خوشحال خواهند شد. چرا که هر انسانی نیاز به توجه و دیده شدن دارد و اگر در پیج کاری پر مشغله تان تصاویری از کاربران و خدمات مورد استفاده شان قرار دهید هم باعث جلب اعتماد فالوور های جدید می شوید و هم همراهان قدیمی را خوشحال می کنید!

 

عکسهای برچسب خورده ناخواسته خود را از صفحه حذف کنید!

اگر فقط می خواهید بهترین محتوای ایجاد شده توسط کاربر در مورد شما یا نام تجاری خود را در نمایه اینستاگرام خود قرار دهید ، می توانید. اکنون ، با انتخاب "ویرایش برچسب ها" ، انتخاب عکس هایی که می خواهید حذف کنید و انتخاب "پنهان کردن از نمایه" ، نمی توانید عکس های برچسب زده شده را به طور کامل از حساب کاربری اینستاگرامتان حذف کنید.

 

 قبل از نمایش محتوا دراکانت اینستاگرامتان، حتما برچسب های عکس را تأیید کنید.

صحبت از کنترل بیشتر شما درباره نمایش عکسهای دارای برچسب در نمایه شما ، می توانید تنظیمات اینستاگرام خود را تغییر دهید تا عکسهای دارای برچسب نشان داده نشوند مگر اینکه ابتدا آنها را تأیید کنید. این مورد را در بخشهای "گزینه ها" ، "عکسهای شما" و "افزودن دستی" پیدا خواهید کرد.

 

 

داستان خودتان را اینستاگرام ایجاد کنید!

Instagram Stories یا ا ستوری های اینستاگرام راهی عالی برای برندهای تجاری برای بیان داستان خود بیش از هر آلبوم عکس جداگانه در اینستاگرام است. آنها انعطاف پذیری بالایی را ارائه می دهند ، زیرایک مارک تجاری می تواند داستان خاص خود را تعریف کند ، برای این کار به افراد تأثیرگذار پول پرداخت کند یا تبلیغاتی با حمایت مالیInstagram Stories ایجاد کند.

Instagram Stories   به یک مارک تجاری این امکان را می دهد تا داستان خود را با استفاده از ترکیبی از تصاویر و فیلم ها تعریف کند. آنها در بالای فیدهای اینستاگرامرها و کاربرها قرار دارند ، بنابراین طبق الگوریتم خیلی بیشتر از پست ها دیده می شوند.

اگرچه داستان ها و استوری های شما پس از ۲۴ ساعت "ناپدید می شوند" ، می توانید آنها را در هر یک از دستگاه های خود ذخیره کرده و برای تبلیغات بعدی دوباره استفاده کنید. همچنین شما به استوری های قبلی در قسمت آرشیو اکانت دسترسی خواهید داشت.

 

شریک تأثیرگذاران برای دسترسی بیشتر

البته ما مرکز تأثیرگذاری بازاریابی هستیم ، بنابراین نادیده گرفتن دستاوردهایی که می توانید از طریق کار با اینفلوئنسرها در اینستاگرام بدست آورید از دست ما می رود.

این افراد اسرار موفقیت را قبلاً در اینستاگرام کشف کرده اند. آنها روزانه بسیاری از این تاکتیک ها را به کار می گیرند و احتمالاً سالهاست که چنین کاری انجام می دهند.

برخی از شرکت ها از اینفلوئنسرها برای بهبود حساب های اینستاگرام خود استفاده می کنند. اهداف مبارزات آنها معمولاً به افزایش پیروان حساب نام تجارییا تعامل آنها مربوط می شود. اینفلوئنسرهای موفق می توانند به اشتراک گذاری پست های سایت های رسمی تجاری و ارتقا promote (نرخ تعامل پیج) حساب ها کمک کنند. آنها حتی زمانی که حساب رسمی را برای مدت کوتاهی کار می کنند ، می توانند تصرف کنند ، به این امید که برخی از پیروان آنها آنها را به مارک تجاری دنبال کنند.

اینفلوئنسرها بسته به اهداف کمپین های تأثیرگذار ، می توانند از راه های بی شماری به مارک ها کمک کنند. به عنوان مثال ، آنها می توانند بررسی محصولات را برای پیروان خود انجام دهند (شاید حتی در یک لایو اینستاگرامی!)

 

معیارهای درست را کشف و دنبال کنید

یکی از اصلی ترین کاربردهای اینستاگرام برای هر مشاغل ابزاری برای دستیابی به اهداف تجاری است. بنابراین ضروری است که از تجزیه و تحلیل درست اینستاگرام برای مطابقت با اهداف خود استقبال کنید. به این ترتیب می توانید ببینید که در رسیدن به اهداف اینستاگرام خود چقدر موفق هستید.

هر شرکت با نمایه تجاری (اکانت بیزینسی) به Instagram  Analytics دسترسی دارد. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم ، شما می توانید با بسته های حرفه ای حرفه ای تر ، داده های بیشتری کسب کنید.

اگر هدف شما افزایش تعامل است ، بر روی موارد زیر تمرکز کنید:

  • کامنت ها
  • لایک ها
  • تعداد سیو ها

· میزان ارسال

 

 

اگر هدف شما افزایش مخاطب است ، بر موارد زیر تمرکز کنید:

  • افزایش میزان فالو
  • لایک
  • ارسال های برتر
  • ساعات فعال تر

· روزهای فعال تر

 

سخن پایانی: خرید فالوور اینستاگرام | آرییا نه؟

اگر شما هم نمی‌دانید که آیا می‌خواهید فالوور واقعی اینستاگرام بخریدیا نه، به شما کمک می‌ کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید!

اگر اهل تأثیرگذارییا تجارت هستید، اینستاگرام بهترین رسانه ی اجتماعی برای شما است. داشتن فالوورهای زیاد اغلب مورد تحسین قرار می گیرد اما به دلیل زمان محدود، داشتن فا لوورهای واقعی و فعال در مدت زمان کمتر از یک سال تقریبا غیر ممکن است. گزینه بهتر پیش روی شما خرید فالوور اینستاگرام برای رشد پروفایلتان در شبکه های اجتماعی ست.

حتما شما هم به خوبی می دانید که نمی توان برای همیشه در شبکه های اجتماعی با این حال و هوای رقابتی صبر کرد. برای اینکه فالوور بیشتری در اینستاگرام داشته باشید و سریعتر مورد توجه قرار بگیرید، باید فالوور اینستاگرامی بخرید زیرا هرچه فالوور بیشتری داشته باشید،از نظر مخاطبان، رقبا و مشتریان قابل اعتمادتر دیده می شوید.

زمان کالای گرانبهایی است و هدر دادن آن در حالی که نشسته اید و منتظر رسیدن رقم فالوورها به میزان مناسب هستید عاقلانه نیست! نخریدن فالوور در ابتدای کسب  و کار به معنای اتلاف وقت بیشتر برای رشد تجارت شما است. اگر سوالی درباره خرید فالوور فوری و فالوور فعال اینستاگرام یا لایک و کامنت اینستاگرام داریدیا درمورد خرید فالوور هنوز مردد هستید می توانید با کارشناسان بخش پشتیبانی سایت کافه فالوور در ارتباط باشید.

 

 

ارسال نظر شما

login captcha

عالیه سایتشون

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16418 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11604 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3859 بازدید